Pienissa asunnoissa asuvat! Pistakaahan pystyyn mulle piristyspino: Kuinka paljon nelioita, kuinka monta henkea, missa pain asutte (varmaan suurin osa pk-seudulla) ja miten on suju
nut? Varsinkin kun lapset isompia?
Minä asun tällä hetkellä 50 neliöisessä kaksiossa eskarilaisen lapsen kanssa alueella, jossa melkein kaikilla tuntuu olevan miljoona neliötä ja tarhaikäisillä lapsilla suurin piirtein omat yksiöt =)
Varaa isompaan ei ole ainakaan muutamaan vuoteen (ennen kuin valmistun ja työllistyn) ja harmittaa kun ajattelen, että kun lapsi alkaa enempi tuoda kavereita kotiin, niin ajattelevat, että missä ihmeen kopissa nuo asuvat. Lapsella on kyllä oma huone (minun sänkyni olohuoneessa) ja asuntomme on muuten viihtyisä, hyvin sisustettu ja hyväkuntoinen.
Kertokaahan kokemuksianne pienissä neliöissä asumisesta muutkin. Ja tosiaan, missä päin asutte?
Kommentit (3)
Hyvin mahdutaan. Ennen ensi kesää kyllä pitää muuttaa isompaan kun meille tulee toinen lapsi :)
pieni 3h ja keittiö+ parveke, 61neliötä.
äiti, isä, 2v ja 9kk, kissa.
asutaan helsingissä kaupungin vuokrakämpässä. ei kiire mihinkään, vaikka välillä kaipaakin lisää tilaa, tuntuu että tavaraa on jokapuolella.
ollaankin alettu karsimaan tavaraa, ei olla muutenkaan materian perään, mutta tuntuu olevan enemmän tilaa kun on mahdollisemman vähän tavaraa ympärillä.
vasta viime aikoina ollaan alettu laittamaan " pikkumakkaria" lastenhuoneeksi, nukutaan toistaiseksi kaikki samassa " isossa makkarissa" ..eli oltaisi pärjätty ihan kaksiossakin, ilman toista makkaria, täällä ei ole oikeastaan ollut kuin tietokone, ei muuta käyttöä huoneella.
haaveillaan pienestä, n.80neliön vanhasta omakotitalosta jossain maalla..
:-)
Ei asuta pk-seudulla. Tosi kiva kämppä hyvällä paikalla. Ei raati muuttaa muualle.
Yksi huone on lapsen huone. Toisessa on makuuhuone ja olohuone yhdistetty.
Ei tässä mitään ongelmaa ole, kun ei tee asiasta ongelmaa.