Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

~*~*~*syysSÄTEET 05 -vk5~*~*~*

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
31.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tunneilla sen verran hiljaista, että pääsee kirjoittelemaan ja lukemaan vähän väliä... ja kun galluppia kyseltiin niin ajattelin vastailla samantien.

Itsellä musiikki on myös yksi harrastus. Nuorempana tuli käytyä soittotunneilla ja soitin myös bandissäkin, löytyypä soittoani myös yhdeltä cd:ltä. Mutta nykyään soittelen kotona pojan iloksi joko pianoa, kitaraa tai poikkihuilua.

Kaikkein tärkein ja rakkain harrastus on palokuntanuorisotyö. Olen koko ikäni, kiitos sukuni, kuulunut palokuntanuoriin. Itse miehistössä en ole henkilökemioiden vuoksi (halu oli nuorempana kova) mutta vedän nuorten harjoituksia kerran viikossa.

Vielä löytyy yksi harrastus, partio. Siellä vedän poikalaumaa.... ihania 8 vuotiaita poikia on ryhmässä 7.

Mutta tässä näin lyhyesti minun arkeani.

Vierailija
22/36 |
31.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä muka gradua tekemässä.. hohhoijaa. Jossakin pinossa joskus keskusteltiin siitä, mitä hommia on tehtävänä ehdottomasti ennen lapsen tuloa. No mulla se olisi just tuo G, eikä millään muulla ole niin väliä. Olen aika onneton saamaan valmiiksi mitään itsenäisesti tehtäviä isompia kirjallisia tuotoksia, joten hirvittää kyllä gradun kanssa aika lailla - niin kauan se on ollut jo tekeillä nimittäin.

Gallupiin voisin vastata omista harrastuksistani. Oikeastaan tuntuu, ettei minulle ole harrastuksia edes. Lähinnä kökötän vaan sohvalla katsomassa telkkaria ja eihän se ole mikään harrastus... Ehkäpä mä harrastan tietokoneen kanssa puuhailua, pelejä ja surffailua jonkin verran. Liikunnasta voisi mainita kuntosalijumppailun, jota ei tule kuitenkaan tehtyä kovin usein. Lenkkeilemään opettelin viime kesänä, mutta huonot kengät (toivottavasti se oli se) aiheuttivat rasitusvamman tai jonkun semmoisen, mihin sitten tyssäsi se harrastus. En uskalla kirmailla mitään 10 minuutin pyrähdyksiä pitempiä, kun tuntuu sääri vihoittelevan yhä vaan. Että ehkä sitten joskus 2 vuoden päästä, kun on lapsi maailmassa ja itse pystyy palautumaan johonkin kuntoon :D

Haluaisin harrastaa kuvataiteilua, mutta sille ei vaan tunnu löytyvän aikaa tai tilaa. Se on kuitenkin semmoinen kestojuttu, jonka uusi aloittaminen on mielessä vähän väliä. Ehkä sitten voisi taas levitellä välineitä, kun gradu on valmis ja pääsee äitiyslomalle.

Mii- rv 13+4

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
31.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mallariinalle kiitos infosta. Olen silti vieläkin vähän pihalla: Jos yksityisen ultrassa syke näkyy jo 6+, niin näkyykö se sitten neuvolassa 7+, ja onkos se kuuluminen sitten ihan eri asia? Lähinnä tässä mietin, että kannattaako minun mennä yksityiselle tsekkaamaan tilanne, vai selviääkö sitten ekassa neuvolassa (7+4) kuitenkin ihan sama, eli ollaanko siellä elossa vai ei. Jotenkin jäi vähän neuvolan tädiltäkin epäselväksi, että mitä siellä ekalla kerralla oikeastaan tehdään. =)

Gallupia: Minä harrastan oikeastaan vain urheilua, pallopelejä lähinnä (en uskalla enempää tarkentaa). Nyt jätän ne kyllä saman tien pois, koska pelatessa joskus sattuu pahastikin. ¿Onneksi¿ olen nyt muutenkin vähän loukkaantunut, joten voin hyvällä syyllä olla sivussa, heh. Juoksua en voi kuvitella nyt näiden rintojen kanssa, koska ovat aika herkät. Ja ehkä se vatsakin sitten jossakin vaiheessa alkaa tuntumaan ikävältä juostessa? Joten summa summarum: Melkoiseen remonttiin menevät harrastukset tässä. Ja tämä on ehkä se raskautumisen suurin ¿menetys¿, kun ei taas tuo alkoholipuoli tai juustot, yms. sillä tavalla teetä henkisiä vaikeuksia. =) Eikä oikeastaan työpaikan mahdollinen menetyskään huoleta samalla tavalla kuin harrastusten telakalle siirtyminen! =D Kun sitä johonkin hurahtaa, niin kyllä on haikeaa jättäytyä vuodeksi pois.

