Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

läski jumppaohjaaja?

Vierailija
27.01.2006 |

onko sinun mielestäsi paha jos jumppaohjaajasi ei ole ihan timmissä kunnossa? sain itseäni koskevan asiakaspalautteen jossa haukuttiin muotojani ja kehotettiin vaihtamaan alaa..:0(

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
27.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ohjaaja on läski niin tietenkin kaikki ihmettelee, että mitä hyöyä on jumpata jos ei laihdu, kun ei ole ohjaajakaan laihtunut. (?)

Vierailija
2/23 |
27.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisit voinut kommentoida myös hänen muotojaan. jotain rajaa läskiterroristeillakin pitäisi olla!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
27.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta pitkään olen ollut alalla ja pidetty ohjaaja muuten. aika tavalla satutti tuo palaute, vaikka tiedän ettei vartaloni ole ihan tiivis.

olen saanut pari lasta ja kuntoilu on minulle hyvän olon tuoja, ei elinehto. minulla on muutakin elämää kuin kuntosali ja toivoisin, että se näkyy, ei pelkästään vartalossani, mutta myös asenteessani. ei kai kuntoilu nyt niin vakavaa ole nykyisin?!

Vierailija
4/23 |
27.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä ainakin ihmettelisin, jos ohjaaja ois pyöreä. Mutta jos pitää jossain Pälkäneen nuorisotalolla jumppaa naisille, ni eiköhän ne jumpat oo vähän erilaisia. NIitäkin on niin monen lähtöön. Kunnon jumppien ohjaajien on pakko olla hyvässä kunnossa, eihän sitä jaksa muuten ohjatakaan.

Vierailija
5/23 |
27.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerran, pari viikossa. aikaa ei riitä enempään, sillä lapseni vaativat myös oman huomionsa.

en todellakaan ole mikään XL, vaan painoindeksini on 21,7. jumppasalin peili yhdistettynä tiukkaan vaatetukseen on kovin armoton kurveilleni.

Vierailija
6/23 |
27.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta itsekin olen ruumiin rakenteeltani sellainen että parhaana aikana jolloin liikuin 4-5 kertaa ohjatuilla tunneilla (spinning/aerobick/pump yms) + uinti, juoksu yms päälle, olin kuitenkin " pyöreä" . En tiedä mistä johtui, syömisestä vai mistä mutta erittäin hyvässä fyysisessä kunnossa olin kuitenkin. Ehkä kaikki jumppaohjaajat ei vedä joka ilta kahta kolmea tuntia tai sitten ruumiinrakenne on sellainen ettei tule näkyviä lihaksia/timmiä olemusta. Musta ok, pyöreämpikin jumppavetäjä, mut ehkä äkkiseltään siitä tulee sellainen kuva, ettei vedä niin paljon jumppia mistä seuraa se ajatus, että onkohan tää hyvä vetäjä. Jos oot kuitenkin hyvä vetäjä, niin älä välitä arvostelusta, kyllä se jumppaajille pian selviää miellyttääkö vetäjän tyyli muuten ja jos miellyttää niin ei se pyöreys sitten haittaa.

Vierailija
7/23 |
27.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olen kyllä nähnyt urani varrella jos jonkinkokoista ohjaajaa. minusta kilot eivät ole este hyvälle kunnolle, vielä vähemmän ammattitaidolle! nyt vaan täytyy alkaa miettiä, että olenko sittenkin väärällä alalla kun en tällaista kestä.

minulla ei ole ikinä ollut ongelmaa painoni kanssa, mutta nyt lasten jälkeen vartaloni on muuttunut kovin. tulleita kiloja on sitäpaitsi vaikeaa saada pois ilman kovaa työtä, mihin minulla taas ei ole aikaa/ontressejä..

Vierailija
8/23 |
27.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

voitaisiin tämäkin jumppaohjaaja-esikuva nähdä positiivisena esimerkkinä siitä, ettei liikunta ole vaan kauniiden ja jo hyväkuntoisten ja -kroppaisten yksinoikeus, vaan KAIKKI on luotu liikkumaan ja nauttimaan liikunnasta omien tavoitteidensa mukaisesti.

