Oon eka kertaa elämässäni humalassa yksin :) Tää on kivaa kun on juttuseuraa täällä AV:lla
Kommentit (15)
Nyt menee jo neljäs sidukka.... Ei tällanen kahden alle 5-vuotiaan lapsen äiti yksin kovin usein ole. Jes, mikä olo!
-ap-
Kiva kun on kaveri...penskat ja mies nukkuu. Elämä on ihan ok.
Mutta tää on aivan käsittämätön tunne, että saa olla yksin. Ei mitään kiirettä nukkua, kun aamulla ei kukaan oo herättämässä.
Hik ;) kiva kun te ootte täällä mun kanssa :)
-ap-
aina nautiskelen mielettömästi omasta ajasta ap:n tavoin, siis silloin harvoin, kun ukko lähtee pojan kanssa Keski-Suomeen sukuloimaan ja minä SAAN jäädä kotiin viettämään LOMAA. Ihanaa se aina on, vaikka suloista pientä poikaani tietysti ikävöin sen muutaman päivän, kun siellä sukuloivat.
Nytkin vietän vähän omaa aikaa netissä pojan nukahdettua; siemailen viskiä flunssalääkkeeksi (ukon suositus)... On vaan sen verran pahan makuista, ettei tässä taatusi känniin tule.
Ajatelkaa, nyt on tammikuu, kohta on kevät! linnut lauloi jo tänäänkin..
Miksi sinä et ole siellä? Työn takia?
Tässä käy just niinkuin joku tuossa kirjoitti, että huomenna tarvitsee katua vain näitä kirjoitteluita, ei onneksi tekojaan :)
Nami-ihana mieheni on siellä lasteni ja appivanhempiensa kanssa :) Saan sitten viettää vielä 2 viikkoa lomaa heidän kanssaan. Aivan ihanaa tämä elämä !
-taas ap-
Ei se niin vaarallista ole. Kyllä tähän maailmaan mahtuu puhetta ja sanoja.
Voi hik ;)
Mulla oli tänään tosi tärkee päivä uuden työni suhteen ja selvisin mielestäni kunnialla. Ainakin päivän lopuksi kaikki tuntui hyvältä.... Olen sekaisin tästä uudesta työstä ja ihanasta olosta. Mietin vaan, että jos olisin oikeesti sinkku eli yksin kotona useimmin, niin työ veisi varmasti lähes kaiken aikani. Loppujen lopuksi " omaa aikaa" saattaisi olla jopa vähemmän kuin nyt, kun väkisinkin ottaa aikaa lapsilleen ja itselleen.
Olette muuten tosi ihania. Taisin jo sanoa senkin :) Tää menee jo siihen vaiheeseen kun baaritiskillä: " shää oot thoosi hyvväää jäätkää..." ;)
Eikä siitä mitä olet tehnyt.