Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

päänsärystä...

29.01.2006 |

voiko olla oire jostain tai voiko olla vaarallista loppuraskauden aikana? miten toimin? äippäpolille yhteyttäkö? päänsärky ei meinaa mennä millään ohi...

edmi rv 37+2

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
29.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinulla verenpainemittari kotona tai saatavilla? Jos ei, kannattaa soittaa synnärille tai mennä päivystykseen mittauttamaan. Itselleni tuli esikosta ihan JÄRKYTTÄVÄ päätä irti repivä särky. Mittasin paineet, oli 175/115 eli hirveästi koholla. Soitin synnärille, pyysivät tulemaan. Minulla oli ollut yksi + proteiinia pissassa sekä turvotusta, joten epäiltiin tietysti ekana raskausmyrkytystä. Jäin sairaalaan yöksi, paine saatiin laskuun verenpainelääkkeillä. Pari päivää tästä lapsi syntyi. Eli saattoi olla minulla lähtölaukaus synnytykseen.

Mutta kannattaa tutkia tuo särky, voi hyvinkin johtua verenpaineen noususta. Tulehan kertomaan miten kävi! Tsemppiä!

t. Mikaela rv35+6

Vierailija
2/2 |
29.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

takia, mulla on olleet verenpaineet lievästi yläkantissa ja siksipä oltava tarkkana. Soitin ja kysyin, sieltä pyydettiin tulemaan tsekkaukseen. Onneksi kaikki kuitenkin ok, paineet siellä rajoilla (140/90), mutta vauva voi hyvin, joten ei ollut tarvetta vielä mihinkään osastohoitoon tms. mutta paineita seuraillaan tarkkaan ja jos päänsärkyjä, näköhäiröitä, ylävatsakipuja tulee niin täytyy ottaa yhteyttä- raskausmyrkytyksen mahdollisuutta siis seurataan. Mulla kuitenkin pissa ollut aina puhdas.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla