MIEHET miten suhtaudutte naiseen joka ei oo koskaan saanu orgasmia?Mieheni jatti minut turhauduttuaan koska ei pystynyt tyydyttamaan mielestaan mua,hanta asia hairitsi enemman kuin
minua - nautin kyllä seksistä mutta orkkua en oo koskaan saanut edes omin käsin.
Kommentit (26)
...mutta kuinka opin saamaan orgasmin myös yhdynnässä/mieheni kanssa? Vinkkejä?
niin et on muitaki jotka ei saa orgasmia, asiaa pahentaa mies joka kyselee oletko saanut orgasmia koskaan.. se on mun eka mies jonka kans oo ollu.... seurust. n.pqri vuotta, ei tietoista orgasmia.. miten asiaa voi vaikuttaa...
mitä muuten olette mieltä anaali serksistä, sattuuko se ja miten siinä voi olla rentona...
Vierailija:
mitä muuten olette mieltä anaali serksistä, sattuuko se ja miten siinä voi olla rentona...
Nautin seksistä, haluan miestäni, kostun jo seksin ajattelusta mutta yhdynnässä ja mieheni käsittelyllä en saa orgasmia. Delfiinin avulla saan ja aika helpolla mutku ei sekään ole sama kun miehen itsensä aikaansaama orgasmi. Mulle se riittää vallanmainiosti mutta mies on selvästi pettynyt itseensä ja toisaalta ymmärränkin...
Seksi on ihanaa ja tuntuu taivaalliselle vaikkei saiskaan, ehkä kaikkeen tottuu ja onneksi on tuo delfiini apuna kun haluaa saada. Synnytysten myötä jotenkin tuntuu että olis paikat herkistyneet ja orgasmi olis lähempänä ihan käsipelilläkin...ehkäpä se sieltä vielä jokupäivä tulee meidät yllättämään =)
Emätinorgasmia en usko ikinä saavani, uskon että siihen tullaan aina tarvitsemaan reipasta klitan hieromista.
Näin meillä!
-nainen 24v.-
Hintaa oli vaan 6,5¿ ja ihan huippuvehje. 2minuuttia ja housut on vaihtokuntoiset.
Tilasin molemmat ja vähän muutakin kivaa Netanttilasta. Ei tarvinnut nolostella kun haki pakettia postista, kukaan ei olisi arvannut mitä se sisälsi. Toimituskulutkin minusta melko pienet. Kun taas noissa seksiliikkeissä ne olivat isommat.
Suosittelen.
Ai niin ja nämä NetAnttilan tuotteet löytyy ihan www.netanttila.fi ja sieltä pukeutuminen ja kauneudenhoito ja sieltä intiimihygienia tai jokin vastaava. Valikoimaa löytyy dildoista käsirautoihin, anustappeihin ja öljyihin.
Vierailija: