Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hämeenlinnan keskussairaala, ketkä pääsevät katsomaan?

Vierailija
27.01.2006 |

Luin niiden nettissivuilta, että synnyttäneiden osastolle pääsevät katsomaan vain sisarukset, isät ja isovanhemmat. Kuinka tieukasti tästä pidetään kiinni? Siskoni saa kohta vauvan, olisi kiva tietää pääseekö sinne katsomaan.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
27.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin siellä oli toivottavaa, etteivät muut kuin isä ja sisarukset tule huoneeseen. Mut siel on iso ja ihan kiva päiväsali. Ja tietty jos huonekaverille sopii tai on jopa yksin huoneessa kyl huoneeseenkin voi mennä.

Vierailija
2/16 |
27.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavatkaa kanttiinissa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
27.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua siis ainakin kävivät siskoni katsomassa ja minä kävin vuorostani katsomassa siskoani.

Vierailija
4/16 |
27.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raahaisitko sinä vauvasi kanttiiniin?

T:2

Vierailija
5/16 |
27.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä vierailuajoistakaan ihmiset tuntuneet välittävän. Käytävällähän ei kuitenkaan ketään muita häiritse.

t. 8/04 synnyttänyt

Vierailija
6/16 |
27.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Raahaisitko sinä vauvasi kanttiiniin?

T:2

Kyllä minä sen sinne " raahasin" , kun huone oli täynnä synnyttäjiä vauvoineen! Miksi en olisi raahannut?? Vauva astuu normaaliin ulkoelämään kuitenkin seuraavana tai sitä seuraavana päivänä!

Vai pöpöjäkö kammoat =)

Vierailija
7/16 |
27.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se mitään sairaalan omaisuutta ole! Onko tämä jotain vastasyntyneen bakteerikammoa, joka lakkaa heti neljäntenä päivänä kun vauva kotiutuu...?

Naurettavaa!

Kyllä ainakin itse vein vauvan kanttiiniin tapaamaan tuttuja kun vauva oli 2 vrk ikäinen.

Vierailija
8/16 |
27.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kannattaa siellä päiväsalissa istuskella, siellä ei häiritse ketkään kumminkaimat! :)

Vierailija
9/16 |
27.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairaalassa ollaan yleensä vain muutama päivä, ehtii sen vauvan nähdä myöhemminkin!

Mun mielestä pitäis kieltää ainakin huoneisiin kaikkien muiden vierilut paitsi lasten sisarusten ja oman puolison!

Jotkut voi olla tosi väsyneitä ja jos kokoajan ramppaa porukkaa huoneissa klo 13-19 niin hermohan siinä menee!!!

Vierailija
10/16 |
27.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sen vauvan ehtii nähdä kun se kotiutuu!

Vierailija
11/16 |
27.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti on usein tosi väsynyt ja univelkainen ja ei ole kiva kun aina jollakin ramppaa jos jonkinnäköistä porukkaa ja ovat tuntikausia!!

Vierailija
12/16 |
27.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

päinvastoin. :)

Mutta kaikki äidit eivät edes jaksa tai pysty lähtemään osastolta ekoina päivinä. Olis taas pitäny jättää viimeinen kommentti kirjoittamatta.

Vierailija
13/16 |
27.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse en todellakaan olisi jaksanut vieraita juuri kun opettelee eloa vauvan kanssa kotona. sairaalassa oli paljon kivempi että vierailtiin. aika olisi tullut tylsäksi jos kukaan ei olisi käynyt.

mutta, TOTTAKAI pitää olla tahdikkutta, ja mennä vierailijoiden kanssa vaikka sinne päiväsaliin, eikä huoneeseen (jos siis jakaa huoneen toisen äidin kanssa).

Vierailija
14/16 |
27.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olis jaksanut ottaa ketään " ylimääräistä" vastaan ja ärsytti suunnattomasti kun olis halunnut nukkua kun vauvakin nukkui, mutta huoneessa oli melkein kokoajan jonkun omaisia! Ajatelkaa vähän muitakin!

Vierailija
15/16 |
27.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

itse en todellakaan olisi jaksanut vieraita juuri kun opettelee eloa vauvan kanssa kotona. sairaalassa oli paljon kivempi että vierailtiin. aika olisi tullut tylsäksi jos kukaan ei olisi käynyt.

mutta, TOTTAKAI pitää olla tahdikkutta, ja mennä vierailijoiden kanssa vaikka sinne päiväsaliin, eikä huoneeseen (jos siis jakaa huoneen toisen äidin kanssa).

Kyllä viikon vanhakin on ihan vastasyntynyt vielä! Taatusti ehtii kaverit ja siskonkaimanserkut nähdä vielä silloinkin ja moneen kertaan sen jälkeenkin!

Vierailija
16/16 |
27.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

äitien toivomuksesta, siis olettaisin, että juuri synnyttäneet eivät kaipaa huonekaverin koko sukua ja kaveripiiriä sinne kaakattamaan, kun voimat on muutenkin vähissä. Kunnioittakaa tätä, please! Käytävälle ja päivähuoneeseen toki sai (tai sai ainakin pari vuotta sitten) vierailuaikojen puitteissa tulla muitakin. Eli kunnioitusta muita ihmisiä kohtaan, kiitos!

Nimimerkillä: ei ollut kiva kun huonekaverin lapsilauma tuli verhon taakse tuijottamaan, kun imettelin ekoja kertoja!!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme yksi