Tällä hetkellä voin sanoa harrastavani häiden järjestelyjä (kutsukorttisavotta juuri menossa). Ja sitten ihan ympärivuotisesti seuraan asuntotilannetta. Toiset bongaa lintuja ja minä kämppiä. =D Jäi ¿vähän¿ päälle tuo asuntojuttu ensiasunnon oston yhteydessä. Ja sinänsä on ihan hyvä ollutkin seurata, koska nythän meillä tuo kaksio rupeaa sitten käymään parin vuoden sisällä vähän pieneksi.

Juups, eipä tässä kummempia tälle päivälle. Lounaalla osui nenään joku kumma haju, jota en ole Koskaan Ennen haistanut, ja mietin heti, että joko se alkaa¿ Tai sitten oli vaan joku uusi mauste. =)

Hei juu, sellaista vielä kyselen, että onko teillä alkuraskaudesta jo käyneet vanhat rintsikat ahtaiksi? Mietin vaan, kun pitäisi hääpuvun sovitusta varten olla jo oikeat liivit, niin pitäisikö niissä olla vähän ¿kasvunvaraa¿? Olen siis menossa sopivia ostamaan, niin tietäisi sitten.

Miille vielä oikein paljon tsemppiä gradun tekoon! Itse aina ajattelin, että jos sitä vaan tekee, niin TÄYTYYHÄN sen tulla joskus valmiiksi. Eikä se siitä ainakaan taaksepäin mene, vaikka urakka välillä tuntuisikin toivottamalta.

Pyrtsinen

Vierailija
24/36 |
31.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noista sydänäänistä. Sydämen syke on todettavissa ultralla jo mahdollisesti rv6+, tosin itselläni ei sykettä näkynyt vielä rv7+6 vaikka monilla muilla näkyy. Sydänäänet taas on kuunneltavissa joskus rv 8+, vaikka monissa neuvoloissa eivät lähde niitä kuuntelemaan kuin vasta rv10+ tai jopa myöhemmin. Yleensä neuvolassa ei ole ultraa, joten ekalla neuvolakäynnillä hyvin harvoin saa varmuuden siitä, että mahassa on elämää. Uskoisin myös, että eivät lähde sillä dopplerilla edes yrittämään sydänäänten kuulumista silloin kun ensimmäisen kerran menet neuvolaan.

Eli siis: Sydänäänet voidaan todentaa ultralla rv 6+ ja kuunnella dopplerilla myöhemmin ja ovat siis kaksi eri asiaa. Jos haluat varmuuden asiasta, niin kysäise neuvolasta ultrataanko sikiö jo ekalla käynnillä vai ei. Samalla varmaan selviää sekin, montako ultraa kuntasi tarjoaa odotusaikana.

Toivottavasti osasin vastata kysymykseesi!

mirju taas

Vierailija
25/36 |
31.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Galluppiin: Oikeastaan harrastuksia ei ole. Kodinhoito ja lasten kanssa touhuilu vie melkein kaiken ajan ja mitä yli jää, niin käytän loikoiluun, surffailuun ja telkkarin katsomiseen. Ennen kuopusta kävin vuoden ajan salilla 3 krt/vkossa ja se oli ehdottomasti minun lajini. Ehkä joskus tulevaisuudessa voin aloittaa sen uudestaan.

Pyrylle: Syke näkyy ultrassa yleensä varmimmin 7+ viikolta alkaen, mutta harvoissa neuvoloissa on ultra laitteita. Neuvoloissa sykeetä kuunnellaan dopplerilla, jolla äänet varmimmin kuuluvat 11+ viikolta alkaen.