Älä välitä ilkeästä palautteesta. Eipä luulisi pyöreä jumppamaikka olevan kenenkään laihtumisen este.

Vierailija
9/23 |
27.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos meidän töissä olisi painoraja..miksi siis mietit asiaa. jos olet itse sitä mieltä että olet hyvä ohjaaja, olet varmasti hyvä ohjaaja. ei siinä läskit muuta asiaa miksikään.

Vierailija
10/23 |
27.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ohjaaja olisi hiukan isompi kuin perinteinen anorektikko... Olis jotenkin mukavampi tälläsenä pyöreänä mennä liikkumaan sen tunneille. Kuitenkin diggaan liikunnasta, mutta en kehtaa mennä tunneille, kun häpeän kilojani.

Ehdottomasti ei haittaa yhtään vaikka painoindeksi olisi 28

Vierailija
11/23 |
27.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka vetäisikin vain kaksi jumppaa viikossa.

Vierailija
12/23 |
27.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiedän siis, miltä sinusta tuntuu

- ap

Vierailija
13/23 |
27.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

todellakaan ole läski, vaikka niin kirjoittaakin. Painoindeksillä 21,7 ei olla läskejä vaan normaalipainoisia.

Itse pidän enempi jumppaohjaajasta, joka on juuri normaalivartaloinen eikä mikään nollarasvaprosenttinen biccauskone.

Vierailija
14/23 |
27.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ethän sä oo läski!!! Eipä jokaisesta kahden lapsen äidistä olisi menemään muiden eteen jumppaa pitämään!! Unohda tuollaiset asiakaspalautteet ja TSEMPPIÄ SINULLE.. Jatkathan jumppien pitoa niin kuin ennenkin..

Vierailija
15/23 |
27.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ethän sä oo läski!!! Eipä jokaisesta kahden lapsen äidistä olisi menemään muiden eteen jumppaa pitämään!! Unohda tuollaiset asiakaspalautteet ja TSEMPPIÄ SINULLE.. Jatkathan jumppien pitoa niin kuin ennenkin..

Vierailija
16/23 |
27.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

täytyy tunnusta, että kolahti ja pahasti tuo palaute. ja nyt pitäisi vielä viikonloppuna rohkaistua pitämään tunti.

Vierailija
17/23 |
27.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta sopi ihan ok, kun se tanssikin näyttää paremmalta, kun on jotain mitä tutisuttaa.

MUTTA kyllä mä repesin kun se sanoi, että tervetuloa myös hänen toisille tunneilleen eli rasvanpolttojumppaan!!! Ei ollut hyvä käyntikortti ei...

Tämä ei koske ap ta, koska olet ihan normaalipainoinen, kuhan tuli mieleen.

Vierailija
18/23 |
27.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et todellakaan ole läski! Eipä jokaisesta kahden lapsen äidistä olisi muiden eteen jumppaa pitämään..ole ylpeä itsestäsi ja unohda tuollaiset asiakaspalautteet!! TSEMPPIÄ SINULLE!!!!

Vierailija
19/23 |
27.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti tuntuu tollanen hirveeltä,voin vain kuvitella!!! Minä kuulun siihen ryhmään joka loukkaantuu pienestäkin painoon liittyvästä ilmaisusta ihan hirveesti...vaik oonki normaalipainonen,ellen hoikka..paitsi et nyt tietenki paisun ku vauvaa ootan. Siel jumpissa varmasti on monenlaisia ihmisiä ja eiköhän se itse jumppa ole pääasia,ei se minkänäköinen ihminen sen pitää..tottakai pistää silmään jos jumppamaikka on läski,mut muodokas tai normaalipainoinen on eriasia..ja painaahan se lihaskin! Ja sähän et oo läski.

Vierailija
20/23 |
27.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

muista, että kuntoilemassa käy myös niitä, joilla ei ole terve suhde omaan kehoonsa. Jos joku pitää tuolla painoindeksillä läskinä, ei kehokuva ole terve.

Ja laske montaako ihmistä ohjaat ja kuinka moni on tuollaista palautetta antanut. Varmasti moni on helpottunut, kun ohjaaja ei näytä täydelliseltä muovinukelta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kahdeksan