Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seksin puute ja vaimon lihoaminen

Vierailija
28.01.2006 |

" Sitä herkkua" ei saa kuin pari-kolme kertaa kuukaudessa vaikka tarve (ainakin minulla) olisi saman verran viikossa. Lisäksi häiritsee kun vaimon kilot on noussut 25kg eli sata on varmaan jo rikki. Kaksi pientä lasta ei kelpaa tekosyyksi, koska teen enemmän osan kotitöistä, ajan melkein 200km päivässä työmatkaa ja olen myös lasten kanssa. Vaimolta sujuu: karkin ja pullan syönti sekä valitus. Annanko kenkää vai alanko vain käymään vieraissa?

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
31.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikela rajansa. Kiitos

Vierailija
22/31 |
31.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

inhoan itseäni jos olen lihava mieheni silmissä. Varmaan myos mieheni. En ole ulkomaalainen vaan normaali suomalainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
31.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin se on. KIITOS. Pitää ottaa itsestä kiinni. Kukaan ei varmaan halua sikaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa Varmaan noraleja::::::::::::::

Vierailija
24/31 |
31.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

uhohdin yhden sanan kirjoituksestani. Kaikki hyvin. Kaikki hyvin.

Vierailija
25/31 |
31.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

älä ui itse ¨SSSSSSSSliisäVierailija:

Minusta kolmen lapsen äitinä tekostyy lihoamiseen on lapset, jos jokun haluaa n. Olen nâiden lasten myötä tai ilman linonnut 6 kiloa mutta nyt jo yrittänyt ja onnistunut laihduttamaan 3. Kaikki on tsempistä kiinni ja ja myös itsetunnosta. Inhoiasin itseäni isompana kuin oli ja varmaan myös mieheni. Sano suoraan mitä ajattelet ja aloittakaa dietti yhdessâ

Vierailija
26/31 |
31.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun ruvetaan puuttumaan täällä vastauksissa esiintyviin kirjoitusvirheisiin, äään pisteisiin tai muuhun yhtä epäoleelliseen, jos asian ydin kuitenkin tulee ymmärretyksi. Sitten viestiketjussa on yhtäkkiä 200 vastausta ja hyvät ja oleelliset (esim tässä nrot 17 - 20 kosketti mua) jää ehkä joltain huomaamatta kun pitää kahlata kielioppivastauksetkin läpi.

Aiheesta: aika moni varmaan syyllistyy pitämään kumppaniaan itsestäänselvyytenä ja unohtaa pitää huolta suhteesta. Rupesin tuota nyt ihan omakohtaisetikin pohtimaan luettuani näitä.

Vierailija
27/31 |
01.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep

Vierailija
28/31 |
01.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koskaan mulla ei ole ollut mitään vastaan lihavia ihmisiä, mutta jos elämänne menee niinkuin kerroit niin voi sua.

Pakko sanoa että onpa ihanaa olla hoikka.

Myös meillä mies tahtoisi varmaan enemmän kuin saa, mutta mulla on halut kadonneet jonnekkin toisen raskauteni edetessä.

Nyt harrastetaan seksiä noin 1-2krt viikossa. Saattaa olla harvemminkin helposti, vaikka 1 kerta 2:ssa viikossa.

Vierailija
29/31 |
02.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva että ajattelette minua sikana, valaana jne. Kirjoituksista sai ainakin sellaisen kuvan, että lihava nainen on oksettava, halveksittava ja syrjittävä olento.

Kyllä tuli pahamieli. Ajatteleeko miehet noin kylmästi? Aivan kuin lihavat todella sais jokseenkin ampua saunan taakse...

Olen aina ollut ylipainoinen. En ole laiska, itseasiassa olen erittäin liikunnallinen ja notkea. Olen aina tykännyt liikkua, jo kouluaikoina liikuntatunnit olivat lempitunteja, ja pärjäsinkin aina hyvin niissä vaikka olin silloinkin jo ylipainoinen. Esim. olin aina koulun paras pikajuoksija (tytöistä). Olen harrastanut ja harrastan edelleen lukemattomia eri liikuntalajeja; jumppaa, uimista, ratsastusta, hölkkäämistä (juoksulenkit n. 10 km) sauvakävelyä, vesijumppaa, pesäpalloilua, hiihtoa, tennistä jne. En siis todellakaan ole mikään sohvalla makaava valas. Liikun ainakin kolme kertaa viikossa eri harrastuksen parissa. Ja kotona teen itse kaikki kotityöt (siivoan, pyykkään ja laitan ruokaa jokapäivä) koska mieheni on kiireinen yksityisyrittäjä.

Lisäksi pidän hyvää huolta ulkonäöstäni, meikkaan joka päivä ja käyn säännöllisesti kampaajalla. Pidän itseni laittamisesta. Kun itse on siisti niin olokin on tasapainoisempi. Mieheni kehuu ulkonäköäni joka päivä (on tehnyt sitä suhteemme alusta alkaen). Ja jos tottapuhutaan vaikka olenkin ylipainoinen, olen aina saanut kehuja ulkonäöstäni. Aina on ollut kysyntää. Enkä sitten ole jaksanut ottaa stressiä liikakiloistani. Minua jopa kysyttiin XXX-tavaratalossa ollessani ryhtyisinkö XL-malliksi (se oli joku rekrytoija joka vetäisi hihasta). :)

Onneksi mun mies ei ole samanlainen kuin edelliset kirjoittajat, sorry vaan. Mun mies rakastaa mua vaikka olenkin ylipainoinen (olin jo silloin kun tavattiin). Seksi sujuu meillä loistavasti: saan orgasmeja ja olen halukas seksin saralla. Ja kun olen herralta kysynyt, niin aina on vastattu että seksielämä on loistavaa, ei kaipaa mitään enempää, mutta me nyt aina kokeillaankin kaikenlaista jos päähän jotain pälkähtää.

Työelämässäkään en ole laiska, olen itseasiassa " uraputkessa" . työskentelen rahoitusalalla, ja juuri ylenin (työskentelen esimiestasolla).

Niin, että ei se lihavuus ole sama asia kuin laiskuus, henkinen velttous, seksittömyys, haluttomuus, tyhmyys, jne.

Vierailija
30/31 |
02.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoikka nainen, joka on suvaitseva ja jolla hyvä seksielämä!

Vierailija
31/31 |
02.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se seksiä saa, viimeksi noin puolituntia sitten!

Kumma kun menee sekavihannekset teillä nenään helposti, jos sanoo jonkun asian mitä ehkä ajattelee.

Tottakai olen onnellinen hoikkuudestani, aina etenkin silloin kun katselen Hesburgeri-jonossa naista jonka säären paksuus voisi olla vartaloni paksuus, mutta valaaksi sanoisin kyllä ihmistä joka oleilee niinkuin alkuperäisen vaimo.

Tuo joka tuossa äsken kirjoitti yläpuolella hoitavansa itseään, liikkuvansa, meikkaavansa yms, on tasapainoinen ihminen joka puheensa perusteella pitää itsestään huolta, ällötys on asia erikseen. Ällötys, joka näyttääkin päällepäin siltä ettei halua pitää huolta itsestään, ulkopuoliselle tulee sellainen tunne helposti että " kato tota, hyi hitto."

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kolme