Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä laihduttajilla tänään ruokana?

Vierailija
30.01.2006 |

Itse ajattelin valmistaa herkkusienikeiton ja tarjota lisäksi uunissa rapeiksi paistettuja ruisleipäpaloja. Tämä siis päivälliseksi.

Lounas jäi kiireen vuoksi välistä, mutta kahvitauolla taidan syödä jugurtin ja appelsiinin.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
30.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivälliseksi kaalikeittoa

Vierailija
2/8 |
30.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä aloitin päivän kaurapuurolla ja kaakaolla. En pääse kaakaosta eroon enkä edes yritä. Teen sen veteen ja laitan rasvatonta maitoa. Lounaaksi söin makaronilaatikkoa, vähän suolakurkkua ja paprikaa ja vettä. Kaffet aijon keittää kahden maita ja syödä varmaan palan ruisleipää sen kanssa, päälle kevytmakkaraa siivu ja paprikaa. Varsinaista lounasta en harrasta mutta jotain hedelmää ja vähän lisää ruisleipää luultavasti syön, huuhtelen leivät alas kevyt marjakeitolla. Iltapalaksi ehkäpä puolikas banaani ja samanlainen kaakao kuin aamulla. Aterioiden välillä juon vettä ja ehkä vähän sokeritonta limpparia, napsin porkkanan paloja ja saatan vaikka appelsiinin kuoria. Tällä pärjää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
30.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

aamulla puuroa + rasvatonta jugurttia ja kahvi

lounasaikaan tonnikalasalaattia + pari keitettyä kananmunaa

päivälliseksi kasvissosekeittoa PALJON ja 2 ruisleipäviipaletta,päälle kevytlevitettä ja kurkkua

illalla lisää sitä salaattia ja omena,banaani tmv hedelmä

..ja pitkin päivää juon PALJON vettä :)

Vierailija
4/8 |
30.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamupala: kaurapuuroa + itsetehtyä omenasosetta (sokeria vain ripaus)

Välipala: banaani

Lounas: haudutettuja kasviksia, linssipapumuhennosta, täysjyväriisiä + salaattia, 1 ruisleipä +kalkkunaleikettä

Tänään syön vielä näin:

Välipala: 2 ruisleipää, kalkkunaleikettä, tomaattia + mandariini

Päivällinen: riisipuuroa + vähäkalorista mehukeittoa (riisipuuroa jäi eilisestä iltapalasta yli, joten syön sen pois päivällisellä. Yleensä syön proteiinipitoisemman päivällisen, kuten ruokaisan kala/kanasalaatin tai esim. pastaa.)

Iltapala: rahkaa + marjoja (makeutan rahkan juoksevalla hunajalla)

Tähän tyyliin olen syönyt jo kesästä asti ja paino on pudonnut 6 kiloa. Kesällä aloitin myös liikkumisen, joten sekin on tietenkin auttanut painonpudotuksessa. En halunnut aloittaa mitään ihmedieettiä vaan muuttaa elämäntavat kokonaan. Tiesin, että paino tippuu hitaammin, mutta varmasti. Eikä ole nälkä! Kerran viikossa syön myös jotain herkkuja, yleensä viikonloppuisin. Mutta niitäkään en syö isoja määriä, vaan esim. yhden suklaavanukkaan, suklaapatukan tai jäätelöä. Joskus jos makeannälkä yllättää viikolla, teen iltapalaksi pannukakkua johon en laita sokeria ja rasvan korvaan lorauksella rypsiöljyä. Pannarin syön sitten omenasoseen kanssa.

Vierailija
5/8 |
30.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

lounas ja päivällinen possun suikaleita+parsaa,kukkakaalia

illalla 2naudan pihviä+paljon salaatti

atkinssilla ollaa oltu 8 päivää ja 6kg tippunu :)

Vierailija
6/8 |
30.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tomaattikeittoa ja vuohenjuustoa sekaan.

Vierailija
7/8 |
30.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lounasaikaan hain lähikaupasta ananaksen ja söin sen, koska tuntuu, että pms-oireet taas keräävät nestettä kehoon.

Välipalaksi minulla on varattuna appelsiini ja... uskallanko sanoa... pulla.

Päivälliseksi borsch-keittoa ruisleivän kera.

Iltapalaksi vadelmia, maustamatonta jugurttia ja muutama lusikallinen mysliä.

Minulla tämä on pitkäaikainen projekti, joten en ole alkanut rääkätä itseäni kieltämällä mitään ruokaa, vaan syön tosiaan joskus jopa pullaa. Liikuntaa lisäämällä ja tämänkaltaisella syömisellä olen tiputtanut neljässä kuukaudessa 8 kiloa, hidasta mutta varmaa =)

Vierailija
8/8 |
30.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamupala: Kaurapuuroa ja omenahilloa (3p)

Välipala:Appelsiini ja teetä (0p)

Lounas: Kasviskeittoa 2dl ja ruisleipä kinkkusiivulla ja tomaatilla ja kurkulla (1+1+1+½p)

Välipala: Tuoreita mustikoita ja 1dl 0.2%maitorahkaa (1p)

Päivällinen: Pastaa ja tomaattiherkkusienikanakastiketta (tulipas sanahirviö;)

Iltapalasta ei vielä tietoa, miten pisteet antaa myöden. Varmaan näkkäri :(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi neljä