Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naistenklinikka ja kännykkä

25.06.2008 |

Naistenklinikasta tietävät, saako synnyttäneiden osastolla pitää kännykkää auki vai onko kielletty kuten Jorvissa?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
25.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä onko muutosta tullut viidessä vuodessa kun viimeksi siellä olin mutta itse ainakin kävin parvekkeella laittamassa viestit ja huoneessa olevan puhelimen numeron annoin läheisille johon soittivat. Taisi siellä joku huonekaveri soittaa kännykälläkin enkä kuullut hoitajien siitä sanovan.

Moschino

Vierailija
2/4 |
25.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustaverho

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
26.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reilu vuosi sitten synnytin ja sai olla känny päällä. Synnytyssalissa ei saanut käyttää mutta osastolla sai.

Itselläni oli nopea synnytys ja olin ilman miestä synnärillä. Sain pitää hetken kännykkää salissakin auki ennen kuin saivat lankalinjan toimimaan :)

Vierailija
4/4 |
04.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin päällä sai olla, jatkuvasti ainakin huonetoveri nakutti tekstiviestejä ;), ja laitoin itsekin muutaman. Puhumista huoneissa ei oikein suositella, jottei häiritsisi muita, sitä varten on kännykän kuvalla merkittyjä alueita. Periaatteessa kai ylipäänsä kaikenlainen kännykän käyttö olisi pitänyt tapahtua ko. alueilla, mutta ei asiaan kyllä millään lailla puututtu. Sain itsekin soittaa salista kännypuhelun, kun käskivät ilmoittaa miehelle, että nyt sopii lähteä tulemaan paikalle :).