Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MIEHET miten suhtaudutte naiseen joka ei oo koskaan saanu orgasmia?Mieheni jatti minut turhauduttuaan koska ei pystynyt tyydyttamaan mielestaan mua,hanta asia hairitsi enemman kuin

Vierailija
29.01.2006 |

minua - nautin kyllä seksistä mutta orkkua en oo koskaan saanut edes omin käsin.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
29.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin myös meillä.Ikinä en ole orkkua saanut, en edes oman käden avulla.Vielä se ei ole miestäni kovin haitannut.Minua kylläkin.

Mutta minkäs teet....???

Vierailija
2/26 |
30.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei edes itsetyydytyksellä.

Harmittaahan se, mutten koe alemmuutta koska hän ei saa orgasmia millään keinolla.

En tiedä onko orgasmittomuudella jotain syy/seuraus yhteyttä melko vähäiseen seksiin.

Vaimo ainakin väittää ettei ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
30.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu se hyvälle kun vaimo laukeaa lähes joka kerta kahdesti. On kokemusta myös siitä ettei nainen saa vaikka mitä tekis. Väärin on että miehesi jätti, mutta ymmärrän sitä avuttomuuden tunnetta. Jonkunlainen itsetunto-ongelma taustalla.

Vierailija
4/26 |
30.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

En tiedä onko orgasmittomuudella jotain syy/seuraus yhteyttä melko vähäiseen seksiin.

Vierailija
5/26 |
30.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on tosi paljon tehokkaampi kuin muut sauvat, tai edes oma käsi. Siinä on todellakin tuotekehittely saavuttanut huippunsa. Orgasmi kerta kaikkiaan vain tulee sen kanssa, vaikka väkisin : )

Vierailija
6/26 |
30.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

suuri sellainen ....

-mici-

Vierailija
7/26 |
30.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

voiko todella joku vaikkapa 30-nainen väittää, ettei ole koskaan saanut orgasmia? ei edes esim. unessa (tosin sitä ei välttämättä unessa tunnista, jos ei ole koskaan kokenut valveilla).

jos minulla on kulunut pitempi aika seksistä tai itsetyydytyksestä, laukean automaattisesti nukkuessani. siis aivan kuin miehet, jotka eivät ole aikoihin tyhjentäneet pallejaan. eli joku paine siellä jossakin kasvaa, jos ei se purkaudu luonnollisesti orgasmin kautta.

siksi tuntuu omituiselta, ettei joku olisi koskaan purkautunut koko elämänsä aikana....?

Vierailija
8/26 |
30.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alley:

Se on tosi paljon tehokkaampi kuin muut sauvat, tai edes oma käsi. Siinä on todellakin tuotekehittely saavuttanut huippunsa. Orgasmi kerta kaikkiaan vain tulee sen kanssa, vaikka väkisin : )

Vierailija
9/26 |
30.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse sain ekat orkut 30 täytettyäni. Silloin aloin treenata lihaksiani geishakuulat apuna. Kuulat ovat edelleenkin vakituiseti olleet käytössä pitämässä saavutettua lihaskuntoa yllä jo yli 8 vuotta.

Vierailija
10/26 |
30.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ne lihakset täällä siinä kunnossa, etten koko kuulia voi käyttää. ne kun pysyy sisällä vaikka narusta kiskoo kuinka, ei meinaa edes pois saada. Mutta ei sitä orkkua kuulu kuin omin avuin...

Vierailija
11/26 |
30.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta sit tääl oli keskustelua tuosta delfiinistä jota mainostettiin oikeen orgasmikoneena!! :) Ja se kyl piti paikkaansa, heti eka kerralla ku kokeilin ni sain elämäni ekan orgasmin ja sen jälkee saanut myös ku oma mies antaa suuseksiä!! Käyppä kattoo nettiosotteesta www.toyheaven.fi siel niit oli myynnissä eikä mikää kovin kalliskaan ollut!!

Vierailija
12/26 |
01.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että olisi samalla tavalla perinnöllistä kuin jokin muukin kropassa on perinnöllistä

Vierailija
13/26 |
01.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

että olisi samalla tavalla perinnöllistä kuin jokin muukin kropassa on perinnöllistä

Vierailija
14/26 |
03.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä kuinka hän sen tekee, kun ei hänellä ole aiempia seksikokemuksiakaan, mutta saa minulle orgasmin käsin ja kielellä ihan joka kerta.

