Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia Sportamore-nettikaupasta?

Vierailija
12.08.2015 |

Onko ok? Merkkituotteita on joo, joten vaatteiden laadun tietää jo. Mutta mites toimitusajat, onnistuuko laskulla, onko kokemuksia aspasta?

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tilannut sieltä laadukkaat kengät, kun olivat alennuksessa. Tästä on yli vuosi aikaa, joten en muista tarkkaa toimitusaikaa. Nopeahko taisi olla, eli ei ainakaan yli viikkoa. Maksoin pankisiirrolla ostaessa ja paketti tuli lähikauppaan noutopisteeseen.

Voisin epäröimättä tilata sieltä uudestaan, jos löytäisin jotain haluamaani.

Vierailija
2/38 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 16:08"]Onko ok? Merkkituotteita on joo, joten vaatteiden laadun tietää jo. Mutta mites toimitusajat, onnistuuko laskulla, onko kokemuksia aspasta?
[/quote]

Kallis
Tarjoukseella saattaa olla edullinen
Erittäin nopea toimitus
Laadukasta kamaa
Iso valikoima

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse oon 2 kertaa tilannut ja kerran palautanut. Muistaakseni tulee viikon sisällä jopa jo parissa päivässä. Laskulla saa tilattua ja palautus on toiminnut hyvin.

Vierailija
4/38 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tilannut monesti, hyvä kauppa! Normihinnalla ei kannata tilata, alennuksia on alvariinsa. Toimitus nopeaa, mutta huonona puolena tulee postiin, joita ainakin meillä päin on harvassa... Paketin mukana tulee palautuslaput, niitä ei siis tarvii itse tulostaa tms. Jos tilaa laskulla, ja palauttaa, saa uuden laskun, eli eka laskua ei tarvitse maksaa, vaan maksaa sitten vain sen, mitä pitää. Voin suositella, koskaan ei ole mitään ongelmia ollut!

Vierailija
5/38 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvät kokemukset myös täällä. Toimitus nopeaa ja tuli se mitä pitikin jne.

Vierailija
6/38 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googleta

Vierailija
7/38 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä pelkästään hyviä kokemuksia! Täältä löysin vielä hyviä Spotamore alennuskoodeja joilla saa lisää alennusta ostoksista.

Vierailija
8/38 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimi hyvin

Ostin joululahjat ja tuli 3 pvssä paketti joulun allakin

Vierailija
9/38 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimii erinomaisesti ja toimitusajat nopeat. Ainoa miinus siitä, että yrittävät työntää Klarnan asiakkaaksi puoliväkisin, vaikka muitakin maksutapoja heillä on.

Vierailija
10/38 |
06.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei,

Tein juuri tilauksen Sportamoresta. Ihmetyttää, mikä tässä oli oikein maksutapana, kun missään vaiheessa ei ollut valittavana. Sain sähköpostiin tilausvahvistuksen, joka on ok. Siitäkään ei selviä maksutapa.

Ei kai tässä tule nyt minulle joku ihmeellinen lisämaksullinen vähittäismaksutapa tms. Olisin halunnut maksaa luottokortilla. Myös lasku ilman lisämaksuja käy.

Nyt lauantai eikä asiakaspalvelu ole ennen maanantaita auki, jotta voisin selvittää asian ja tarvittaessa perua tilauksen.

En ole moiseen koskaan ennen törmännyt.

Vierailija
11/38 |
06.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tilannut useamman kerran, nopea toimitus, tavara sitä mitä piti, tilaisin uudestaankin.

Vierailija
12/38 |
06.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tilannut parit kuvassa olevat tekniset stringit ja ovat hyvät kun ovat persvaossa :)

N38

https://www.sportamore.fi/tuote/106460-calvin-klein-ck-one-cotton-f-vit

Vierailija
13/38 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erittäin tyytyväinen jokaisee tilaamaani tuotteeseen. Ja toimitukset tulleet huippunopeasti. Lasku klarnan kautta todella kätevsti. Ja mikä parasta, ei toimituskuluja. Suositelen.

Vierailija
14/38 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin housut ja tuli luvatussa ajassa. En vissiin osannu lukea kokotaulukkoa,niin oli ihan liian isot. Katoin sivuilta,niin yhet housut oli jäljellä kokoa minkä tarvisin. Miusta oli aika hienoo,että soittamalla sain varattua nuo ainoat housut ja vaihetaan niihin liian isoihin. Ja hupasintahan oli,kun soitin ja oli jonoa...se teksti mitä tuli,oli niin hupasa,että vieläki hymyilyttää 😊 Lopputulos on se,että ekakertalaisena oon tyytyväinen.

Vierailija
15/38 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ongelmia, pari viikkoa sitten tilasin Reiman uuden malliston talvihaalarin lapselle -20% alella, eikä ollut postikuluja alle satasen tilauksesta ainakaan silloin. Klarna laskulla maksoin ilman lisäkuluja kahden viikon maksuajalla tuotteen lähetyksestä. Nopsaan tuli postiin.

Vierailija
16/38 |
30.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulin sportamoresta keväällä kaveriltani. Olen nyt tilannut kolmesti ja aina ollut kyllä tyytyväinen! :) Toimitus on nopeaa, siellä on paljon mistä valita, hinnat ovat edullisia ja vaihto/palautus on helppoa. Myös itse nettisivu on hyvä verrattuna esim intersportin nettisivuihin. Odotan kovasti jos joulun jälkeen tulisi isoja alennuksia

Vierailija
17/38 |
27.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavara on laadukasta joo, mutta se, että asiakas laitetaan maksamaan postikulut molempiin suuntiin, on pöyristyttävää. Varsinkin se, että joutuu maksamaan palautuksesta on asia, jonka vuoksi en enää kyseisen kaupan kanssa ole missään tekemisissä. 

Vierailija
18/38 |
27.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tavara on laadukasta joo, mutta se, että asiakas laitetaan maksamaan postikulut molempiin suuntiin, on pöyristyttävää. Varsinkin se, että joutuu maksamaan palautuksesta on asia, jonka vuoksi en enää kyseisen kaupan kanssa ole missään tekemisissä. 

Häh? Siellähän on aina ainakin minun tilatessani ollut ilmainen toimitus, kun tilaa yli x summan, joka ei ole mikään korkea. Samoin aina ilmainen palautus.

Olen tilannut Sportamorelta lukemattomia kertoja, ja aina ollut nopea toimitus ja tarvittaessa palautuskin ollut helppoa. Yleensä olen löytänyt jonkin tietyn tuotteen halvimpaan hintaan juuri tuolta. En voi, kun suositella!

Vierailija
19/38 |
27.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tullut sieltä koskaan mitään tilattua liian kallis muihin verrattuna

Vierailija
20/38 |
10.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin kengät, mutta oli vähän liian pienet. Laitoin vaihtopalautukseen, jotta saisin yhtä koko isommat kengät. Kesti kuukausi ja viikkoja päälle, kunnes itse jouduin ottaa yhteyttä sportamoree kysyäkseni missä kengät ovat. Olivat tehneet virheen ja eivät olleet katsoneet, että on vaihto kyseessä. Kenkiä ei voinut enää uudestaan lähettää vaan tarvittiin uusi tilaus tähän. Rahojakaan ei voinut saada takaisin, koska menevät klarnan kautta. Eli kaikki tehty erittäin hankalaksi ja tämä kaikki sportamoren virheen takia. Meni siis kuukausia, että sain rahani takaisin. Kenkiä en enää ostanut kyseisestä firmasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kuusi