Voi ku mua harmittaa.. Siis hänen puolestaan..
Eilen sain tietää että yx ukko, jonka lapsia joskus kävin nuorempana hoitamassa, pettää vaimoaan ihan kunnolla ja nyt on " raasu" ihan kusessa ku se toinen osapuoli tahtoo naimisiin ja kaikkea ja kiroaa kuulemma että nyt näin vuoden (ilmeisesti vuoden) jälkeen ei nyt pääsekkään ihan kunnolla eroon siit muijasta. Pariskunnalla on lapsia kolme, hyvä talous, raha-asiat kunnossa ja mun silmissä aina ollut ihailtava, ehkä hieman jopa kadehdittava pariskunta. Mulla vaan pyörii mielessä että miten saisin kerrottua sille muijalle, koska tykkään niistä lapsista niin paljon ja se nainenkin on kiva. Nooh..
Vähä kamala tilanne, arvasin kyllä että siinä äijässä on jotain pinnan alla kun viimex olimme heidän luonaan hoitokeikalla..
Sitten kun ei voisi ihan suoraan päin naamaa sanoa koska sitten he tietäisivät mistä olen kuullut asiasta heti, ja oma lavertelijani joutuisi huonoon tilanteeseen.. Huoh..
Kommentit (19)
Tuntuu, että tämä nainen, joka vonkaa naimisiin, on se joka kertoo.
en pitäisi minään semmosta. Ukon kaverihan tuo olis jos ei mulle kertois..
Tuntuu vaan pahalta kun miettii että jos oma mieheni joskus minua pettäisi nuin, olisin äärettömän katkera niille jotka tiesivät mutta eivät olisi kertonut.. huoh. Nekin nyt tietty luulee että kaikki on loistavasti ja mies vain " myhäilee" .. voih.
Minä en ainakaan haluaisi elää suhteessa jossa kaikki on vain valhetta! Nyt vain kerrot naiselle! Jos tilanne on niin ettet voi suoraan kertoa, lähetä vaikka koneella kirjoitettu lappu hänelle jossa kerrot jonkun paljastavan tiedon miehen liikkeistä tms. Ei tule tietoon kuka sen laittoi eikä " linkkisi" joudu siihen pulaan.
miettikää nyt sitä vonkaajaa kanssa. Aika ikävää hänelläkin. Hän on ollut panopuuna ja mies on mahdollisesti pimpinnälässään lupaillut jotain. Vonkaaja ja mies ihan oikeasti tykkäävät toisistaan, tarkoitan, että on suurta intohimoa, näin se on aina rakastajien välillä. Miehestäkin tulee loppupeleissä katkera, kun täytyy palata sen harmaan arjen pariin.
Siis se toinen nainen.
Toi kirjejuttu voisikin olla hyvä! Mitään muuta en tiedä heidän liikkeistään, muuta kuin sen mitä puhutaan että mies oli sen toisen naisen kanssa reissussa pitkään ja sanoi vaimolleen että on duunikaverinsa kanssa. Pitäisikö siitä laittaa? Äh.. Pohtii..
-ap-
totta kai mies perheestään ja vaimostaankin välittää, mutta kaikki viriilit, seksuaaliset, himokkaat miehet kulkevat kuin talutettuna vieraan pimpin perään kun nainen oikealla tavalla kalastelee. Ei sellaista miestä olekaan, joka ei lähde talutusnuoraan. Tai on, mutta ne eivät ole yltiöseksuaalisia miehiä..
kokemuksen rintaäänellä
kuinka ei pääse eroon siitä.. Tai noh, mistäs sitä tietää, näin ainakin puhunut isossa kaveriporukassa.
