Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eilen oli ketju siitä pph:n grilliherkusta!

Vierailija
25.06.2008 |

Mulleppa kävi nyt aamulla niin, että lapset meni hoitoon ja aamupalapöytään. "herkkuna" oli kaurapuuroa. Pph:n omat lapset söi parhaillaan jätskiä ja suklaakastiketta. Totesin: teilläpä hyvä aamupala. Kukaan ei sanonu mitään...

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
25.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä sun lapsesi sai paremman (ja terveellisemmän) aamupalan kuin ne pphn lapset!

Vierailija
2/17 |
25.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin perheen koululaiset oli vielä nukkumassa ja hoitaja hyssytteli minun lapsilleni, että olisivat hiljaa.

Tokaisin, että panisi omat lapsensa ajoissa nukkumaan, että heräisivät aamulla.

Vähän harmitti kun omien lasteni piti leikkiä hiljaa, että hoitajan mies ja lapset sai maata puoleen päivään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
25.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

päivä päivältä, olen paininut kumpaan lapseni haluan mutta näitä lukiessani asia on päivänselvä.

Vierailija
4/17 |
25.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

päiväkotiin, hankkikaa kotiin hoitaja tai hoitakaa itse. Sillähän se selviää. Ei tarvitse taivastella pph:n lasten aamupaloja tai nukkumisia.

Vierailija
5/17 |
25.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos pph tarjoaisi minun lapselleni aamupalaksi jätskiä ja suklaakastiketta.

Vierailija
6/17 |
25.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

toi kertoo jo hoitajasta paljon!Monellahan on sellanen asenne,että hoidokit on VAAN siinä sivussa;kun on omaki perhe.Suosittelen olemaan tarkkana.Avaamaan se oma suu - eikä hyväksymään kaikkea

Vierailija
7/17 |
25.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että omille lapsilleen laittaa samaan aikaan herkkuja kun toiset syö puuroa?Voi elämä!

Vierailija
8/17 |
25.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että omille lapsilleen laittaa samaan aikaan herkkuja kun toiset syö puuroa?Voi elämä!

vaan kuka on yleensäkin niin tyhmä, että antaa lapsilleen herkkuja aamupalaksi. Tekee tosi hyvää verensokerille...

Vierailija
9/17 |
25.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa hänen omat lapsensa olivat jo syöneet sen terveellisemmän aamupalan ja mamma oli oli luvannut jäätelöä jälkiruuaksi, vaikkapa kesän kunniaksi?

Ei kaikki ole niin mustavalkoista kuin luulette, antakaa toistenkin elää.

Vierailija
10/17 |
25.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi itse valita lapsia jotka tulevat hoitoon. Ennen lomaani minulla oli lapsia jotka tulivat aamu kuudelta hoitoon kahden vuoden ajan. Todellakin hyssyttelin heitä kuiskuttelemaan kun oma perheeni nukkui!!

Vierailija
11/17 |
25.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoitajan oma tyttö (3v) vielä nukkui, mutta ei tarvinut hyssytellä.

Aamupalalla oli luvassa gotlerilla ja vihanneksilla päällystettyä ruisleipää ja jugurttia. Lounaalla grillipihvejä, perunamuusia, salaattia ja jälkkäriksi jäätelö.

Välipalaksi hedelmiä ja lasten itse tekemiä pasteijoita.

Hoitajalla on aina eteisen seinällä viikon ruokalista.

Mitään valittamista ei ole. Minulle on tärkeintä että lapset tykkää.

Vierailija
12/17 |
25.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että pph:n lapsilla on kamalan huono aamupala? Vai että oli törkeää kun pph:n omat lapset saivat jätskiä ja hoitolapset vain kaurapuuroa?

Itse en ainakaan hyvällä katsoisi jos hoidossa annettaisiin lapsilleni aamupalaksi jätskiä, sen sijaan kaurapuuro on erittäin hyvä aamupala.

Vierailija
13/17 |
25.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että lasten pitää herätä 06.00 kun hoitolapsi tulee???

Vierailija
14/17 |
25.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

...mutta minusta on aivan hyväksyttävää että pph:n omat lapset syövät tuollaista ja hoitolapset puuroa. Kaikki haluavat pph:n noudattavan tiettyjä sääntöjä ja että tämä hoitaa lapset "mahdollisimman kodinomaisessa ympäristössä", mutta silti kukaan ei näytä hyväksyvän sitä että omaa lasta pyydetään joskus olemaan aamulla hiljaa tai että hän syö eri ruokaa (terveellisempää) kuin muut. Ihanko teillä omakin perhe pyörii niin että tämän yhden pienen säännöillä mennään aamusta iltaan, kukaan ei saa nukkua vaikka olisi tarve ettei vaan jotenkin rajoiteta sitä muksua??

Vierailija
15/17 |
25.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

käytöstä hoitolasten takia. Eivät saa metelöidä hoitolasten päiväuniaikaan. Aamulla saattaa 5.45 tulla kiljuva ja väsynyt hoitolapsi ovesta sisään. Huutaa jopa tunnin ja omien lasteni on vain kestettävä!

Vierailija
16/17 |
25.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä edellisenä päivänä oli ollut jotain erityisohjelmaa, jonka takia valvoivat myöhään. Oli syy mikä tahansa, en ymmärrä mitä pahaa tässä oli. Ihan hyvä oppia leikkimään hiljaa :)

niin perheen koululaiset oli vielä nukkumassa ja hoitaja hyssytteli minun lapsilleni, että olisivat hiljaa.

Tokaisin, että panisi omat lapsensa ajoissa nukkumaan, että heräisivät aamulla.

Vähän harmitti kun omien lasteni piti leikkiä hiljaa, että hoitajan mies ja lapset sai maata puoleen päivään.

Vierailija
17/17 |
25.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi vaatia, että koululaiset menisivät lomallaan nukkumaan aikaisin, ettei av-mamman kultamussukoiden tarvitse olla aamulla hiljaa. Hohhoijaa...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän yhdeksän