Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Milloin hiukset on ohuet?keskipaksut?paksut?

Vierailija
01.05.2015 |

Miten eripaksuisia hiuksia hoidetaan?

Kommentit (79)

Vierailija
41/79 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyyii ohuet hiukset

Vierailija
42/79 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 22:50"]

[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 22:37"][quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 22:32"] Ponnarin paksuus 13 cm. - 8 [/quote] Siis ympärysmitta? Vai läpimitta? Taitaa nämä mittaamiset olla yhtä luotettavia kuin miesten penisten mittaukset. Ja se että mahtuuko tissisi mariskooliin :) [/quote] iskikö hiuskateus? ;)

[/quote]

Mulla on paksut hiukset, kuin hevosen jouhta. Eipä tarvi kampauksia tehdä. Kun hiukset oli pitkät ei voinut edes kiinni pitää kun päänahka tuli niin kipeäksi kun oli painavaa se hius. Olen ollut kateellinen naisille joilla on hennommat hiukset joihin saa vaikka mitä kampauksia ja ne pysyy niin kuin ne laittaa, ja pitkistä punaisista kiharoista olen aina haaveillut, mulla ei pitkissä hiuksissa kihara pysy. Hius on lasimainen se jo estää kihartumista, ja sitten se että painava hius vaan suoristuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/79 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näistä seikoista olen päätellyt, että minulla taitaa olla jotenkin epänormaalin paksut hiukset:

-Joka ikinen kampaaja, jolla olen käynyt jaksaa päivitellä, kuinka "kamalan paksut" tai "hirveän paksut" hiukset minulla on. (Tämä tuntuu oikeasti aika pahalta).

-Hiusten leikkaus kampaajalla (siis pelkkä leikkaus ei värjäystä) kestää noin kaksi tuntia.

-Kampaamon lattialla on karvoja hiustenleikkuun jälkeen keskiverto koiran turkin verran

-Tykkään erilaisista lettikampauksista, mutta en viitsi sellaisia tehdä, koska minun päässäni sellainen näyttäisi siltä kuin niskassa roikkuisi pullapitko.

-Useamman kerran joku on kysynyt olenko/onko jompikumpi vanhemmistani ulkomaalainen, koska minulla on niin "kamalan paksut" hiukset.

-Hiusten kuivuminen kestää ilman föönaamista varmaan puoli päivää (en ole koskaan ottanut aikaa, voisi joskus ihan tarkistaa kauanko tosiaan menee)

Olkaa onnellisia te, joilla on ohuehkot hiukset. Tällaisen pehkon kanssa on aika vaikea elää, mutta olen kyllä tosi kiitollinen etten sairasta mitään sairautta jonka vuoksi hiukset lähtisivät. Hiuslaatuni on aika hankala (kampaajan mukaan lasimainen) ja näitä haivenia on vaikea muotoilla mitenkään. Ainoastaan jos käyttää todella kuumaa suoristusrautaa tai kiharrinta niin jotenkin saa hiukset ojennukseen. Se ei kuitenkaan ole hyväksi hiuksille, joten pyrin välttämään...

Mittasin muuten tämän ketjun innoittamana ponnarin ympärysmitan ja tulokseksi sain 12 cm

Vierailija
44/79 |
01.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko ohuet hiukset helposti periytyvää?

Vierailija
45/79 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 01:23"][quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 01:21"][quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 01:12"]

[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 01:08"][quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 01:04"] [quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 01:03"][quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 22:05"] Jos joku pelästyttää sut saunasta tullessas huutamalla PÖÖ! ja sun tukka kuivuu siinä ilmavirrassa, ni sun tukka ohut jopa suomalaiseksi. [/quote] tai hönkäisee HÖÖ [/quote]no onpa tyhmä juttu... [/quote] et ole lukenut saunaketjua [/quote]vsik en oo niin silti tyhmä

[/quote] koska et ole lukenut saunaketjua.
[/quote]no voivoi
[/quote]
Höööööö hiekat pois pildestä harvahapsi ;) t höö2

Vierailija
46/79 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiinnosta oli pakko käydä mittaamassa vessassa :D Noin 11 cm. Olen ajatellut olevani normaalihiuksinen. Hiukset on ohuita, mutta niitä on paljon. Lapsena mun hiukset oli huomattavasti paksummat. Teini-iässä ne alkoi ohentua, varmaan syömishäiriöstä johtuen.

Vierailija
47/79 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ikäni saanut kuulla ihailua paksuista hiuksista, mutta kun punon ne tiukalle letille, letti on korkeintaan "keskipaksu", jopa ohut. Yksittäiset hiukset mulla taitavat olla melkoisen ohuita, mutta niitä on määrällisesti paljon, kai sinne sitten mahtuu paljon myös ilmaa väliin mikä saa tukan näyttämään isolta :-D

Vierailija
48/79 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin ensin että hitto vie mitkä standardit, ei minulla ainakaan ole mitään kymmenen sentin ponnaria vaikka paksuhiuksiseksi ollaan kehuttu. 

