Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Ylen punakone kehtasi tämän kaiken keskustelun jälkeen vieläpä
29.01.2006 |
uutisoimaan alentuvasti siihen, että Suomen puolesta laman aikana uransa uhrannut Väyrynen ilmoitti kiinnostuksestaan antaa käyttöön pitkäaikainen kokemuksensa ulko- ja turvallisuuspolitiikasta.
Aivan uskomattoman törppöä Yleltä, kun ajattelee, miten hienosti Väyrynen toimi aikoinaan Suomen puolesta, päinvastoin kuin demarit, jotka olivat myymässä koko Suomea Itä-blokille.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa