Tarjan voiton ratkaisivat ne muutosvastaiset suomalaiset jotka eivät halua minkään asian koskaan muuttuvan!!
Niin tasaväkiset finalistit olivat.
Allekirjoittaako joku muu tällaisen mietteen?
Kommentit (4)
Tuet riittää just elämiseen, mulla ammattitaitoiset ja hyvät virkailijat hoitamassa asioita ja pähkäilee mun kanssa näitä kuntoutus ja työllistymisjuttuja työkkärissä. Lapsilla on erinomainen neuvola ja päivähoitopaikka ja olen saanut hyvää apua mielenterveysongelmaani. Ikävää jos työelämässä olevilla on asiat surkeammin.
ei toitottanut juuri noilla sanoilla kampanjassaan sitä suurta ja ihmeellistä muutosta, niin mitä luulet esim. globalisaation muuta tarkoittavan, kuin että maailma muuttuu, Eskoseni (tai tässä tapauksessa kai paremminkin Sauliseni)
sinänsä olisi jotenkin erinomainen asia. Muutos voi tapahtua moneen suuntaan.
vain muutoksen vuoksi. Omassa tuttavapiirissänikin oli paljon niitä, jotka kovaan ääneen halusivat Saulia presidentiksi, jotta saadaan " muutosta tähän touhuun" . Mitään parempaa perustelua ei sitten ollutkaan antaa tai selvennystä, että minkä asian pitäisi oleellisesti muuttua.
Suomi on hyvä maa ( toki parantamisen varaa aina on ) ja Suomessa on edelleen hyvä presidentti. Hyvä Tarja!