Te jotka ette saa orgasmia, oletteko kokeilleet saada sitä hierovalla suihkulla? Kokeilkaapa, väitän että ihan kaikki naiset saavat sillä orgasmin. Eli hierovalla suihkulla tehot hiukan pienemmälle ja sitten suuntana klitoris. Ottakaa ensin hyvä asento (istuen) ja nojatkaa vaikka suihkun seinään. Sitten etsitte oikeaa kohtaa, tunnistatte sen kyllä. Jos ei ole hierovaa suihkua, saman voi toteuttaa ruuvaamalla tavallisesta suihkusta sen kahvaosan irti, jolloin vesi tulee " letkusta" voimakkaammin ja pienemmälle alueelle.

Minun oli alkuun vaikea saada orgasmeja, mutta suihkulla sain niitä takuuvarmasti aina. Ja kun opin paikallistamaan klitorikseni, saatoin saada orgasmeja muulloinkin.

Aiempien miesten kanssa en saanut orgasmeja, mutta nykyinen ihana mieheni osaa käsitellä minua niin ihanasti, että saan joka kerta rakastellessamme useita orgasmeja.

Vaihda pienempiin kuuliin:

Vierailija:

On ne lihakset täällä siinä kunnossa, etten koko kuulia voi käyttää. ne kun pysyy sisällä vaikka narusta kiskoo kuinka, ei meinaa edes pois saada. Mutta ei sitä orkkua kuulu kuin omin avuin...

Vierailija
15/26 |
05.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

No pienemmät mitä oon nähnyt olisi sellaiset sentin halkaisijalla olevat kai peppukäyttöön olevat kuulat. mutta ne ei paina mitään=onttoja, niin mitä hyötyy niistä sit olis...

Vierailija
16/26 |
05.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka olisi erittäin tiukat lantionpohjalihakset, ei niistä ole mitään hyötyä jos ei niitä osaa käyttää, tässä ap:n tapauksessa rentouttaa. Niiin tiukkaa alapäätä ei ole ettet geishoja ulos saisi jos hallitset lihasten rentouttamisen. Ja minkäkokoinen miehesi vehje oikein on jos peppukuulatkin on liian isot???

Sinun täytyy opetella rentouttamaan lantionpohjasi!

Vierailija
17/26 |
05.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta luuletko että innostaa kuulilla harjoitella, jos se on kivuliasta? Olen monta kertaa koittanut saada niitä pois kivuttomasti, eri asennoissa, koittanut puristaa niitä ulos (sillä tavoin sain tamponin pois, ettei tarvinnut sormiaan liata) mutta ei. Heitin kuulat roskiin, kun ei niistä mitään hyötyä ollut.

Ja en sanonut, että peppukuulat on liian isot, vaan että niistä ei ole mitään hyötyä. Mitä hyötyä on sentin halkaisijaltaan olevasta ontosta pallosta? kyllä minä niitä kokeilin, siellähän ne pysyy mutta ei niitä oikein edes tunne kun lämpiävät . Ja penis tuntuu sisällä aika erilaiselta kuin kovat pallot, ainakin minulla.

(En muuten ole ap, satuin vaan tuohon kuulajuttuun kommentoimaan kun pidettiin niin varmana keinona orgasmin saantiin. )

Vierailija
18/26 |
06.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimim. Olenkin kyllästynyt pelkkiin peniksen omistajiin.

Vierailija
19/26 |
08.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Nimim. Olenkin kyllästynyt pelkkiin peniksen omistajiin.

Vierailija
20/26 |
08.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kurjaa jos mies jättää asian takia, mutta hän ei ollut sinun arvoinen!! Ei rakkaus vaadi orkkuja! Sinuna lähtisin siitä liikkeelle että tutustuisin ensin itseeni. Löytäisit paikkoja, keinoja. Ja ihan tiedoksi että on se miehestäkin kiinni saako nainen vaiko ei!! Joskus miehen tapa tyydyttää voi olla liian vaimeaa tai sitten kalu ei yksinkertaisesti " osu" oikeaan paikkaan. Mutta esileikki on se avainsana tuohonkin!!

Ei muuta kuin rohkeasti vain etsimään pisteitä ja usko pois että sellaisen miehen vielä löydät joka ei tuon takia jätä!!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan viisi