Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MIKSI NUO MAALAISÄIDIT ON NOIN AJATTELEMATTOMIA??

Vierailija
25.06.2008 |

maalla on! Ei ole välttämättä mahdollista viedä lapsia päivähoitoon niin kuin kaupungin palkansaajat. Lapsia on vahdittava toisella silmällä kun tekee smalla navetta ym. töitä. Meillä kun tehdään 4000 tuntia vuodessä töitä että kaupunkilaiset saavat halpaa ruokaa. Ap tekee vuodessa korkeintaan 1700 tuntia ja pitää penskaansa 10 tuntia hoidossa per päivä.

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
25.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma vielä onneksi mahassa. Sijainti on n. 5km Helsingin keskustasta pohjoiseen. Talomme pihalla vipeltää suloisessa sekamelskassa n. 2- 15 v. lapsia, aikuisia ei näy lähistöllä. Itse olen ajatellut, että en ehkä uskaltaisi päästää omaani sitten niin pienenä sinne leikkimään, varsinkaan tähän aikaan ja ilman mua. Eli uskon, että kyllä täälläkin voi vaikka mitä vahinkoja sattua. Kauhea juttu sinänsä se 1 v. auton alle jääminen.

Vierailija
42/45 |
25.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jolla oli hoidettavana se pikkutyttö, joka jäi viime talvena isänsä traktorin pyörän alle kun äiti oli pukannut vauvanvaunut pihalle, eikä ollut muistanut isälle asiasta mainita.

No, lapsi oli hengissä ja pääsi samalla viikolla kotiin lisää kuntoutumaan, mutta tämän äidin jutuista saattoi päätellä, että isosisko joutuu vahtimaan vauvaa kun äiti ja isi ovat vuohitarhalla tai navetassa.

Eli kerrasta ei opita vaikka lapsen hengenlähtö oli hiuskarvan päässä.

Helvetti, jos olisin se äiti, olisin ottanut eron ja muuttanut vauvan kanssa kaupunkiin asumaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
25.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenköhän nuo kysymyksesi liittyvät tähän ketjuun?

Miten niin montako lasta olen kasvattanut?

Ja montako päivää olen ollut töissä? Oikeissa töissä : ) Mikä on sinulle oikea työ? Puhutaan nyt mielummin vuosista kuin päivistä vai pysytytkö itse puhumaan päivistä joita olet työelämässä ollut?

Monta vuotta olen seurustellut, no jos niin kovasti kiinnostaa niin olemme olleet yhdessä 10v. ja on ihan aikuisten oikeesti lasteni isä. Mitä nää sun kysymykset oikein on?

ap jota ehkä nyt hiukan naurattaa nää kysymykset!!

Vierailija
44/45 |
25.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse muuta kun helvetin huonon tuurin.

Vierailija
45/45 |
25.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vaikka se oulun kaupungissa olikin, niin silti " MAALLA

Tämä jo kertoo sinusta ja mielipiteistäsi ja niiden perustumisesta todellisuuteen aika paljon..=)

Heh, meitä on moneen junaan kyllä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän seitsemän