Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

ARGH! Ystäväni lähettää päivittäin useita " roskaposteja" sähköpostiini...

Vierailija
30.01.2006 |

Ja tavatessamme hän on ihan oikeasti innoissaan lähettämistään kierto- yms sähköposteista. Yleensä niissä on vielä tosi isoja liitetiedostoja, jotka vievät mielestäni turhaa tilaa sähköpostistani. Yleensä deletoin ne edes avaamatta niitä...

Miten voisin loukkaamatta ilmoittaa, että EI KIITOS enempää typeryyksiä tähän osoitteeseen?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
30.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en edes avaa näitä ketjukirjeitä ja muka hemmetin hauskoja vitsi viestejä, ei kiitos.

Ärsyttää kyllä kun postilaatikko täynnä tuollaista soopaa päivittäin, kirjoittaisi edes joskus että mitä kuuluu?

Vierailija
2/10 |
30.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen sanonut muutamalle ystävälle eikä he ainakaan loukkaantuneet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
30.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne tukkii mun sähköpostin!

Vierailija
4/10 |
30.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta välillä sitten tulee ihan asiaakin :/ ap

Vierailija
5/10 |
30.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viestejä voi tulla vaikka 10 päivässä ja postilaatikkoni on ylitäysi useinkin. Minäkään en koskaan avaa posteja, vaan siirrän suoraan roskikseen.

Mites ne sais menemään suoraan roskikseen??

Vierailija
6/10 |
30.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä tulee hempeää: " enkeli lenteli liirum laarum" sitten taas ronskimpaa huumoripostia.

Vierailija
7/10 |
30.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuleeko ne perkele, että sitä paksaa viitsii lukea?

Eikö ne tajua, että sähköposti on sitten jatkuvasti täynnä?

Pari kertaa olen aukaissut näitä kiertokirjeitä: ole enkeli ja ystävä ja rakasta kaikkia ja lähetä 50 ystävälle blaablaa

Vierailija
8/10 |
30.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että älä lähetä, kun meillä on kone täynnä viruksia, enkä osaa tehdä niille mitään ja pelkään, että niitä tulee noista posteista. Loukkaantui mulle verisesti. Hitsi kun otti päähän. Se sanoi moneen otteeseen, että älä pelkää, minä en sulle enää koskaan mitään lähettele (aivan loukkaantuneena).

Vierailija
9/10 |
30.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä tosikkoa porukkaa täällä. Mikä siinä on niin kamalaa, että saa tämmöisiä ko. maileja? Luulis ettei siitä nyt maailma kaadu. En itsekkään tykkää kiertokirjeistä, mutta ne saa helposti deletoitua. Ja muut " roskapostit" on toisinaan tosi hauskoja, nimenomaan usein ne joissa isot liitteet ja muutkin. Mun mielestä on ainakin tosi kiva saada tämmöisiä viestejä, kun ovat monesti tosi hauskoja ja saa naureskella ja " ilahduttaa" taas muita kavereita. Mun " tuttavapiirissä" kun joku lähettää jonkun viestin, niin se pistetään sitten taas kaikille muille eteenpäin. Ikävää , jos se jotakuta loukkaa, että päivän piristykseksi näitä kavereille laitetaan. On kyllä tosi pienet sähköpostit , jos ei sen vertaa mahdu. Mutta kannattaa varmaan sanoa sille kaverille ettei lähetä enää, tuskin se siitä loukkaantuu, pyyhkii vaan sut pois listoilta.

Vierailija
10/10 |
30.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eniten vituttaa nämä idiootit, jotka lähettävät kaikenmaailman huijausviestejä, kuten nyt kaikille nokian uusi känny, nokia testaa puskaradiota. Silloin olen laittanut myös paluupostissa linkit huijausviestejä kerääville sivustoille.

Ja mua ei kiinnosta, loukkaantuvatko nämä ihmiset vai eivät.