Katsoiko kukaan Kohtalokkaan Syrjähypyn?
Mitäs piditte? Minä pidinkovasti, Diana Lane mielettömän hyvä roolissaan.
Kommentit (14)
Jännä alusta loppuun, näyttelijät tehneet huolellista loppua. Uskottavuus säilyi loppuun asti. Ja loppukin jäi ihanasti auki.
näki mitä ajatteli, mielettömän ilmeikäs aistillinen nainen. Namut miehet.
Näin siihen asti, kun se aviomies laittoi sen ruumiin kaatikselle. Mitä sitten tapahtui?
En jaksanu kattoo loppuun asti, ois vissiin pitäny...
mua jäi haittaamaan että jäikö Gere kiinni siitä taposta ja saiko ne onnellisen elämän :) Lane on kyllä aivan upea näyttelijä, eloisat kasvot ja hyvin tulkitsee tunteita. Oikein riipaisevan kauniiin työn teki elokuvassa. Martinez oli jotenkin niljakas ja kuvittelin jo siinä se tappaa geren eikä toisin päin kun vilkuili puukkoa keittiössä... mutta Gere.. ;) ihana.
En kunnolla nähnyt, kun makkarin pikkutelkkarista koitin katsoa. Tai siis oliko sillä kädessä joku teräase tms, miten siitä jätkästä niin alkoi veri valua?
Tosi hyvä jännite alusta asti - ja uskottava. Jäi oikein huono olo siitä, että noin helposti (?) se pettäminen voi tapahtua. Siis että itsellekin tulisi joku tuollainen tilanne eteen, eikä muka voisi sille mitään. Ja samalla koko perheen elämä menee pilalle.
Hyvät näyttelijäsuoritukset, Gerekin oli ilmeettömyydessään uskottava ja rooliinsa sopiva. Miten pieni epätoivon hetki voikin muuttaa kaiken!
josta sai kyllä sen käsityksen, että Gere ilmiantoi sitten itsensä.
Se Meksikopuhe oli minusta pikemminkin sellaista haavepuhetta, johon ne ei itsekään tosissaan uskoneet.
antautuiko Gere vai lähtivätkö Meksikoon.
En yleensä pidä elokuvista, joissa ei ole selvää loppuratkaisua, vaan katsoja itse päättää miten kävi, mutta tuossa elokuvassa toimi yllättävän hyvin.
[quote author="Vierailija" time="03.02.2013 klo 22:41"]
[/quote]
samanvärisen tukan, mikähän värisävy oli?