Rakasteltiin äsken miehen kanssa ja voi itku
miten mulle taas paljastui oman vartaloni kauheus. Kirkkaassa auringonvalossa kaikki raskausarvet, selluliittimöhkylät, sänki pimpin ympärillä, kainalokarvat ja pienet rinnat paljastuivat omien ja miehen silmien eteen. Mieshän nyt tykkää, mutta minä... häpeän. Nyyh :(
Kommentit (9)
Miettikää, että miehenne haluaa teitä, vaikka vähän ihraa siellä täällä olisikin ja repaleinen pimppi, ja miehet nauttii kun nainen nauttii, mutta nainen ei nauti jos vain tarkkailee vikojaan!
Itse olen ihan lähiaikoina oppinut vapautumaan kunnolla niin että mies saa tarkkailla minua niin paljon kuin haluaa missä valossa tahansa enkä häpeä yhtään, ja mies on silminnähden innokkaampi ja onnellisempi kuin minäkin!
Suosittelen! Mitä muka pahaa voisi tapahtua jos häpeilemättä esittelette vartalonne " vikoja" !!
Rakkaus ei katso ulkonäköä ihan joka asiassa sentään.
Sitäpaitsi, raskausarvet ja tissien muodonmuutos johtuvat siitä, että olet synnyttänyt miehellesi lapsen, olet antanut hänelle jotain ainutlaatuista, jonka rinnalla pikku rupsahtaminen ei paljon merkkaa.
Ja kyllä miehetkin vanhenevat!
Siis huolimatta siitä, että mullakin tissit roikkuu, raskausarpia ja selluliittiä on jonkin verran, etc.
Eli älkää siellä sängyssä miettikö (jos mahdollista) niitä pikkuvikojanne; niitä ehtii murehtia kyllä muulloinkin.
Ap, nimenomaan siitä syystä, että miehesi sinut hyväksyy, voit sinäkin huoletta olla oma itsesi; selluinesi kaikkinesi :)
saa aina vähän väliä lukea, miten pimppi ja kainalot pitäis olla huoliteltuja, kynnet lakattu ja hiukset laitettu ja kulmat nypitty ja kroppa kunnossa.. olen naisen irvikuva ja olen vasta 28-vuotias. :( ap
ei meillä koskaan, mutta jos, niin seuraukset olisivat samma suuruusluokaa :)
Vierailija: