Viivapimpero?
Pakko sanoa, että halut menee kokonaan ku hameen alta löytyy viivapimpero. ei kiinnosta :(
Kommentit (135)
Onpa harmi, et joku tykkää isoista häppäreistä!!??
Vierailija:
Esteettinen kirurgia on aina kyseenlaista ja varsinkin silloin, jos kyseessä on KUVITELTU SYY. Runsaissa häpyhuulissa ei ole mitään häpeämistä, kuten keskustelusta voitte nähdä.
mutta vain uudessa suhteessa... Itselläni on myös aika isot sisemmät häpyhuulet, joista toinen on toista isompi. Ja henk koht olen myös sitä mieltä, että ennen lasta pimppini oli jopa kaunis, mutta nyt en oikein tiedä enää. En ole saanut mitään kommenttia, kun olen sinkku, eikä paljon miehiä ole vieraillut...
Kiva kuulla että joku tykkää runsaammistakin häppäreistä, itse leikkuuttaisin vähän pienemmiksi jos olisi varaa.
Siis lisätä sisempiä häpyhuulia?
Varmaan jollain amerikkalaisella plastiikkakirurgilla voi - sinne vaan sitten. Kyllähän se nyt toki kannattaa uskoa muutamaa Vauva-lehden seksi-palstalla elämöivää häppärifanaatikkoa ja muokata alapäänsä niitten luotettavien arvioiden mukaan!
Luulenpa, että tämä koko potaska on jonkun pienimunaisen ukon katkeruuden purkamista siitä, että nainen voi vaikuttaa siihen ominaisuuteen alapäässään, jolla oikeasti on seksin kannalta merkitystä, eli tiukkuuteen ja lihasten kuntoon, mutta mies ei vastaavasti peniksen kokoonsa mitenkään. Viiva tai lerpakkeet, se on puhdas makuasia, ja vaikka te fanaatikot jatkaisitte tätä propagandaanne maailman tappiin, ette voi mitään sille, että makuja on monia.
En oikein ymmärrä miksi olet noin vihainen. Mikseivät miehet saa pitää suurista häpyhuulista? Kysyy nainen, jolla on runsaat häpyhuulet
Missä kohtaa kirjoitin, etteivät miehet saisi pitää isoista häppäreistä? Enkö sen sijaan kirjoittanut, että makuja on monia? Hienoa, että olet saanut itsetunnon kohotusta tästä keskustelusta, mutta kannattaakohan sen takia nyt sitten kuitenkaan erehtyä uskomaan, että kaikki miehet unelmoivat niistä roikkohuulista? Miksi miehet eivät saisi pitää viivapilluista?
hmmm. ei ehkä kannattais esiintyä tommosena paremmin tietäjänä. mikä sua tässä niin raivostuttaa? se että itselläs on viiva? kai niistäki joku mies pitää
Minä en esiinny paremmin tietäjänä, vaan esitän, että miehillä, kuten naisillakin on erilaisia makuja, myös alapäitten suhteen. Mikä tässä on epäselvää? Se, että itselläni on viivapillu, ei raivostuta minua, koska pidän sen symmetrisestä ulkonäöstä ja ennen muuta sen toimivuudesta, kuten myös mieheni - ja häntä ennen moni muu mies. Siitä, millaisia kuvauksia olen joiltakin saanut koskien lerppuvia häppäreitä, ei tässä sen enempää. Miksi jotakuta liikuttaisi se, mitä joku tuntematon ja nimetön ajattelee juuri omasta alapäästä? Tärkeämpää on se, mitä itse ajattelee ja oma partneri tietty.
Pysyttelen edelleen teoriassani siitä, että tämä häppärimania on jonkun katkeran miehen kostoisku siitä, että monet naiset eivät peittele pitävänsä isosta kalusta. Ei sitä tarvitse ottaa niin raskaasti, kun keskikokoinenkin kelpaa vallan hyvin useimmille. En tunne ketään, joka olisi kalun tai häppäreitten koon takia mennyt tai jättänyt menemättä sänkyyn kenenkään kanssa. Ei niitä ole kuin virtuaalimaailmassa.