-ap-
Se toinen osapuolikin on naimisissa.
siis jos heidän elämä ei aiheuta sinulle mitään ongelmaa, silloin en ehkä laittaisi nenääni tuohon soppaan. Voi tulla suurempia ongelmia, mitä ennalta kuvittelee. Ja jos asia ei todella sinua mitenkään liikuta tai perhettäsi (siis tarkoitan, jos tämä pariskunta aiheuttaa teille jotain hämminkiä, se on sitten eri asia), niin silloin on varmaan fiksuinta olla hiljaa. Ei kukaan ole mikään tuomitsemaan toista.
Ei mua teilattais mutta se joka kertoi minulle.
Sitä tässä mietinkin että miten sen saisi kerrottua sillai nimettömänä ja silti nainen saisi tietää. Vai jättääkkö tosiaan kertomatta? Eikö muista tuntuisi pahalta jos joku joka tietäisi ei kertoisi miehenne uskottomuudesta?
-ap-
Eli:
Tiedätkö tämän miehen työkaverin? Kenen kanssa on mahdollisesti " reissussa" ts. sen panopuunsa kanssa.
No, kun menen kyläilemään, kerro että näit tämän miehen, että eikös sen pitänyt olla " Jussin" kanssa reissussa?
Tai jos et tiedä, kenen kanssa on sillä hetkellä " reissussa" , odota että tämä vaimo sanoo, että " Jussi" on taas reissussa.
Vaimolla nousee pieni epäilys. Soitto. Ja toivottavasti asiat ratkeavat omalla painollaan!
itse olen ollut tavallaan molemmissa " rooleissa" . Panopuuna, vaimona ja myös siis henkilönä, joka tietää ystävättären miehen pettämisestä. Loppujen lopuksi arvioni on ollut, että suurinta tuskaa on aiheutettu kertomalla, ystävättäreni tuskaa on ollut surullista katsella. Itse petettynä olemiseni on ollut helpoin sietää tietämättömänä, kun asia sitten omine aikoineen paljastuu, se on sitten finito, panopuuna taas en ole lähtenyt ketään miestä uhkailemaan. Paras on kaikille osapuolille ehkä se hiljaisuus. Se kohtalo tuo nuo asiat kyllä ennemmin tai myöhemmin tietoon. Mutta ehdottomasti sinun täytyy tehdä, miltä sisimmässä tunnet, jos tuntuu kohtuuttomalta olla hiljaa ja haluaisit tavallaan rehellisyyden nimissä avata suusi, silloin se on ehkä oikeudenmukaisinta.
Minun moraalini nyt on vähän niin ja näin :-)
Mutta sitten pitäis kaivaa että millon tarkalleen se on ollu siellä reissussa. hmm..
Tiedän kyllä että kohta on mies kuulemma taas lähössä yhteen paikkaan jossa todennäköisesti tapaavat, voisiko sinne jotenkin vaimon johdattaa tai jotain?
-ap-
Ja älä viattomille aiheuta turhaa tuskaa, ei " lavertelijalle" , ei vaimolle tai lapsille. Asian tulee tulla esille sivistyneesti. Erittäin suuri riski on aiheuttaa viattomille tuskaa. Vaimoa tulisi kunnioittaa erittäin paljon. Heillä voi olla vielä elämä edessä ja vaikka ei olisikaan, ei tule nauttia toisen tuskasta.
Mutta minä itse en haluaisi enkä kestäisi ajatusta että selkäni takana puuhaltaisi pitkään jotain aivan muuta kuin mihin itse uskoisin. Se kaikki valhe, rakkaus ja tyhjät lupaukset ja vannomiset jättäisi liian suuren ajan jälkeen niin suuret arvet.. huoh..
-ap-
sivistyneesti?! ANTSAISIKO SINUN MIEHESI HELPON TAVAN JÄÄDÄ KIINNI? PÖH!
Kaikki sopisi hyvin yhteen.. Uskaltaisitko ap sanoa milloin mies on lähdössä uudestaan jonnekkin, niin tietäisin onko sattumalta minun mieheni?
Mitä tekisin, vai jätänkö sikseen?