Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pojan huone remonttiin. Beigeä vai jotain räikeämpää?

Vierailija
28.01.2006 |

Tulevaisuudessa samaan huoneeseen muuttaa myös pikkusisko- tai veli.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
28.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä vaalea lime, turkoosi tai jokin muu reipas väri. Varmasti lapset tykkäisi enemmän siitä. Riippuu tietysti lastenne iästä, mutta jos kerran samaan huoneeseen muuttavat, niin päättelin, ettei ole kyse murkkuikäisistä.

Vierailija
2/11 |
28.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meille ikinä tule sellaista muuallekaan. Yöks! Väriä elämään, varsinkin lapsille! Niillä on psykologinen vaikutus ja kirkkaat värit reipastuttavat oloa kummasti, vihreä taas esim. rauhoittaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
28.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mun mielestä voi seinät beigellä maalata ja laittaa sitä väriä muualle. Mutta koko huone, EI biegeä pääväriksi!

Vierailija
4/11 |
28.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lastenhuone on juuri se kodin valopilkku, ainakin meillä.

Toisen tytön huone on pinkki-lime ja toisen tytön huoneessa on taivaan sinistä ja violettia.

Vierailija
5/11 |
28.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin seinien väristä on kyse. Ajattelin joko sellaista, että alhaalla olisi tummempaa beigeä ja ylhäällä vaaleampaa ja välissä joku hillitty boordi tai sitten että alhaalla olisi joko keltaista tai violettia ja ylhäällä samaa väriä vaaleampana ja välissä joku värikkäämpi boordi.

T:ap

Vierailija
6/11 |
28.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

voihan sitä väriä olla sitten verhoissa, matoissa, tauluissa yms. Mutta voihan toki seinätkin laittaa jollain hieman sävytetyllä värillä, ei sen silti ole pakko beigeä tai harmaata olla vaikka vaaleaa olisikin.

Vierailija
7/11 |
28.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhtä seinää tummemmalla ja muut sillä vaaleammalla sävyllä. Minä en laittaisi tuota alaosa-boordi-yläosa -yhdistelmää.

Vierailija
8/11 |
28.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta yksi seinä eri värillä voisi olla ok. Tai sitten vaan kaikki beigellä ja esim. yläs ihan katonrajaan boordi. Meille tulee niin, beiget seinät ja ylös joku leveä nalle tms. boordi. Riippuu myös koska selviää onko huonekaveri tyttö vai poika? Voittehan jättää värit vähän avoimiksi jos piankin selviää? Meillä sama tilanne, toinen lapsi syntyy parin kuukauden päästä ja jos on myös tyttö niin kuin esikoinenkin niin sitten laitetaan vähän tyttömäisempi huone. Beigen voi maalata nyt jo, muut saa odottaa vielä hetken.

4

Vierailija
9/11 |
28.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhempien makuuhuoneeseen tulee yksi seinä eri värillä ja siksi olisi kiva laittaa pojalle jotain erilaista. Pitänee jatkaa pohdintoja.

T:Ap

Vierailija
10/11 |
28.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mutta kun minä tykkäisin laittaa kahta väriä ja keskelle boordin...

T:Ap

Mä itse en vaan laittaisi! Mutta ehkä mun jyrkkään mielipiteeseen vaikuttaa vaan se, että meillä on porukoilla KAIKKI huoneet laitettu sillä tyylillä :-/

Vierailija
11/11 |
28.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heiltä saa myös ostaa tekstiileihin sopivia maaleja. Meillä on ihan valkoiset seinät - enemmän väriä on sitten tuotu noilla tekstiileillä ja muilla sisustuselementeillä.