Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minä en taida oikeasti enää jaksaa... :(

Vierailija
30.01.2006 |

Mieheni poka muutti kolme vuotta sitten meille kun ei voinut enää sietää äitiään ja ryyppäilyä. nyt kuukausi sitten muutti toinen poika äitinsä luota meille, ja silloinkos se helvetti alkoi!pojat ovat todella ihania, heidän kanssaan ei ole ongelmia, mutta tämä heidän äitinsä.. soittaaa melkein joka ilta pojille haukkuen heidän isäänsä, keksimällä kaikenlaisia asioita hänestä ym. häiriköi meidään elämää. pojat ovat aivan sekaisin äitinsä takia. minusta tuntuu että minulla ei ole kohta voimia hoitaa meidän lasta 8kk. tuntuu kuin se nainen asuisi meillä kun hänestä on joka päivä puhetta. Tiedän myös sen että hän tahallaan häiriköi perhettämme, että meille tulisi mieheni kanssa ongelmia. ja siinä hän onnistuu!en tiedä oikeasti kohta että mitä teen, vai pitääkö edes tehdä mitään. pojat näkevät yöllä painajaisia niistä asioista mitä äitinsä heille kertoo, myrkyttä heidän mieltään. eilen hän uhkasi tappaa itsensä jos pojat eivät muuta hänen luokseen.vanhempi poika miettii nyt että mitä hänen pitäisi tehdä. sairas se nainen on!!ja kohta olen minäkin!

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan neljä