Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te jotka olette mukana verkostomarkkinoinnissa tai suoramyynnissä!

Vierailija
29.01.2006 |

paljonko ovat vuositulonne ja paljonko panostatte myymiseen? Myyntituotteetkin vois mainita.

Minä olen ollut jo neljä vuotta alalla, mutta joka vuosi tulos on plus miinus nolla kaikkien kulujen jälkeen. Teen lastenhoidon ohella, ehkä keskimäärin kerran viikossa jotain. Voiko tää tästä ikinä parantuakaan, pitäiskö heittää hanskat tiskiin?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
29.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta käyttötavaraa ja ihan omalla myynnillä, kotikutsuilla oon mennyt. En ole osannut houkutella mitään " alalinjaa" itselleni. Kate on kumminkin 40%, mutta jonnekin se vaan häviää...

Vierailija
2/15 |
29.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksimissaan tuon kerran viikossa. Ja olen kyllä saanut kuluni pois. Paitsi jos lasketaan oma käyttö niin sitä en saa peitettyä...

Eli myyn tuotteita kutsuilla. Keskimääräinen myynti 250 euroa. Siitä 30 % jää minulle. Tuotteet ovat kuluvia, joten myyn niitä myös sitten jatkossa asiakkaille, ilman kutsuja. Verkostoa olen saanut kerättyä hurjat 2 jälleenmyyjää... joten sieltä ei tuloja kyllä tule... mutta jospas taas kevättä kohden alkaisin reipastumaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
29.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

voihan tota tietysti pitää ilmaisena harrastuksena, mutta kun mä tarvitsisin oikeita tulojakin...

ap

Vierailija
4/15 |
29.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuluuko ne tuotteet niin että asiakas tarvii kuukauden-kahden päästä uuden tuotteen vai kestääkö ne vuosia ja sinä joudut hankkimaan hirveän määrän uusia asiakkaita? Sanovat minulle että kun olen löytänyt 20-30 asiakasta, jotka jatkuvasti käyttävät tuotteita niin sillä systeemillä myynnin pitäis olla n 1200 euroa ja kate siis 400 euroa.

Sen suurempiin tuloihin ei pelkällä myynnillä ehkä pääse. Verkostoa pitäis hankkia, jos aikoo rahaa tehdä näillä verkostomarkkinointi jutuilla.

Vierailija
5/15 |
29.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korkeintaan vuoden välein kannattaa samalle kaupata. Sellasia jotka on ostaneet useamman kerran on vaan muutama, yleensä pitää etsiä uudet asiakkaat.

Vierailija
6/15 |
29.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Korkeintaan vuoden välein kannattaa samalle kaupata. Sellasia jotka on ostaneet useamman kerran on vaan muutama, yleensä pitää etsiä uudet asiakkaat.

Vierailija
7/15 |
29.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
8/15 |
29.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten ei toimi? Mulla lisäksi se ongelmana etten kehtaa tutuille tyrkyttää vaan etsin asiakkaita ihan toisesta kaupungista - matkakuluja tulee paljon.

ap

Vierailija
9/15 |
29.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helpompaa kun on kuluvat tuotteet. Esim. tupperit ovat todella hyviä tuotteita, asiakkaille. Mutta myyjille ei niinkään... ne kun ovat ikuisia.

Vierailija
10/15 |
29.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulot yli 1000 e/kk. Kuluja tietysti on esim. alv/muut. Työtä n. 10-20h/vko. Eli työmäärään nähden kiva lisätulo. Sopii meille.

Vierailija
11/15 |
29.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko väkeä organisaatiossasi, jos verkostoa?

Vierailija
12/15 |
29.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

yli parisataa. Tarkkaa määrää en tiedä.

Vierailija
13/15 |
29.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos parista sadasta saat vain 1000 euroa kuukaudessa. Vai ovatko yhden sinun jälleenmyyjäsi takana...?

Vierailija
14/15 |
29.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen rakentaa sellaisen liiketoiminnan kun haluaa... Onnea ja menestystä Sinullekin.

Vierailija
15/15 |
29.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo sinun tilanne ei kuulostanut kauhean hyvältä. Olisin luullut että tuolla ihmismäärällä tienaa enemmän!! Mutta ovatko ne jakautuneet eri linjoille vai onko sinulla vain 1 linja jonka takana suurin osa ihmisistä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan yhdeksän