iltatähden odotus palkittiin
Olemme pitkään (2 vuotta) halunneet iltatähtöstä. Olin luopua toivosta jo monet kerrat. Yksi keskenmeno tänä aikana oli ja pari haamuplussaa. Ikä teki tehtävänsä, sillä aikaisemmin olen tullut raskaaksi melko nopeasti. Nyt testi näytti selvän plussan testiajan lopussa, huomenna menkkojen ei pitäisi alkaa, tosin luulen että ovulaatio oli pari päivää myöhemmin. Eli vielä ei uskalla kunnolla hehkuttaa, vaan pitää kärsivällisesti odottaa vielä tämä viikko. Ja tiedän että ensi viikonloppuna pitäisi tuntea ekat selvät raskausoireet jos raskaus jatkuu (siis ekaksi kahvi alkaa maistuun pahalle).
Pitääkä mulle peukkuja ja kaikille muille pitkään yrittäneille tsemppiä!
Kommentit (4)
Toit kyllä lohtua tekstilläsi minullekin, me ollaan vuosi yritetty nelosta ilman mitään tulosta, alkaa jo epätoivo iskeä ja luovuttamisen ajatukset... Saanko kysyä minkä ikäinen olet? Ja minkä ikäiset aikaisemmat lapset/ lapsi on?
ennestään 5 lasta, vanhin 14v,ja vain yksi alle kouluikäinen. On myös tullut kaksi keskenmenoa n. viikolla 8 (ns.keskeytyvä keskenmeno, molemmat kaavittiin). Nyt on ikää peräti 40v, mitä pidin ennen itselläni ehdottomana takarajana lastensaantiin. Mutta taitaa niitä ikätovereita olla. Vielä olen erittäin matalalla profiililla ja odotan, että pääsisin ultraan kun 7 viikkoa täyttyy.
Meillä on siis ehkä vielä toivoa... Vuosi yritystä takana, edelliset lapset on 9,7 ja 2... Yhtä nyyttiä vielä toivoisin. Mutta ottaa koville tämä joka kuukautinen pettyminen... Mutta lalii sinun puolestasi olen iloinen!
Kaikki peukut pystyssä :)