Karlan siskolle nimi hakusessa...
Esikoisemme on Karla Lumia ja siskolle/ veikalle ollaan nyt miettimässä nimeä... itse olen ajatellut ja ehdotellut miehelleni esim. Jooa, Eliel, Kaius, Krista, Lenita yms. mutta mies ei ole lämmennyt vielä millekkään nimelle.. mies taas on ehdottanut nimiä Sani, Sofi, Anis, Elise, Lauri, Frans, Kalle yms. mutta niin tietenkin.. minä en ole lämmennyt noille nimille.. Yksi suosikeistamme on tällä hetkellä Ylva ja pojalle Karim. Oisko nuo hyviä? :o tai keksittekö jtn muita vastaavia jotka sopisivat Karlan veljelle/ siskolle? Entäs toinen nimi? ei kolmatta. Minun nimeni on Anja Onerva ja mieheni on Jani Petteri.
-Anja ja " ruuttus" rv 38+4 :)-
Kommentit (9)
Ylva Onerva olisi hyvä !
Karim Peter myös!
on hieno nimi =) Karim on ihan kiva myös.
Miten olisi Kreeta/Kreta, Kamilla, Kiara? Tai pojalle Kaspian, Kasper, Iisak?
Toiseksi nimeksi ehdotan tytölle: Sonia, Minea, Natalia.
ja pojalle: Samuel, Sebastian, Matias.
Kira
Sirke
Leah/Leia
Merke
Kasmir
Mario
Lari
Tuli Karlan siskolle heti mieleen Perla!... vaan onkohan lopulta liiankin samankuuloinen? Kiva merkitysnimi, helmi espanjaksi/italiaksi!
Karlan veljelle tuli mieleen Kasper tai Kasimir.
Ylva on minusta kaunis nimi. Karimista tulee mieleen, että onkohan se arabinimi..? Mutta jos se ei haittaa? (Olen tuntenut elämässäni yhden Karimin, joka oli pitkä ja tosi komea poika... *haaveilee* Eikä muuten ollut arabi, mutta ranskalainen kyllä.)
Minusta miehesi ehdotus Elise on tosi nätti ehdotus! Naisellinen ja herkkä... Entäs Lisbeth?
Mirka (Seelia/Aurelia/Ilona/Freesia/Rosanna/Taisia)
Freia
Kerttu
Gerda
Kiira
Ingrid
Raisa
Rianna
Raita
Riia
Jiri
Janrik
Fredrik
Kristoffer
Markos
Mirko
Robert
Rikhard
Darius
Frans on komea nimi pojalle,joka kuulostaa hyvältä kaikenikäisellä.
Kristal olisi mielestäni kaunis siskon nimi.
Karlasta ja Onervasta tuli mieleen kaunis tytönnimi Kanerva! Toiseksi nimeksi kenties?
Karimista en niinkään välitä ainakaan suomalaiselle pojalle - m tuntuu ylimääräiseltä ja pojasta ikään kuin tulee Kari M. =) Jättäisin ehkä muutenkin KAR-alkuiset nimet pois ettei tulisi liian samanlainen nimi kuin Karla.
Karlan pikkuveljelle Mitro?
Siskolle Laura, Verla,
Tämä on vaikea =)
Veljelle vois sopia vaikka Kaapo!