Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kyllä hävetti kokoomuslaisten käytös vaalivalvojaisissa!!!

Vierailija
30.01.2006 |

On täysin käsittämätöntä ja lapsellista, että oman ehdokkaan vastaehdokkaalle BUUATAAN vaalivalvojaisissa. Herranjestas! Paikalla oli sentään vain aikuisia ihmisiä ja ei mitään käytöstapoja. Kyllä vastapuolenkin ehdokasta täytyy kunnioittaa ja arvostaa -vaikkei samoja mielipiteitä tai arvoja jakaisikaan. Demaripuolella suhtauduttiin kyllä vastapuoleen ihan asiallisesti. Minua suorastaan hävetti tuo kokoomuslaisten (ja oli kai siellä muitakin) käytös :( Tavallaan ihan pikkuisen harmittaa, että äänestin Niinistöä. Ei siksi, että tuollainen käytös olisi hänen vikansa, mutta enpä haluaisi samastua porukkaan, joka on noin itseään täynnä, ylimielisiä ja huonosti käyttäytyviä. Niinpä niin, vahvistettiin taas mielikuvia siitä, millaisia ihmisiä oikealla laidalla on... :(

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
30.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Kannattajat sen sijaan ovat pyrkyreitä ja sivistymättömiä juntteja. Ei ole ehdokkaan vika, jos vetoaa vain typeryksiin. 47,8 % kansasta ei ole niin rikkaita, että kannattaisi äänestää kokoomuslaista. (Tosin ei ole pakko kannattaa kovia arvoja silloinkaan, kun itsellä menee hyvin.) Joukkoharha :DDD

Oikeistolainen hallitus olisi erittäin kannatettava vaihtoehto. Eiköhän siihen vajaaseen 52 prosenttiinkin muutama idiootti (ellei peräti kaikki) mahdu...

Vierailija
22/24 |
30.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Kyse on arvoista. Kokoomuslaisia arvoja on, että on luusereita ja voittajia -ja koska itse ovat muita parempia, muita saa mollata.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
30.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

viesteihin jne. En sano tätä siksi, että olisin siis Halosen puolella, mutta mielestäni Niinistön kampanja oli kuin nuorisojoukkojen rettelöintiä ja pelleilyä. Kaikki keinot sallittuja ja vaikka mitä vilunkikeinoja yritettiin! Ehkä on ihan oikein, ettei niillä eväillä voitettu vaaleja. Minua hävetti useampaan otteeseen vaalien aikana; pahvi-Saulit yms. lapsellista touhua. En muuten äänestänyt ollenkaan. Vanhanen ei ollut enää pelissä mukana. Jäi Niinistön mega-Sauli-kampanjan varjoon. Sääli, olisi voinut voittaa vaalin.

Vierailija
24/24 |
30.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh huh. Oletko itse edes opiskellut peruskoulua pidemmälle?!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan yksi