Onko muita odottajia, jotka eivät tuolla Odotus-palstalla viihdy?
Käväisin siellä ja huh huh... raskausviikkoja takana pari ja johan on jos jonkinlaista oiretta ja mahakin kasvaa ja täytyy jäädä töistä sairauslomalle kun ei jaksa..?
Joo, tiedän että kaikki raskauden ovat yksilöllisiä mutta en tiennyt että minun pitäisi tässä heti alussa alottaa ihme hössötys ja lässyttäminen. Neuvolaan soittokin on vielä edessä. Taidan olla outo kun minua ei mitkään syyssäteet ja oireiden luettelemiset kiinnosta...
Kommentit (6)
Nyt kun olen jo äitiyslomalla niin lueskelen välillä juttuja. Mutta enen lomaa kun tekee vuorotyötä ja hoitaa kodin ja kolme lasta niin eipä siinä pieniä kolotuksia huomaa.
Kaverit joskus sanoo että mun elämä olisi kevyempää jos en koko ajan menisi 110%.
Enpä ole ollut sairaslomalla kuin viikko enen äitiyslomaa. Minusta pienet ja ohimenevät supistukset kuuluvat jo arkee enkä ole ollut niistä huolissani.
Mies antaa levätä kotona jos sanon että väsyttää joten kaikki OK.
Mulla rv19 enkä tosiaan jaksa lukea päivittäin miten muilla menee kun ei edes mitään ihmeitä ole. Toisinaan on kiva palstalla käydä mutta en ymmärrä että joillekin se näyttää olevan todella tärkeää. Käyvät monta kertaa päivässä siellä rustailemassa.
On omaakin elämää ihan oikeaa sellaista.
minäkään vaikka minulla on suurinpiirtein kaikki mahdolliset vaivat :(
Jotenkin ne jutut vaan tuntuu itselle vierailta ja aiheet oudoilta.
Silloin kun ensimmäistä odotin löysin jonkun kivan odotus-palstan mutten ollenkaan muista millä sivulla se oli -- ja onhan sekin saatanut muuttua.
Ei mulla yksinkertaisesti riitä niin paljon juttua odotuksesta. Vasta ihan loppuraskauksissa on tullut sellainen olo, että olisi kiva jännittää porukalla, mutta eihän noihin sisäpiireihin enää siinä vaiheessa pääse, enkä ole yrittänytkään. En oikeasti tajua, miten toisilla riittää joka päivä tai edes monta kertaa viikossa odotusaiheista juttua, koko raskauden ajan.
Tämä vasta älyvapaa palsta onkin!! :D :D :D Ihan oikeasti.
oireita, joita vatvoa. Eikä muiden limaneritykset kiinnostaneet. Mulla siis odotus jo ohi...