Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia Sportamore-nettikaupasta?

Vierailija
12.08.2015 |

Onko ok? Merkkituotteita on joo, joten vaatteiden laadun tietää jo. Mutta mites toimitusajat, onnistuuko laskulla, onko kokemuksia aspasta?

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
10.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen tilannut treenitrikoita ja olen ollut tyyväinen.Vaikka on se edullinen merkki Blacc niin istuvat hyvin.

Vierailija
22/38 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan mukava verkkokauppa. Tilasin Reebok lenkkarit. Ne toimitettiin suoraan Reebokin omasta varastosta. Yhteistyökumppaneita ovat. Toimitus kesti noin viikon. Hinta oli mielestäni edullinen, mustat nahkapäällysteiset ja pehmustetut lenkkikengät n. 55 euroa. Tämä tilauksen hinta riitti siihen, että postikuluja ei tarvinnut maksaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tavara on laadukasta joo, mutta se, että asiakas laitetaan maksamaan postikulut molempiin suuntiin, on pöyristyttävää. Varsinkin se, että joutuu maksamaan palautuksesta on asia, jonka vuoksi en enää kyseisen kaupan kanssa ole missään tekemisissä. 

Sportamore nettikauppoja on kaksi erilaista, on se varsinainen myymälä (postikulut ilmaiset molempiin suuntiin) sekä Sportamore Outlet. Jälkimmäisestä tilatessa asiakas joutuu maksamaan saapuvan paketin ja mahdollisen palautuksen postitukset.

Vierailija
24/38 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tilannut sieltä monta kertaa esim. kenkiä, reppuja ja vaatteita. Aina ollut nopea toimitus, tuotteet sitä mitä pitääkin ja palautukset on myös käsitelty ja hyvitetty pikaisesti. Tykkään ja aion tilata jatkossakin, puljulla on usein hyviä tarjouskampanjoita eri tuoteryhmissä.

Vierailija
25/38 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sportamoren vahvuudet ovat laaja valikoima, hintataso, tarjouskamppikset ja hyvä outlet-puoli. Sieltä tekee usein löytöjä vaate- ja kenkäosastoilla erityisesti. Tilasin alkukesällä ekan kerran Budgetsportista ja olin todella yllättynyt siitä, ettei firma tarjoa vaihtomahdollisuutta esim. väärää kokoa olevalle tekstiilille. Tuote pitää palauttaa ja tehdä kokonaan uusi tilaus postikuluineen. Kummallinen ja epäkäytännöllinen juttu, Sportamore ei onneksi toimi noin ei-asiakasystävällisesti.

Vierailija
26/38 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten joku voi muuttaa sivunsa noi sekaviksi ja toimimattomiksi? Uskomatonta touhua.

Vierailija
27/38 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kanssa tilannut nykyisen sivujen päivityksen jälkeen tai edes viitsinyt yrittää katsoa valikoimaa, menivät sitten pilaamaan toimivan verkkokaupan

Vierailija
28/38 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten joku voi muuttaa sivunsa noi sekaviksi ja toimimattomiksi? Uskomatonta touhua.

Uudet sivut on hirveät! Menin shoppailemaan joku päivä, mutta en kyennyt selaamaan kuin pari min.

Vierailija
29/38 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy sanoa, etten ymmärrä miten vaikeaksi koko tilaaminen näillä sivuilla on tehty. En kyennyt edes perustamaan tiliä tänne. Koetin soittaa asiakaspalveluunkin, saadakseni apau. 18 minuutin jonotuksen jälkeen luovutin. No onneksi ko tuotteita saa muualtakin.

Vierailija
30/38 |
08.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palautin tuotteita 19.12.2020 sportamorelle asiakaspalautuksena ja seurantatunnuksen mukaan paketti on edelleen matkalla kotimaahan. En tiedä, milloin saan rahani takaisin, kyseessä yli 300e palautus ja rahat kiinni siellä. En löytänyt mistään asiakaspalveluun numeroa edes. 

Vierailija
31/38 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erittäin positiivinen kokemus sekä tilauksen että palautusten osalta ja kilpailukykyiset hinnat ENNEN yhteistyötä Footwayn kanssa ja nettisivujen uusimista. Ne sivut on niin hirveet, ettei tilaamisesta tuu mitään!

Vierailija
32/38 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiemmin olen tilannut Sportamorelta monta kertaa ja ollut tyytyväinen, mutta sitten jossain vaiheessa viime vuonna tekivät ihan järkyttävän päivityksen nettisivuilleen. Nyt sivut on niin sekavat ja huonot, etten enää periaatteestakaan tilaa mitään. Viimeksi kun tarvitsin uudet treenitrikoot tilasin ne Weekendbee-verkkokaupasta. Joo, pienempi valikoima ja kalliimmat hinnat, mutta se on suomalainen kauppa joka myy vain vastuullisesti valmistettuja vaatteita. Aion tilata sieltä jatkossakin jos vain löydän jotain sopivaa.

Vierailija
33/38 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä on tapahtunut heidän verkkosivuillee!!!!???? Jäi tuotteet ostamatta kun meni hermo. Harmi. oon ennen tykänny tilata sieltä. Olen järkyttunyt

Vierailija
34/38 |
19.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilaaminen ja palauttaminen on näppärää ja nopeaa... Mutta sama mulla, että en pysty yksinkertasesti selaamaan niitä sivuja enää ku ne "uudistu"... niin sekavat ja hankala selata tuotteita.. Ennen tilasin tosi usein, melkeenpä kaikki ulkoilu ja treenikamppeet sieltä. Harmi

Vierailija
35/38 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ihan luotettava, kaikki arvostelut alkaa olla jo vähän vanhoja? Verkkosivut kyllä hirveää katseltavaa ja käytettävää.

Vierailija
36/38 |
23.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin juuri ensimmäistä kertaa kengät Sportamoresta ja hämmästyin, kun tilauksen pystyi tekemään ainoastaan sähköpostiosoittella ja postinumerolla. Todella pelottavaa kuitenkin oli, kun hetken kuluttua saapuneessa tilausvahvistuksessa oli myös nimeni ja osoitetietoni, joita en ollut missään vaiheessa tuonne antanut. Enkä siis ole tosiaan tuolta mitään aikaisemmin tilannut tai antanut heille näitä tietoja. Onko muilla samanlaisia kokemuksia? 

Vierailija
37/38 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti klarna tunnistaa sun tiedot ja jos olet aiemmin klarnalla tilannut, klarna osaa täyttää sun tiedot automaattisesti

Vierailija
38/38 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko täältä enää tilata euroissa kun vaatteiden hinnat näytetään kruunuissa? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi seitsemän