Se raja niiden isojen leikkaamiselle on neljä senttiä. Eli saavat olla aika isot ennenkuin leikataan lääketieteellisistä syistä. Johan ne jäävät " pyöränpenkin väliin" .
Itse olen sitä mieltä että isot ovat raflaavan näköiset. Mutta aivan samalla tavalla kiihottaa myös viivapimppa. Molempia olen nähnyt ja käsitellyt. Suurimmalla osalla on kuitenkin ihan tavalliset. Siis kohtuullisessa määrin vaosta ulos tulevat. Nättejä ja ihania ne ovat kaikki. Naisen seksuaalisuus kun on pääasiassa muuta kuin " varustekilpailua" .
Seksikäs voi olla " tavallisen näköinen" kiihkeä pienirintainen nainen jolla on viivapimppa. Taas vastaavasti hyvinkin epäseksikäs voi olla nainen, vaikka on kuvankaunis ja " varusteltu" varpaista hampaisiin. Seksi on asia joka tapahtuu hyvin paljon korvien välissä. Ei jalkojen välissä.
M43
Hän otti joskus teini-iässä sinne häpyhuuliin reiät. Niissä sitten reikien venytysten jälkeen piti sellaisia pikku punnuksia. Näin huulet ovat venyneet vieläkin suuremmiksi. Edelleen hänellä kultarenkaat näissä huulissa. Otti pois vain molempien synnytysten ajaksi.
Mikä on tämän keskustelun anti? On ollut hienoa, että ne naiset jolla on suuret häpyhuulet saavat tietoa monien miesten mieltymyksistä (pitävät suurista häpyhuulista). Keskustelu on hyvin osoittanut, että monet naiset ovat kärsineet suurista häpyhuulistaan, koska kuvittelivat niiden olevan epäseksuaalisia. Minä olen kirjoittanut tälle palstalle kaksi kertaa. Pidän kummallisena teoriaa häppärihäiriköstä. Sehän osoittaa, että TUO NAINEN suhtautuu suurista häpyhuulista pitäviin epänormaaleina poikkeuksena, kun taas viivoista pitävät ovat NORMAALEJA. Mitä, jos asia onkin toisinpäin? Voi toki olla että löytyy miehiä, jotka pitävät viivoista, mutta minusta ne ovat jotenkin androgyynit ja epäeroottiset. Tämä on toki henkilökohtainen mielipiteeni.
Vierailija:
Se raja niiden isojen leikkaamiselle on neljä senttiä. Eli saavat olla aika isot ennenkuin leikataan lääketieteellisistä syistä. Johan ne jäävät " pyöränpenkin väliin" .
ttisestä kirurgiasta. Toki esim. kohdunlaskeuman korjausleikkauksestakin voi olla positiivia seurauksia, mutta ei se se pääsyy leikkaukselle ole.
Haluaisin suurennuttaa häpyhuuliani. N32
Mikä on tämän keskustelun anti? On ollut hienoa, että ne naiset jolla on suuret häpyhuulet saavat tietoa monien miesten mieltymyksistä (pitävät suurista häpyhuulista). Keskustelu on hyvin osoittanut, että monet naiset ovat kärsineet suurista häpyhuulistaan, koska kuvittelivat niiden olevan epäseksuaalisia. Minä olen kirjoittanut tälle palstalle kaksi kertaa. Pidän kummallisena teoriaa häppärihäiriköstä. Sehän osoittaa, että TUO NAINEN suhtautuu suurista häpyhuulista pitäviin epänormaaleina poikkeuksena, kun taas viivoista pitävät ovat NORMAALEJA. Mitä, jos asia onkin toisinpäin? Voi toki olla että löytyy miehiä, jotka pitävät viivoista, mutta minusta ne ovat jotenkin androgyynit ja epäeroottiset. Tämä on toki henkilökohtainen mielipiteeni.
Ihanaa, että noin järkeviä miehiä on olemassa!
Sitten näille joopas-eipäs -riitelijöille:
Toki on hyvä, että tämä ketju on nostanut isoista häppäreistään kärsivien naisten itsetuntoa. Mutta onko sen kustannuksella pakko haukkua pienillä / tavallisilla häpyhuulilla varustettuja naisia? Halutaanko tässä nyt sitten heille ehdoin tahdoin aiheuttaa huonoa itsetuntoa? Sitähän ap:n avauskirjoitus oli, nimenomaan " viivan" mollaamista.
