Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ai hitsi, sytytin juuri kotini palamaan..!!!!!

Vierailija
27.01.2006 |

hitsin htisi. täällä on koko kämppä ilmiliekeissä kun mulla kaatui tärpättipullo (=lakkabensiiniä) kuumalle hellalle. Näyttää koko keiittiön kalusto menevän täysin lunastuskuntoon ja nyt tuli leviäöä voimakkaasti kohti alstenhuonetta, jossa suloiset lapseni, Valtteri ja Saara, nukkuvat. Kylläpäs on jo pahananäköinen tuli seinässä. Nyt lapset kiljuu ja huutaa äitiään, voi hitsin hitsi, aika pajon savua täällä

no nyt tuolla ovela on jotain savusukeltyajia ja hakkaavat palokirvein ovea rikki. korvaakohan vakuutus sen, ja kenen vakuutus, rikkojan vai oven omistajan.. täällä on helvetin kuuma, ette uskokaan. Nyt ne ukot kantaa mun lapisa ulos ja täytyy nyt itsekin lopettaa kunnäyttää tuo nettikaapelikin kohta sulavan ja alkavat miehet pakottamaan mua mukaansa ulos tästä helvetillisestä pätsistä.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
27.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun lähdet.

Vierailija
2/11 |
27.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lainaa naapurilta hiukan sähköä niin pääset meille keromaan lisää, varsinkin sen miten tv:lle ja kännykälle kävi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
27.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

3:N ymmärsi pointtini!

terveisiä täältä happiteltasta, sain tänne juuri nettiyhteyden. ja lisäksi meillä kävi aika hyvin lopulta siinä. laposet saatiin pelastettua palavasta talosta , mutta sika unohtui.

Vierailija
4/11 |
27.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla on voimakas kääkitys päällä hitsin hitsi ajoin juuri portaat alas pyörätuolillani, kun en lainkaan katsonut eteeni. minulla on kokovartalokääreet - muistutaan siis vähän niinkuin muumiota, vain vasen silmä on näkyvillä ja oikea käsi kipsissä. kirjoitan siis tänne nettiin silmä- ja käsipuolena läpärillä, joka on polvieni päällä istuessani pyörätuolissa.

Vierailija
5/11 |
27.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap, olet todellakin S-A-I-R-A-S! ! ! !

Vierailija
6/11 |
27.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

toivon minäkin etteivät he lue, eikä alkup tarkoitukseni ole loukata vanhempia jotka ovbat menettäneet omaisiaan esim tulipalossa. alkup tarkoitukseni oli osoittaa palstan vallitseva asenne -talo saa vaikka palaa alta, mutta sekin on pakko tulla kirjoittamaan tänne

Vierailija
7/11 |
27.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kaikenlaisten absurdien av-provojen fani, nyt ei kuitenkaan naurattanut.

Ja parhaat jutut on sellaisia, joita ei tartte selitellä!

Vierailija
8/11 |
27.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että käsityksemme mustasta huumorista on erilainen.

ja siksi:

av-palstalta löytyy aina jouku hölmö, jolle täytyy asia vääntää rautalangasta, Nyt se vaan olit sitten sinä. Alistu siis kohtaloosi!

terv ap

Vierailija
9/11 |
27.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

haista vittu vedä vittu päähäs ja pakene vuorille vitun huora

Vierailija
10/11 |
27.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

terveisin ap

p.s.

en viitsi jatkaa keskustelua kanssasi

Vierailija
11/11 |
27.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtavaa dialogia ja läppää

:DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi viisi