Te parisuhteessa elävät, masturboitteko koskaan?
Kommentit (19)
Kuka tässä on " vain vemputtamassa keskenään" . Masturboida voi vaikka seksielämää olisi muutenkin, tietenkin!
saisi koskea, vaan se olisi pettämistä... kumma asenne.
Oma kiva on ihan terveellistä välillä, oppii aina lisää omasta kehostaan ja nauttii miehenkin kanssa enemmän kun voi kertoa hänelle mikä tuntuu hyvältä.
Seksiäkin meillä harrastetaan. Mieheni harrastaa itsetyydytystä yhtä säännöllisen epäsäännöllisesti kuin minäkin, eikä minua haittaa se yhtään -päinvastoin!!!
vaihtelevasti, noin 1 krt/ vko. Nyt raskaana kun mies ei ole oikein kiinnostunut minusta, tulee harrastettua useamminkin. (vähän liiankin usein). Tuota töissä masturbointia en oikein ymmärrä...
Nyt on mies ollut viikon pois ja teen sitä monta kertaa päivässä :( Ei musta ois yksineläjäksi...
Osaan myös puristella lihaksillani orgasmin, vaikka työpaikalla istuessani. Opin tämän taidon geishapallojen avulla.
nyt naimisissa en enää ollenkaan. En halua pettää miestäni edes oman käden kanssa. Ystäväni kuulemma runkkaa säännöllisesti vaikka on ollut avoliitossa jo monta vuotta. Olen miettinyt, pitäisikö käräyttää moisesta pettämispuuhasta miehelleen.
Seksiä saan silti ihan kiitettävästi mieheltänikin. Joskus on vaan ihan kiva pitää yksinään hauskaa.
En kyllä ymmärrä miten joku voi pitää sitä pettämisenä?
vauva nukkuu.. Saattaa joskus yht' äkkiä alkaa tehdä mieli, ja sitten vähän katselee jotain kuvia/leffaa netistä/jostain ja hoitelee hommat itse...
Joskus vain nopeasti sormilla klitsuorkku, joskus katon jornoa, joskus käytän dildoa jne.
Taidankin käydä heti runkulla.
joten oma käsi ja sauva parhaat ystävät. Joskus monta kertaa viikossa-joskus kuukausikin väliä.
entäs työpaikalla?? esim. veskissä?
Nytkin hotsittais. Oisko vinkata jotain kivaa sivua katseltavaksi? Siis naiset, tiedättekö " siistejä" sivuja?
Joo, ehkä kerran tai kaksi viikossa.
kyllä masturbointi on helv....tin paljon parempi juttu parisuhteelle kuin salaa OIKEASTI pettävä mies/vaimo!
kuvia.