KÄNNYKÄN KÄYTTÖ JORVIN SAIRAALASSA??
Sinne olisi tarkoitus mennä synnyttämään ja nyt kyselisinkin että saako omaa kännykkää pitää äänettömällä huoneessa/ soittaa käytävällä ym??
KIITOKSET!
Kommentit (8)
Kyllä saa olla kännykkä käytössä.
Onnea matkaan :)
Itse sain lapsen vuonna 96 ja mulla ei ollut edes silloin vielä kännykkää. Lääkärin läsnäollessa soitin vähän ennen leikkausta miehelle että synnytys alkaa kohta. Siinä vaiheessa alettiin synnyttämään alakautta mutta tuli muutos ja poika tuli komeasti keisarinkyydillä. Mies tuli myöhemmin.
No minä soittelin ihan normaalisti huoneessa ollessa ja puhelin oli siis kokoajan päällä. Ja niin soitteli muutkin samassa huoneessa olleet, ja hoitajat kyllä näkivät eivätkä asiaan mitään sanoneet.
Kyllä saa olla. Kunhan siitä kännykästä ei tuu pääasiaa sen synnytyksen ja vauvan ohi.. Jos aiheuttaa häiriötä niin sit kiinni
pitää pitää kiinni, mutta oikeasti niistä ei ole haittaa. Ainoa missä voi enää haitata on vanhanmalliset tippalaskurit ja silloinkin pitää olla lalle 50 sentin päässä laskurista. Eli jos huoneessa ei ole tippalaskureita, voit pitää äänettömällä. Niin itsekin tein.
Myös alaaulassa saa nykyään puhua kännyyn.
olen muuten itse sairaanhoitaja ja meillä kyllä hläkunta käyttää kännyköitä ja pitää päällä vaikka potilailta on rauhan takia kielletty :/
mä aina sanon kyllä asiakkaille, että ei ne tekstarit ketään häiritse jos äänettömällä pitää...
up