Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Yrittääkö miehen tuttu iskeä minua?Mitä hittoa...

Vierailija
28.01.2006 |

Inhottava tilanne. Olenkohan vainoharhainen?

Miehelläni on liiketuttava, joka käy silloin tällöin meillä kylässä. Joka kerta minulle tulee sellainen olo, että mies on liian tuttavallinen ja muutenkin outo - tuijottaa, puhuu merkitsevästi jne. Nyt taas tänään tuli liian lähelle ja mumisi keittiössä: " Kulta, you are a sweet little lady. You are our darling. Everybody´s sweetheart..." Blaah, blaah. Tokaisin, että ihan vain olen yhden miehen sweetheart, thank you very much! En tajua tuollaisia juttuja puolitutun ihmisen suusta. En ole mitään suuria palveluksia hänelle tehnyt tai ollut mitenkään erityisen ystävällinen, joten mistä moinen lässytys???

Äijä harrastaa niskaan hönkimistä ja tykkää hiipiä hiljaa paikalle, jos olen yksin jossain. Tänäänkin sain melkein slaagin, kun hän yhtäkkiä alkoi puhua selkäni takana, kun luulin hänen olevan toisella puolen taloa mieheni kanssa. Yyyyyyyääääkkkk! Aina hänen vierailunsa jälkeen minulla on sellainen olo, että hän tulee joku ilta yksinään soittelemaan ovikelloa tms. kun tietää, ettei mieheni ole kotona. En olisi lainkaan yllättynyt, jos tekisi joskus " tikusta asiaa" ja tulisi.

En tiedä, miten ottaa asia puheeksi mieheni kanssa. Ehkä olenkin väärässä ja äijä on muuten vain kahjo? Mutta vaikka olisi kaikille muillekin naisille tuollainen, en hyväksy tuollaista kotonani. Tiedän, että mieheni ottaa asian tosissaan, jos siitä puhun, mutta mitä jos tuomitsen miehen ihan väärin? Menee bisnekset päin prinkkalaa vainoharhaisen vaimon takia...Harvoin vaan tulee näin inhaa fiilistä kenekään seurassa :-(

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
28.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmaan tosi ällöä joutua kotonaan jotenkin " halvalla pannuksi" . Siis tarkoitan että ainakin itse miettisin että olenko jotenkin huomaamattani antanut sen kuvitella jotain, jaks!Kyllä puhuisin miehelleni, en välttämättä sanatarkkaan noita pervoiluja toistas mutta kuitenkin. Vaikea tietty kun se väistämättä vaikuttaa työjuttuihinkin.

Vierailija
2/7 |
28.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sulla on pokkaa, ota mr höngän kanssa asia itse puheeksi, siis että mitä HITTOA sä nyt tarkoitat noilla jutuillasi!? Tai sitten kerrot miehellesi, jos et itse kehtaa kissaa nostaa pöydälle. En mä ainakaan mitään everybody' s sweetheart -juttuja kuuntelisi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
28.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, kyllä jotain joudun miehelleni sanomaan, mutta en oikein tiedä miten asian ottaisin puheeksi ja mitä kaikkea kertoisin. Ja kyllä olen miettinyt, että olenko jotain väärää sanonut tai tehnyt, mutta en minä kyllä keksi mitään sellaista :-( Voi rähmä.

Ap

Vierailija
4/7 |
28.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vieraalta

Vierailija
5/7 |
28.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä tasan ole mikään kaikkien kullanmuru enkä tuon äijän varsinkaan. Miksi hän kuvittelee voivansa sellaista minulle sanoa? Selitti tänään, miten hänellä on minulle joku yllätys, jonka saan joskus, kun hän taas tulee käymään " nyt kun kerran olen kutsunut hänet ja antanut luvan tulla milloin vain" . Näin suurin piirtein hän siis sanoi. Kun hän ensimmäisen kerran tuli meille, kysyin miksei ole aikaisemmin käynyt kylässä ja totesin jotain tyyliin, että mukava, että pääsit tulemaan ja tervetuloa uudelleen. Siis ihan normaalia kohteliaisuutta miehen liiketuttavaa kohtaan, kun olemme näissä yhteyksissä tavanneet pariin otteeseen muualla ja hänen muut liikekumppaninsa olivat jo aiemmin olleet meillä vieraina. Tuostakohan hän nyt veti jotain ihme johtopäätöksiä? Voi elämä!

Pakko ottaa asia puheeksi mieheni kanssa. En minä tuolle läähättäjälle oikein voi mitään sanoa.

Ap

Vierailija
6/7 |
28.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

anteeksi vaan, mutta tulee mieleeni, että oletko itse jotenkin provosoinut häntä puhuttelemaan sua noin?

Ajatteleeko hän mielessään, että olet joku hepsankeikka joka on ns. helpponakki, joka on sormia napsauttamalla valmis mihin vaan.

Onhan toki röyhkeitä miehiäkin, jotka heittävät suustaan ihan mitä vaan, mutta olisko tuommoinen, ellei saisi mitään pontta ajatuksilleen ;O

Toisekseen, kannattaako sun omalle miehellesi sanoa mitään, ettet pahoita hänen mieltään.

Sano sille niljakkaalle suorat sanat, tai poistut paikalta hänen tullessaan teille.

Vierailija
7/7 |
28.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän tässä jutussa juuri ärsyttääkin, että millaiseksi tuo äijä minut oikein kuvittelee, kun luulee voivansa käyttäytyä tuolla tavalla! Ei hänellä luulisi olevan mitään syytä luulla minua miksikään " helpoksi nakiksi" tms. En minä mitään sellaista ole sanonut/tehnyt. Ollut vain normaalin ystävällinen vierasta ihmistä kohtaan, mutta enpä taida olla enää. Täytyy seuraavan kerran oikeasti vain häipyä paikalta, mutta on sekin sitten outoa, kun emäntä katoaa kesken vierailun jonnekin...:-/

Ap