Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kestositeet jälkivuotoon?

28.01.2006 |

olen käyttänyt kestositeitä normaalisti. nyt kun olen raskaana, pitäisi hankkia jo varastoon jälkivuotoa varten isoja siteitä.

surffailin netissä ja törmäsin kahteen merkkiin, joka voisi olla hyvä. nyt siis kaipaan kokemuksia niistä. eka oli MOE, jossa siis nepparilla irrotettava imuosa. pysyykö ne hyvin kasassa? riittääkö super-koko jälkivuotoon? ajattelin, että ostais yhden 3 kpl paketin ja lisäksi vielä paketin, jossa 3 imuosaa.

toinen merkki oli marikki, jollaisia mietin 2 kpl suurensuuria ja 4 kpl suuria siteitä. onko kokemuksia näistä?

näistä kahdesta pitäisi siis päättää, ellei ole parempia ideoita teillä. tuohon MOEen voisin päätyä, jos tuo super-koko vaan riittää. tulis vähän halvemmaksi nimittäin...

riittääkö nuo 6 kpl, kun mulla on jo valmiiksi 3 kpl yösiteitä? lisäksi normaaleja on ihan riittävästi menkkoihin. pestyä tulee kuitenkin varmaan päiväittäin tai joka toinen päivä, kun vauvallakin kestot.

edellisestä en muista yhtään kuinka kauan jouduin käyttämään isoja siteitä. ei se ehkä muutamaa viikkoa kauempaa kuitenkaan ollut. mutta silloinkin muistakseni ekojen päivien jälkeen yöside oli ihan sopivan kokoinen. silloin käytin kertiksiä.

olisin erittäin kiitollinen, jos voisitte neuvoa minua.

gabriela rv 20+1 (hyvissä ajoin siis liikenteessä :)

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
28.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta määrästä onkin jo vaikeampi sanoa =)

Muutamalla siteellä pärjää jos pesee vaikka joka päivä myös muuta pyykkiä, mutta jos pesuvälit on pitkiä niin enemmän siteitä.....

Kauhee kun on muisti lyhyt. omasta jälkivuodosta vuosi, eikä todellakaan mitään aavistusta kuinka monta sidettä/pv käytin. En kyllä varmaan enempää kuin max. 3 päivällä ja 1 yöllä.

Täällä on hyvä keksustelu noista siteistä juuri jälkivuotoon:

http://www.kestovaippainfo.fi/keskustelu/viewtopic.php?t=3142

Vierailija
2/3 |
28.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun sairaalasta kotiin ennätin, vuoto oli kuin normaalit kuukautiset olisi. Tavallisilla siteillä pärjäsi aivan hyvin. Mutta kankaiset aivan ihanat verrattuna niihin kahiseviin ja hankaaviin muovisiin, mikään ei tee häijympää kuin kiinni kursittu alapää ja haavaa hankaava muoviside..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
29.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja erityisesti kiitos linkistä! kävin siellä lukemassa kaikki aihetta koskevat viestit ja muitakin. Oli erittäin avartavaa.

Päädyin sitten tilaamaan Marikin siteitä, niitä tosi isoja ja vielä lisää normaalejakin, kun niitä kuulostaa myös menevän aika paljon jälkivuodon aikaan. Ja sit piti vähän muutakin tilailla :)

gabriela

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän yksi