Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi valvojat lyövät kirjoitukseneston päälle ilman perusteltua syytä?

Vierailija
29.01.2006 |

Olin äsken vastauskiellossa pari minuuttia ja kun vaadin saada sähköpostiini syyn väärinkäytöstä tai muuten teen oikean valituksen eteenpäin niin esto poistettiin enkä saanut postiini vastausta. Tiedän itse etten ole käyttänyt palstaa väärin enkä ole ollut ilkeä ketään kohtaan. Mikä idea tällä oikein on?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
29.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sama viesti lähti neljä kertaa... Samantien kirjoituskielto väärinkäytösten vuoksi.... En ihan ymmärrä

Vierailija
2/10 |
29.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jonka voi kiertää helposti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
29.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

taapero pääsi enterin kimppuun juuri kun olin viestiä lähettämässä? Kyllä se esto vain on ihan totta ja sen joku laittaa päälle ja syyttää väärinkäytöksestä.

Ap

Vierailija
4/10 |
29.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kuka sen sitten laittaa? En haluaisi haukkua väärää puuta joten kertokaapa niin saan oikastua käsitykseni.

Ap

Vierailija
5/10 |
29.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai jos on joku automaatti joka sen tekee just saman postaamisesta tms. Mutta valvojat ei sitä laita. Tiedän sen siitä että olen itse valvoja ja sellaista toimintoa ei meillä ole.

ierailija:

että kuka sen sitten laittaa? En haluaisi haukkua väärää puuta joten kertokaapa niin saan oikastua käsitykseni.

Ap

Vierailija
6/10 |
29.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

keskustelupalstan ylläpitäjälle joka sitten varmaankin otti eston pois. Onko siis valvoja ja ylläpitäjä kaksi eri asiaa?

Vierailija
7/10 |
29.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä ole, enkä myöskään pysty estämään kenenkään kirjoitteluja tänne, vain poistamaan jo kirjoitetut asiattomat viestit.

Vierailija
8/10 |
29.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

keskustelupalstan ylläpitäjälle joka sitten varmaankin otti eston pois. Onko siis valvoja ja ylläpitäjä kaksi eri asiaa?

Vierailija
9/10 |
29.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

teen yhteenvedon että on jokin automaattinen kone joka lyö eston päälle kun viesti lähtee useampaan kertaan (kiitos rakkaan taaperoni) niin esto kytkeytyy automaattisesti päälle, niin osuinko lähelle oikeaa?

Ap

Vierailija
10/10 |
29.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

teen yhteenvedon että on jokin automaattinen kone joka lyö eston päälle kun viesti lähtee useampaan kertaan (kiitos rakkaan taaperoni) niin esto kytkeytyy automaattisesti päälle, niin osuinko lähelle oikeaa?

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kolme