Mirjulle: Milläs viikolla sinulla ne liikkeet alkoivatkaan tuntua? Itse olen kovasti koittanut kuulostella kun aiemmilla kerroilla ovat alkaneet tuntumaan 17. viikolla, mutta eipä vielä ole pikkarainen merkkiä antanut. Ehkä tuo istukka sitten tosiaan vaimentaa vähäsen.

Nyt ei ehdi kommentoimaan muuta, mies tuli ruokatauolle kotiin ja pitää mennä seuraan kahville.

Jaja

Vierailija
26/36 |
31.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla alkoi nyt tuntua liikkeet joskus 17+, mutta ei päivittäin vielä silloin. Silloinkin olin aina vähän, että olikohan tuo nyt vauva vai jotain muuta. Aluksi aloin tuntemaan potkut tuonne selän puolelle tai suolistoon, minne lie. Nyt tuntuu liikkeitä ihan päivittäin ja useammankin kerran. Varmaan on nyt n. vkon verran tuntunut. Mies on yrittänyt tunnustella kanssa, mutta istukka varmaankin sen verran vaimentaa, että ei vielä ulospäin tunnu. Ja onhan tuota vararavintoakin tuossa kriittisellä kohdalla.. Mutta muistaakseni aiemmissa raskauksissa on tuntunut näillä viikoilla jo päällekin päin, että kyllä se vaan kummasti vaimentaa tuo edessä oleva istukka.

Minäpäs alan tekemään jo jotain muutakin...koko päivän täällä jo päivystänyt... Heh..

Vierailija
27/36 |
31.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sitten näköjään vanhalla nikillä kirjauduin sisään...eli mira76 on siis sama asia kuin mirju76! =)

Ja teitä häiritsemässä taas...

Vierailija
28/36 |
31.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos Jajalle ja Mirjulle selvennyksestä! Jäin kuitenkin siihen käsitykseen neuvolasoitosta, että siellä ultrataan, koska hoitsu puhui myös sikiön mittaamisesta¿ Äh, mitä sekoilua. Olisi pitänyt kysellä teiltä perustietoja ja soittaa vasta sitten, niin olisi ymmärtänyt kysyä oikeita asioita ja muutenkin ymmärtänyt kiireisestä selityksestä jotakin. =)

Ehkä tässä nyt vaan odottelen sitä neuvolaa rauhassa kolme viikkoa, ja katsotaan sitten, mikä on tilanne. Varmaan kuitenkin jo perjantaina olen niin harmissani epäselvyydestä, että soitan sinne neuvolaan ja kysyn ultrasta. Heh, kuten kuumeillessa totesin, minulle ei yhtään sovi sellainen ¿katellaan¿ -meininki.

On kyllä varmaan villiä tuo liikkeiden tunnustelu! Siinä on taas yksi konkretian etappi. =)

-P-

Vierailija
29/36 |
31.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko syyskuisille olemassa yahoo-meililistaa tms.? Kiitos kovasti tiedosta, onnea odotukseen!

Vierailija
30/36 |
31.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En eilen ehtinytkään koneelle, kun työpäivän jälkeen oli veto vähän kadoksissa. Illan makasin vaan, kun poika jätti hetkeksi rauhaan, sohvalla. On tullut nukuttua aika vähän ja se vaatii veronsa. Onneksi viime yönä ehti nukkua pitkään, kun tänään vielä vapaata eikä tarvinnut herätä kukon laulun aikaan.

Kiva kun on alkanut olla aktiivista täällä palstalla! =) Eikös voitaisiin aikakin kokeilla päiväpinoa, ja jos ei riitä juttua palata vaikka parin päivän pinohin. Yrittäisin itse ainakin kirjoitella, mutta töissä jos oon niin en ehdi käydä niin usein.

Galluppista. Harrastin ennen pojan syntymään aktiivisesti juoksemista ja jumpissa käyntiä. Kävin niissä vielä keväälläkin, mutta töiden alettua jumpat jääneet. Vuorotyön takia vaikea ottaa mitään viikottaista harrastusta, kun en viitsi toivoa vapaata sen takia. Juokseminen on muuttunut " lönköttelyksi" . Kuntosalille kaipaisin päästä, mutta aika ei anna myöten. Lukeminen ja kirjoittelu kavereille tärkeitä juttuja. Neulon myös lapset yms. pojalle ja itselle, kun inspiraatio vaan iskee. Jotain uutta harrastusta kyllä kaipaisin....

