Muita, joiden vauvat vilkkaita yöllä???
Onko teillä ollut ongelmana vauvan riehumiset yöllä eli niin että on valvottanut? Millä viikoilla ja onko rauhoittunut tilan vähennettyä?
Meidän asukki on päivisinkin todella levoton ja aktiivinen tapaus, muljaa ja heiluu taukoamatta pitkiä pätkiä, ts. vain välillä rauhoittuu ja ihmettelen, että koska ihmeessä nukkuu?
Öisin ei ole häirinnyt kuin viime viikosta asti ja viimeiset yöt olleet yhtä rumbaa. Ei pysähdy kuin pariksi sekunniksi ja taas jatkuu. kovat ja jatkuvat liikkeet tuntuvat välillä epämiellyttäviltä, vaikka onkin tietty hyvä asia, että liikkuu.
En vain tiedä, miten saisin rauhoittumaan öisin, kun saattaa tuntitolkulla potkia ja herkköunisesna en osaa enää sen jälkeen nukkua ollenkaan ja pelkään vaihtaa asentoa, jos herääkin uudestaan. Myös esikoisen hiippailut herättävät vauvan helposti.
Esikoisesta en muista ollenkaan tälläistä ongelmaa.
RV 27 menossa ja vauva raivotarjonnassa, joten jalat käy ylöspäin ja sivuille ja tilaa on vielä paljon. Tai ainakin tuntuu, että hän sitä tekee!
Olen miettinyt konsteja, millä vauvaa rauhoittaa, että saisi itse nukuttua. Sokeria tietenkin välttelen, mutta ei sitä ole tullut öisin otettuakaan. Millaisella viiveellä mahtaa sokeri sinne mennä?
Mies yritti silittää ja rauhoitella viime yönä valvoessani vauvaa, mutta miehen käden vaan sai kyytiä.
Kävelen ympäriini, että nukahtaisi, mutta rauhoittuu vain hetkeksi.
Olen ajatellut jopa teipata tarvittaessa mahaani cd-soittimesta kuullokkeet ja soittaa vauvalle klassista, jospa rauhoittuisi...
OLISIko ideoita?
Onko tämä vain jokin vaihe, joka menee ohi?