Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko ketään toista yh:ta, joka ahdistuu yyl:n keskusteluista?

Vierailija
28.01.2006 |

Mä en todellakaan kestä noita uusperhe/tapaamis/tmv kiistoja enkä mustamaalauksia netissä. Tuntuu kuin olisin ihan outolintu, kun en ole vinkumassa elämän epäreiluutta ja haukkumassa exää kaikilla mahdollisilla forumeilla.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
29.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskustelupalstathan ovat juuri niitä paikkoja, jossa saa purkaa sydäntään. Ja eron jälkeen luonnollisesti tulee vihan, surun, kaipuun ja hylätyksi tulemisen tunteita, joita on hyvä käydä läpi.

Ahdistuitko siksi, ettet osaa purkaa omaa pahaa oloasi pois?

Vierailija
2/3 |
29.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus vain tuntuu, että tietyt ihmiset rakastavat vellomista synkkyydessä ja haluavat löytää ja tuoda esille mieluiten sen hyväksikäytetyn ja aina altavastaajan.

Käyn toisenlaisilla vertaistukipalstoilla, mutta niissäkin vältän näitä, jonne asettuu asumaan " kurjuuden rakastajia" . On eri asia jotenkin kertoa asiat kuten ne ovat kuin märehtiä kurjuutta ja epäreiluutta niin, ettei missään koskaan voi olla mitään hyvää.

Sellaiset epätoivoa rakastavat ovat keskustelupalstoilla usein tosi epäempaattisia, mutta vaativat muilta surkuttelua ja lohdutusta. Itse he jakavat toisille tasan sen, että " hei mulla on vielä vaikeampaa ja mun mies/nainen oli vielä kamalampi" . No yleensä ovat naisia, jotka miehistä kirjoittavat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
28.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yksi!

Hih, usein tuntuu että olen joku kummajainen...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi neljä