Pyrykös se niistä rintaliiveistä kyseli. Itse jouduin ostamaan ekassa raskaudessa isommat rintsikat, mutta joskus myöhemmässä vaiheessa kun milloin teillä häät ovat. (7-8 kuukaudella) Mutta tuokin asia on niin yksilöllistä, että vaikea ennakoida mikä sinun tilanteesi. Jos vaan voit olla vielä ostamatta uusia ja ostaisit ne lämempänä häitä, ei tulisi ainakaan yllätystä kumpaankaan suuntaan.

Tosiaan saitkin jo infoa siitä sydämen sykeasiasta. Monissa neuvoloissa ei ole ultraa, jolla vauvaa voisi ihastella. Dopperilla ei täällä meillä ainakaan mielellään kuunnella sydämensykettä ennenkun rv. 10 ja saattaa että kuuluu vasta rv.11-13. Ultrassa kävisin, jos sille tuntuu vaikka kallista onkin. Näkisi onko kyydissä joku!

Ihanaa kun se rakenneultra lähenee. (on 14.2) Nopeasti onkin mennyt aika, tuntuu että vasta oli viikoilla 10. Edelleen menee vanhat farkut jalkaan, sillon mahaa ei niin huomaa. Äitiyshousuissa tai löysemmissä housuissa se kyllä näkyy jo ihanasti=) Vauva on alkanut enemmän liikkumaan, mutta illalla kun nukkumaan menee ainakin tietää että siellä " jumpataan" . Ei kyllä mahan päältä vielä näe liikkeitä.

Mutta nyt jos menis syömään ja ehkä nukkumaankin hetkeksi.

Kidelma rv. 17+1 (huh onko niitä jo noin paljon!)

Vierailija
31/36 |
31.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja taas huomaan olevani täällä! :) Mutta mikäs siinä, mukavahan täällä on olla... Ekaksi vaikka siihen galluppiin. Minä myös harrastan sitä laulamista. Olen säännöllisen epäsäännöllisesti kulkenut laulutunneilla milloin musiikkiopistossa ja milloin missäkin. Ja lisäksi minulla on näitä " mummojen " harrastuksia, niinkuin mieheni sanoo... Eli tanssin vatsatanssia, käyn sauvakävelyllä ja teen käsitöitä... Tämä pikkuinen ei tule kärsimään kylmästä, kun nyt olen jo tehnyt paljon kaikkea... ;) Tosin olen myös odottaville ystäville tehnyt vauvalahjoiksi villatakkeja yms. Eli näitä minun harrastuksia ei tarvitse jättää pois. :)

Tänään varasin eka neuvola-ajan! Minulla myös on aikaisessa vaiheessa se aika, joten Pyry, täällä on kohtalotoveri, joka ei myöskään pääse ääniä heti kuulemaan. Mutta jospa sitten seuraavalla kerralla senkin edestä! Meillä siis eka neuvolakäynti on 20.2. Tosin meillä ei ainakaan ultrata eka kerralla... Täällä on vaan niskapoimu-ultra ja rakenneultra, joista np pitää maksaa itse. Yksityiselle en mene alkuraskauden ultraan, vaan päätän luottaa siihen, että kaikki on hyvin! Vaikkakin näen painajaisia keskenmenoista! Kaikista oireista päätellen kuitenkin pikku-kroko kasvaa hyvin! ;) Mutta minä menen nyt päikkäreille. (Vaatii veronsa tämäkin " huvi" .) Mukavaa päivän jatkoa! Ja passaa minullekin se päivän pino!

terv. Hippis ja kroko rv 4+4 ;)

Vierailija
32/36 |
31.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä taas, työpäivä takana ja päikkärit... nyt sitten asennoituva jumpalle että enstex

G: Harrastin ainakin ennen tätä raskautta jumppaa, spinningiä, body pumppia... mutta katsotaan kuinka nyt käy. Tänään yritys hyvä 10! Olen aloitellut pikkulenkeillä, ja silloinkin nousee syke tuhanteen samantien. Osasyy tämä raskaus? Tiedä häntä, mutta kunto ihan pohjalla... kova tie ylös! Muuten en harrastele oikeen mitään ;)

Jepulis, sit omaa napaa.. vuoto edelleen poissa, nyt sitten tuntuu oudolle se etten enää vuoda, olo on sellainen että nyt se sit vuoti pikkuhiljaa pois ja perjnatain ultrassa ei näy mitään... tai sit siellä on kaksoset... koska mun maha paisuu ku pullataikina, että näin ristiriitaisia tunnelmia ;) Mies on kaksonen joten ainahan sitä saa pelätä pahinta, hih..

Joo ja sit siinä mun pissassa oli jotain, oli lähtenyt jatkotutkimuksiin... argh.. ja risuinen tie jatkuu.. huomenna saa tarkemmat tulokset. Sillä hetkellä kun soitin olo oli ihan joo, mutta nyt taas hieman outo olo alakerrassa... *nolona*

Töissä mun motivaatio on ihan kateissa... ei vois niinkun vähempää kiinnostaa.. vaikka on vielä reilut puoli vuotta töitä jäljellä.. noh ehkä löydän sen työn ilon tässä keväämmällä ;)

Nyt en sit muista yhtään mitään mitä pitäis kommentoida.. ainut on Pyryn häät... ihanaa.. kerrothan meille kyllästymiseen asti sinun valmisteluista ;) Puvun malli koristeluineen? Oih, tuo kaikki kiinnostaa minua niin kovin.. tahtoo kans! Sain juuri kutsun kaverin polttari suunnitteluihin ja heillä häät elokuussa...että jos sinun kaasot on yhtä nopeita, ne suunnittelee jo täydellä häkällä sinun kosteita polttareita :)

Mutta nyt kassia pakkaamaan ja etsimään se kadonnut sportti kathy tuolta jostain... ;)

Ihanaa tiistaita kaikille!!!

Terv. Kathy ja sintti rv 8 (JEEEEEEEEEEEEEEE!!!)

Vierailija
33/36 |
31.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ROSVOHUMMERI; viestisi oli varmaan tarjoitettu syysKEIJUIHIN, jossa kaikille on LA syyskuussa. Me ollaan tällainen sekalainen joukko, joita yhditää sunnilleen sama yrityksen aloitusaika, ei LA. :)

JAJA; mulla alkoi myös viimeiset menkat 10.10., sikis tuota heittoa ihmettelinkin. Olisikohan ottanut huomioon kierron pituuden, joka oli 27..? Tuon LA:n määritteli gynis yksityisellä silloin alkuraskauden ultrassa. Ja masulainenhan vastasi tuolloin päivälleen ikäänsä kuukautisista laskettuna. Eipä tuo nyt mitään haittaa, ihmettelinpä vaan. Ja siellä np:ssä se sitten vastasi päivää enemmän.

G: Harrastan koiran kanssa ulkoilua ja muita aktiviteettaja, musiikkia (aiemmin viulukin, nyt piano) sekä uimista/vesijumppaa. Sisustamisesta olen hyvin kiinnostunut ja niitä lehtiä tutkailen ahkerasti. Jumppa ja käsitöiden teko ovat jääneet vähemmälle, eivät tosin raskauden takia vaan jotenkin vaan. Tuo koira kyllä syö aikaa aika lailla.

MII; voimia ison G:n puristamiseen. Se on pirullista hommaa, mutta kyllä aika palkitsevaa sitten, kun on pakettiin saatu.

PYRY; Mirju ja Jaja tuosta sykeasiasta jo kertoivatkin. Minä kävin yksityisellä alkuaraskauden ultrassa rv 6+ ja siellä ne sykkeet näin. Ja kuten Jaja sanoikin, niiden löytyminen ultralla taitaa olla varmempaa rv 7+. Ainakin minulle ultra oli ihana ja helpottava kokemus. Se maksoi n. 130 euroa, josta KELA mksoi n. 30 euroa. Neuvolassa kuuntelivat sydänäänet rv 14+.

Ja vielä niistä rintsikoista. ONNEKSI, ei ole tarvinnut vielä siirtyä suurempaan kokoon. Mä oon rinnakas (75F!!!) normaalioloissakin, joten lisää kokoa ei tarvitsisi välttämättä tulla. *toivoo sormet ristissä*

Meillä on rakenneultra muistaksi 27.2., joten pitkään vielä odotettavaa. Seuraava neuvola on 13.2., jolloin pääsee taas kuuntelemaan masulaista. Kyllä mä niin odotan niiden liikkeiden tuntemista, kun nämä neuvoloiden ja ultrien väliajat ovat muuten niin epätietoista aikaa.

