En voi käsittää että olen tässä tilanteessa.
Kyllähän tällaista tapahtuu muttei minulle? Eli elämme perheen kanssa rauhallista perhe-elämää, parisuhteeseemme en ole ollut tyytyväinen aikoihin mutten ole aikonut erotakaan, kunnes nyt olen täysin ihastunut erääseen mieheen joka vastaa tunteisiini, korostan että mitään fyysistä kanssakäymistä ei ole ollut. Olen nyt vähän ulalla mitä tehdä, lasten vuoksi en haluaisi erota, itseni vuoksi en luopua tuosta ihastuksesta ja miehenikin ansaitsee kunnollisen parisuhteen.. Onko kellään kokemuksia ja mihin olette päätyneet?
Kommentit (8)
Ennen kuin kaikki keinot on kokeiltu en lähtisi toisten matkaan.
Kyllä se arki astuu uuteenkiin suhteeseen ajan myötä. Ensin kannattaisi selvittää, mikä nykyisessä parisuhteessa mättää ja voisiko parisuhteen vielä pelastaa. Ihastumisen tunne on ihana! Mutta se ei kestä pitkään, tiedät varmasti itsekin. Tsemppiä
johonkin mieheen. Niitä nyt tulee ja menee noita tunteita. Mutta edelleen mieheni on rakas. Ja jälkikäteen olen ihmetellyt, mitä ihmettä noissa muissa oikein näin. En tosiaankaan ole kuin muutaman päiväunen nähnyt heistä ja se siitä. Kannattaa sunkin ap miettiä, onko koko perheen tuhon väärttejä.
Tekisin päätöksen laittaa parisuhteeseen puhtia.
Miten hemmetissä näitä ihastuneita pallopäitä riittää joka päivälle monta ulisemaan?! Keksikää jo joku uusi provoiluaihe, kiitos.
Avioliittomme on ollut huonossa jamassa jo pitkään, olemme puhuneet, yrittäneet ja onhan meillä toki hyvätkin hetkemme. Tällä hetkellä voisi sanoa että asumme saman katon alla, hoidamme lapsiamme tasapuolisesti mutta lämpöä ja rakkautta välillämme ei ole, en edes halua että hän koskee minuun.. Tiedän että minun pitää tehdä päätös omasta liitostani ennen kun muuhun ryhdyn. Ap
Kukaan ei voi täysin tuntea tilannettasi ja eläytyä siihen. Kukaan ei tunne avioliittosi hyviä ja huonoja puolia, eikä toisaalta vastaavia myöskään ihastumisestasi. Oikean päätöksen tiedät yksin sinä, sydämessäsi.