Eikö voitaisi vain olla iloisia siitä, että kaikille pimpoille löytyy ihailijansa ja ottajansa?
N34
Vierailija:
Se raja niiden isojen leikkaamiselle on neljä senttiä. Eli saavat olla aika isot ennenkuin leikataan lääketieteellisistä syistä. Johan ne jäävät " pyöränpenkin väliin" .Itse olen sitä mieltä että isot ovat raflaavan näköiset. Mutta aivan samalla tavalla kiihottaa myös viivapimppa. Molempia olen nähnyt ja käsitellyt. Suurimmalla osalla on kuitenkin ihan tavalliset. Siis kohtuullisessa määrin vaosta ulos tulevat. Nättejä ja ihania ne ovat kaikki. Naisen seksuaalisuus kun on pääasiassa muuta kuin " varustekilpailua" .
Seksikäs voi olla " tavallisen näköinen" kiihkeä pienirintainen nainen jolla on viivapimppa. Taas vastaavasti hyvinkin epäseksikäs voi olla nainen, vaikka on kuvankaunis ja " varusteltu" varpaista hampaisiin. Seksi on asia joka tapahtuu hyvin paljon korvien välissä. Ei jalkojen välissä.
M43
Kaiken tyyppiset miehet ja naiset käyvät " kaupaksi" . Minustakin on tosin hyvä, että verhon takaa on nostettu esiin tämä vaiettu aihepiiri.
Lainaus: Sexpo:
Kysymys: 30v nainen ja ongelmani on sellainen, että minä en voi ajaa polkupyörällä edes viittä kilometriä, koska pillu tulee kipeäksi. Voiko mulla olla liian isot häpyhuulet. Toinen ongelma on karvojen pituus, mulla menee karvat häpyhuulien väliin ja tekee kipeätä.
Vastaus: Häpyhuulten liikakasvusta on kyse silloin, kun huulten läpimitta ylittää 4cm. Liikakasvu voi aiheuttaa kosmeettista haittaa, paikallista ärtyneisyyttä ja epämukavuutta esim. kävellessä tai istuessa, sekä vaikuttaa hygienian hoitoa kuukautisten aikana. Suosittelen Sinua keskustelemaan asiasta oman lääkärisi/gynekologisi kanssa, joka voi tutkia ja selvittää onko kyse häpyhuulten liikakasvusta ja onko esimerkiksi häpyhuulten korjausleikkaus tarpeellinen. Karvojen kasvuun ei auta oikein muu, kuin muistaa leikata niitä riittävän usein. Kosmetologin " karvojenkäsittely" voi kyllä auttaa siihen, että karvat pysyvät kauemmin poissa.
Katja Hakosaari, Sexpo säätiö (17.10.2002)
Niin että sellaista.
Vielä tuosta " varustekilvasta" . Itse ajattelen kuten aiemmin kirjoitinkin. Ja luulenpa että nainen jolla on ylä- ja alapää kunnossa - ajattelee miehistä ihan täsmälleen samoin. Ei yhdessäolon, seksin ja nauttimisen kuulu olla mikään varustekilpa. Hyvä seksi on itsensä ja kumppanin hyväksymistä sellaisenaan. Hyvä seksi lähtee korvien välistä ja päättyy jalkojenväliin.
M43
Tosin tästäkin keskustelupalstasta on huomattavissa kuinka monet suhtautuvat asioihin: " Joku ei missään tapauksessa voi ottaa kalua suuhun tai nuolla vaimolleen orgasmia" , joku taas " ei voi sietää viivapimppiä" , ja jotain toista inhottaa jos kalu on liian ohut tai väärän värinen, esimerkiksi laikukas. Riipparintoja inhotaan oikein joukolla ja niin edelleen...
Esteettinen kirurgia on aina kyseenlaista ja varsinkin silloin, jos kyseessä on KUVITELTU SYY. Runsaissa häpyhuulissa ei ole mitään häpeämistä, kuten keskustelusta voitte nähdä.