Kysykää mitä tahansa, kuka tahansa saa vastata
Kommentit (191)
[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 20:35"]Mikä hedelmä kuvaa sinua parhaiten ja miksi?
[/quote]
Varmaan avokado. Outo röpelöinen ulkokuori. Ällöttävän rasvainen ja pilaantuu alta aikayksikön. Mössön keskellä iso kivimöntti. Pärjää parhaiten viileässä eikä kestä hellettä.
[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 21:22"]Mitä mt-ongelmia sinulla on?
[/quote]
Mua ahdistaa usein. Ihan ikivanhat jutut tulee päivittäin mieleen ja sit tuntuu, ettei kestä niitä muistoja, vaikkei ne mitään niin pahoja mokia oikeasti ole. Mua on ahdistanu tällee ihan pienestä asti.
[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 20:35"]Mikä hedelmä kuvaa sinua parhaiten ja miksi?
[/quote]
Kiivi. Ei mitenkään erityisen herkullisen oloinen ulkopuolelta, joskus melkeimpä piikikäs. Moni kuitenkin pitää sisällöstä. Toisaalta moni on jopa allerginen. Kiivistä pitääkseen täytyy nauttia melko kirpeästäkin mausta. Ei ehkä suosituin hedelmä, mutta varmasti jonkun lempparikin :)
[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 21:22"]Mitä mt-ongelmia sinulla on?
[/quote]
Enpä ole diagnosoitavana ollut, mutta mistäs sitä tietää. Suvusta ainakin löytyy jos jonkinlaista.
[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 19:17"]Mitä ostit viimeksi?
[/quote]
Pesupussin.
[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 23:21"]
Minne tahtoisit matkustaa?
[/quote]
Jonnekin päin aasiaa pidemmäksi aikaa.
[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 23:21"]Minne tahtoisit matkustaa?
[/quote]
Japaniin. Vaikka ennen kaikkea tahtoisin tutustua eksoottiseen ja kiehtovaan kulttuuriin, minulla on myös kova ikävä japanilaista ystävääni.
Jäätelömaku päärynä tai suklaa pehmis ja jäätelö minttu buffet
uppendaalia