Mistä hattu isopäiselle naiselle?
Olen ilmeisesti jonkin sortin vesipää, kun tavallisissa kaupoissa myytävät hatut ja lippikset on aina liian pieniä. Esimerkiksi ylioppilaslakki piti olla suurinta kokoa ja sekin oli vähän nafti. On minulla kyllä todella paksu tukka, että ehkä se vähän selittää tätä, koska ei pää ole mitenkään ison näköinen vartaloon verrattuna.
Haluaisin jonkin hatun kesäksi mutta mistä? Onko ainoa keino teettää sellainen? Kaljuksi en aio päätäni vetää kuitenkaan.
Kommentit (46)
Zalandosta tilaamalla löysin riittävän ison lippiksen itselleni. Flexfit-merkkisen. Sitä ek vaan saisi vesipestä. Ehkä lumipesu raikastaa.
Tämä Flexfit oli kokoa xl-xxl ja kerrankin menee isotukkaiseen kookkaaseen päähäni, kun siinä on sellaista joustoakin.
Ei hemmetti, tämähän on minun tekemäni aloitus 10 vuoden takaa! Hieman on hattuongelmat helpottaneet, kun tukka on ohentunut puoleen entisestä sairauksien ja vanhenemisen myötä. Välillä löytyy joku tilava malli ihan normikaupoista.
Orpolle sopisi varmaan penen miehen ongelmasta kun kärsii ja aika moni muukin kunhan irtisanomissuoja sekä paikallinen sopiminen astuu voimaan. Älä ikinä äänestä sossuja tai kommareita vaan kärsi.
Mulla on 59 pää, nainen olen.
Prismassa ollut pellavasta valmistettuja naisellisia kesähattuja, n. 40e, jotka mahtui ainakin tähän kaaliin. Niissä oli kokolappu 57 tai 58, mut välillä on reilummat mallit.
Ja pipoissa tosiaan miestenosasto on hyvä. Kyllä naistenkin puolelta löytyy välillä omaan päähän sopivia.
Nyt on viime vuosina ollut muotia sellaiset isot pipot, niin isopäisenä on ollut helppo löytää pipoja ainakin jostain Stockmannilta tai Sokoksesta.
Minä olen valinnut aina hattuni päähineitä myyvistä liikkeistä. Pääni ympärysmitta eli hattukoko on 61,5 - 62 sm. Ellei niistä löydy sopivaa, niin modisti auttaa.
Askartele sateenvarjosta itsellesi lakki.👌
Siis ORPOLLE johan se on sanottu.
Vierailija kirjoitti:
Askartele sateenvarjosta itsellesi lakki.👌
😂😂😂
Orpolle ei niin isoa hattua löydy ja teetäminen vänneysten suhteen kuten maanilveilijöillä tulee kalliiksi
Mä käytän kesäisin miesten panamahattuja.
Tyylikäs klassikko.
Kokeile Salon.fi eli Salon lakkitehdas.
Naisena koko 57 lippis meni kiristämättä mun 59 päähän, niin mitoitus noissa kivan reilu.
Nettihatun pipot on myös kokoon 62 asti
Mulla on just päinvastainen ongelma. Ostin just lippiksen lastenosastolta, tarkoitettu 6-8-vuotiaille😁
Meneekö kestokassi päähän? Niitä on eri kuviollisia.
Vierailija kirjoitti:
Mä käytän kesäisin miesten panamahattuja.
Tyylikäs klassikko.
Mitäköhän alapeukuttamista tässä oli?
Panama on tyylikäs klassikko ja miesten hattuja saa isompia kokoja.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on just päinvastainen ongelma. Ostin just lippiksen lastenosastolta, tarkoitettu 6-8-vuotiaille😁
Mun mies on sun kanssa samaa sarjaa, sille mahtuu meidän 8 hatut, toki 8-vuotias on perinyt mun ison pään :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mexicosta saat ison hatun isoon päähäsi.
Eihän niissä ole mitään muuta isoa kuin tolkuton lieri, joten ei se poista ongelmaa.
Älä ole noin negatiivinen vaan avarra pään kohtaa vaikka ammattilaisella. Sombero saa pääsi näyttämään normaalilta. Bai thä ve,i eli osta tie saako pipo sinulla south park efektin?
Mistä lippiksiä koko xxl