GGG: Kumpi tyttäremme nimeksi?? (HUOM!! KIIRE!)
Meillä on huomenna ristiäiset (ainoa päivä joka saatiin järkättyä,et kaikki sukulaiset jotka haluaa pääsee mukaan,tiistaina *ÄÄH*)
ja meillä on siis vielä kaksi vaihtoehtoa,toinen mun suosikki,toinen miehen. Esikoinen on Niko Aaro Valtteri.
Krista Katariina
ja
Minja Meea Joanna
Kommentit (48)
Parempi noista kahdesta mutta Minja Mea Katariina olisi todella kaunis :) Itse en tuosta Joannasta niin mutta aina parempi kun Krista
-> molempien suvun nimet ja se etunimi, josta kumpikin tykkää.
Minusta se ei ole oikein samaa sukua pojan nimen kanssa,mutta toisaalta,en tiedä onko sillä väliä...???
Minja Kiia Katariinakin kuulosti kivalta,mutta kaverin tyttären ensimmäinen nimi on Kiia,haittaakohan se...
ap- melkein entistä sekaisempana
Jos päädytte Minja Joanna Katariinaan, niin kummallakin on kolme nimeä ja kummallakin on suvun nimiä. Ei minusta tarvitse olla sen enempää samanlaiset.
Niko Aaro Valtterin siskolle laittaisin kyllä myös 3 nimeä, joten kävisikö
Krista Joanna Katariina
Joanna Meea Katariina
Katri Joanna Kristiina
Meea ja Minja ovat minusta hyvin teennäisiä nimi, ei-kauniita, joten jos saisin päättää en ainakin pois.
Ehdotan Kristaa koska nikokin on perus nimi. Minja tosi nätti nimi myös.
Minja Katariina on myös kaunis yhdistelmä.
Erikoiset vaihtoehdot teillä; kova r-nimiyhdistelmä ja pehmeä vokaalivoittoinen.
Kauniita kyllä molemmat.
*en tainnut yhtään auttaa..*
Krista ei ole minusta kovin nätti nimi (makuasia tietysti), Minja sen sijaan ihan hyvä. Mutta Minja Meea Joanna kuulostaa aika mömmömäiseltä nimeltä, jotenkin kaipaisi ryhtiä. Minja Joannakaan ei minusta kuulosta kovin hyvältä, häiritsee tuo " jajo" , ja sekään ei ole kovin ryhdikäs nimi.. Minja Krista jotenkin vaikea lausua... Siksi Minja Katariina olisi minusta paras, selkein ja kaunein noista nimivaihtoehdoista, jos voi vähän sekoitella. Muutama muukin oli näköjään ollut Minja Katariinan puolesta. :)
Eikä minusta sisaruksilla tarvitse olla saman verran nimiä, pääasia että valitaan itsestään kauneimmat ja parhaimmat nimet tuijottamatta liikaa nimien määrään. Ei määrä ratkaise, vaan laatu ;)
Minusta kivoja vaihtoehtoja;
Minja Katariina
Krista Katariina Joanna
Vaikka toi Joanna ei minua niin täysin miellytä,niin kieltämättä tuo sointuu ihan hyvin.
Yksi kysmys vielä :D
Entä miten olisi Minja Johanna Katariina? Onko liian vaikea jos on 2 pidempää nimeä (vaikkei toi Johanna oo Joannaa kuin 1 kirjaimen pidempi)
Joku oli ehdottanut tuota Johannaa ja se jäi mieleen pyörimään ja kun tuo Joanna ei minua niin innosta (pidän enemmän suomalaisemmista nimistä) niin Johanna olisi melkein kuin Joanna -> johdannainen miehen isomummista...??
Jos Meea, niin kirjoitusasussa Mea
Monenkolapsi on saanut nimen? Jos muistatte,se nimi pitää lähettää paperilla ensin, ennen ristiäisiä. Ja kuka tyhmä täällä muka kysyisi? HAH!
Vierailija:
Monenkolapsi on saanut nimen? Jos muistatte,se nimi pitää lähettää paperilla ensin, ennen ristiäisiä. Ja kuka tyhmä täällä muka kysyisi? HAH!
ehkä se riippuu papista ja paikkakunnasta?? eikös niissä ole aikalailla vaihtelua?
Tällä hetkellä itse taidan mieltyä Minja Johanna Katariinaan,sopii hyvin veljen nimeen ja on minulle mieluinen.
Toivottavasti saisin miehenkin kallistumaan Johannaan Joannan sijaan...
ap
jos antaa hamsterin juosta sen vaunuissa samaan aikaan kun lapsi on siellä? Meillä on hamsteri ja haluttais totuttaa se siihen
Minja ja Meea on molemmat loppujen lopuksi erikoisia nimiä joten Johanna antaisi vähän tavan omaisuutta..
Minja Joanna Katariinalle. Minja on kaunis, Joanna kauniimpi kuin Johanna,eikä mun mielestä yhtään hienostelevampi kuin mikään muukaan nimi ja varsinkin kun tulee suvusta tuollaisenaan. Katariina vois olla vaika Katriina? Mut toi Katariinakin on tosi hyvä. Onnea valintaan!=)
toivottavasti lapselle ei tule ärrävikaa...
Ehkä tuo jälkimmäinen mieluummin, jos siinä kaksi nimeä suvustanne.