Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

pitäisikö ekal kerral jo olla kypärä kun 3-v luistelee?

Vierailija
30.01.2006 |

vai katotaanko sitä yhtä pitkään kun ilman pyöräilykypärää pyöräileviä

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
30.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai mitä, käytätkö itse luistellessa kypärää. Pikkulapsille ne just on tarkoitettu!

Vierailija
2/9 |
30.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

*äly hoi*

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
30.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vasta toisella kerralla kannattaa laittaa kypärä!

No oikeesti, eiköhän se kannata olla ihan alusta asti.

Vierailija
4/9 |
30.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytiin vähän kokeilemassa mimmoista se luistelu oikein on (lainaluistimilla). Oltiin alle 5 min jäällä ja pidin koko ajan lapsesta kiinni. Aattelin että ostan kunnon kypärän jos lapsi tuosta touhusta enempi innostuu, mut ei ole sen yhden kerran jälkeen halunnut lähteä.

Parempihan se luistelukypärä on joka tapauksessa! Suojaa pää edes sillä pyöräilykypärällä, jos teillä semmoinen on.

Vierailija
5/9 |
30.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...käsi tai jalka on helppo kipsata ja parantaa, mutta aivovaurion kanssa on aina hankalampaa. Pyöräilykypärä suojaa ihan hyvin.

Vierailija
6/9 |
30.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

siispä pidättekö yleensäkin lapsilla kypäriä. ajattelin kun poika on niin pieni vielä ja se on semmosta käsillä pitämistä ja vetämistä.

t.ap the hölmösekoilija

Vierailija
7/9 |
30.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

älypäitä..!

Vierailija
8/9 |
30.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

se vasta vaarallista on. Lapseen täytyy luottaa sen verran, että antaa tämän löytää tasapaino itse. Tasapaino ei löydy jos pidetään kädestä kiinni! Kunnolliset suojavarusteet ovat kaatumisia varten. Lapsi oppii luistelun hetkessä kun saa itse löytää tasapainon. jos lapsi ei kertakaikkiaan pysy pystyssä, on liian aikaista harjoittelulle.

valmentaja

Vierailija
9/9 |
30.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että menee monta vuotta. Uutenakin maksaa n.25¿. Ja varmaan saa vielä myytyä jollekin muutamalla eurolla, jos nyt pihiksi rupeaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän neljä