Nyt miehen kainaloon köllöttelemään.

*heiluttaa mennessään*

mallariina ja masulainen rv 16+1

Vierailija
34/36 |
31.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mallariina: Minäkin tilasin tänään ajan rakenneultraan ja se on 27.2:)

Joo, se gyne on varmaan laskenut 27pv:n kierron mukaan. Meillähän la:n määrittelee neuvola ja vakio laskutapa on 28 pv:n kierron mukaan. Minullakinhan oli silloin ekassa ultrassa pikkarainen 4pv isompi kuin kk:n mukaan olisi pitänyt olla ja nyt viimeeksi np-ultrassa pikkarainen oli jo huimat 7pv isompi kuin kk laskettuna. Mutta eivät voi muuttaa la!!! Eikä tuolla mitään muuta merkitystä olekaan, mutta jos menee yliajalle niin käynnistäisivät ehkä sitten aiemmin...

Ja minä voisin ottaa mallariina sinulta tuota rintavarustusta;) Itse olen aina ihan innoissani kun odotus/imetys aikana rinnat näyttävät vähän paremmilta, mutta sitten ne taas kuihtuvat ja rupsahtavat kun imetys loppuu, nyyh...

Milloinkas Pyry teillä onkaan ne häät? Ihan näin asiasta koppakuoriaiseen...

Nyt jätän teidät ehkä jo tältä illalta rauhaan, mutta I`ll be back;)

Jaja ja Pikkarainen

Vierailija
35/36 |
31.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt löysin sinne hääpuvun alle sopivat rinulit, jotka kyllä menevät, vaikka vähän turvottaisi. Minulla kuppikoko on juuri siinä rajoilla A-B80, joten A-liivit eivät kaikista malleista välttis mene, jos vähänkään etumus pullistuu. Valitettavasti niiden ostamista ei voinut enää siirtää, koska ne pitää olla ensi viikolla hääpuvun sovituksessa mukana.

Kathylle puvusta, että sellainen niskalenkkimalli on ja kaksiosainen. Minä olen (kuten ollaan ennenkin keskusteltu) tällainen tiimalasimalli, joten niskalenkkimalli vaan minusta näyttää parhaimmalta päällä. Ja se on jotenkin ihana " vapauttavaa" , kun käsiä voi huitoa ihan rauhassa (kuten morsiamet yleensä tekevät?!?) =D. Laahus on myös tulossa. Tarkemmin en ole vielä koristuksia päättänyt. Ei mitään hörhellystä kummiskaan. Mahdollista vatsaa varten keksittiin jo viimeksi, että tehdään taakse nyöritys, jonka voi sitten kiristää päivän kunnon mukaan. Varmaan siihen alaosan vyötäröön pitää myös tehdä joku kommervenkki, ettei ihan purista, jos sattuu ihan viimeisellä viikolla pullahtamaan. Mutta kaipa se ompelija tietää, kun sinne ensi viikolla menen.

Juup, huomenna tai torstaina soittelen sinne neuvolaan uudestaan ja kyselen ultrasta. Ja jos ei sitä ekalla kerralla ole, niin varaan yksityiselle ajan, koska tahtoo nähdä!

Ei himputti, nyt meni tukkaväri 10min yliaikaa *juoksee kylppäriin*

Vierailija
36/36 |
31.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että Jaja teillä ja meillä vakoillaan samana päivänä. ;) Lähetän toki hieman varustusta sinne. :D Tulipas ihanan kevyt ja pieni olo!

Pyry, ihana tuo kommentti morsiamen käsien heiluttelusta. Yleistähän se toki on. ;D

Tultiin juuri saunasta ja menin laittamaan reisiini jotain himputin selluliittivoidetta ja arvatkaako kirveleekö??!! *uskoo koko ajan enemmän sen tehokkuuteen, hih* Ja peffan, vatsan ja rinnat käsittelin tietenkin sillä antiraskausarpivoiteella, joka ei onneksi ainakaan vielä polttele... Taidan olla hieman höpsähtänyt.

Lähdenpä jäähdyttelemään, ennen kuin reidet irtoavat....

Huomiseen siskot!

m