Hiukset on nyt sellaisessa mallissa että ponnarille niitä ei saa, mutta otin tuosta päälaelta sellaisen tupsun minkä nyt sain, ja tulos oli 3,5 cm. Olin ihan häkeltynyt, kyllä näillä varmaan tuohon normaalimittaan päästään.

Juttu varmaan sama kuin siinä Mariskoolissa, ne mitat kuulostaa ihan tosi isoilta, mutta kun oikeasti mittaa niin huomaa että ei ne niin utopistisia ollutkaan. Intuitiivisesti ajattelisi että joku 7 cm on jo paksu ja 13 cm joko latino tai trolli :D

Vierailija
49/79 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 01:58"]

Ajattelin ensin että hitto vie mitkä standardit, ei minulla ainakaan ole mitään kymmenen sentin ponnaria vaikka paksuhiuksiseksi ollaan kehuttu. 

Hiukset on nyt sellaisessa mallissa että ponnarille niitä ei saa, mutta otin tuosta päälaelta sellaisen tupsun minkä nyt sain, ja tulos oli 3,5 cm. Olin ihan häkeltynyt, kyllä näillä varmaan tuohon normaalimittaan päästään.

Juttu varmaan sama kuin siinä Mariskoolissa, ne mitat kuulostaa ihan tosi isoilta, mutta kun oikeasti mittaa niin huomaa että ei ne niin utopistisia ollutkaan. Intuitiivisesti ajattelisi että joku 7 cm on jo paksu ja 13 cm joko latino tai trolli :D

[/quote]

Tässä puhutan ympärysmitasta, ei halkaisijasta.

Vierailija
50/79 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 01:59"]

[/quote]

[/quote]

Eli sun ois luultavasti jotain 11 cm.

Vierailija
51/79 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli mitta 15 cm. Mittasin neljä kertaa ja siitä tiukan ponnarin vierestä. Tukkani on kyllä paksu ja saan siitä usein kommenttia, mutta silti tuo 15 cm on vähän utopistisen oloinen.

Vierailija
52/79 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 00:09"]

Mites lyhyehköis hiuksist tietää onko ne paksuu,ohutta...?

[/quote]

No, jos päänahka näkyy, niin mitäs luulisit? Tai, jos sormet uppoo niihin ja on pöyheät, niin entäs sit?

Vierailija
53/79 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tuo ponnarin paksuus riipu vähän siitä että onko tasapitkät vai kerrostetut hiukset? 

Minulla on kuulemma paksut hiukset mutta kun kokeilen ponnaria niin ei se mielestäni mikään paksu ole.

Vierailija
54/79 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 01:59"]

[/quote]

[/quote]

Niin, siis ympärysmitan otin siitä, mutta hiukset ovat niin lyhyet tällä hetkellä ettei niitä saa edes tupsulle muuta kuin ihan päälaelta, saati sitten ponnarille. Arvioisin että ainakin 2/3 jää tuosta sivuille ja taakse, eli tosiaan varmasti pääsee sinne 10-11 cm luokkaan. Harmi etten nähnyt tätä ennen kuin leikkautin ne.

Pointtini oli se, että luulin että 13-15 cm olisi jo aivan poikkeuksellisen paksu, koska se jotenkin kuulostaa niin isolta, mutta ei se ollutkaan.

Vierailija
55/79 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 02:07"]Eikö tuo ponnarin paksuus riipu vähän siitä että onko tasapitkät vai kerrostetut hiukset? 

Minulla on kuulemma paksut hiukset mutta kun kokeilen ponnaria niin ei se mielestäni mikään paksu ole.
[/quote]

Minulla ei ainakaan ala kerrostukset niin ylhäältä että sillä olisi merkitystä ponnarinlenkin kohtaan. Varmasti riippuu toki hiuksista.

Vierailija
57/79 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 02:08"][quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 01:59"]

[/quote]

[/quote]

Niin, siis ympärysmitan otin siitä, mutta hiukset ovat niin lyhyet tällä hetkellä ettei niitä saa edes tupsulle muuta kuin ihan päälaelta, saati sitten ponnarille. Arvioisin että ainakin 2/3 jää tuosta sivuille ja taakse, eli tosiaan varmasti pääsee sinne 10-11 cm luokkaan. Harmi etten nähnyt tätä ennen kuin leikkautin ne.

Pointtini oli se, että luulin että 13-15 cm olisi jo aivan poikkeuksellisen paksu, koska se jotenkin kuulostaa niin isolta, mutta ei se ollutkaan.
[/quote]

Hankala kyllä lyhyest ätukasta sanoa, ei niitä oikein voi verrata keskenään. Mittaa kun saat kaikki hiukset ponnarille? :)

Vierailija
58/79 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiukset ponnarille ja siitä mittaamaan pötkön ympärysmittaa, täällä onkin jo kerrattu noita lukuja verrokiksi.

Mulla oli ennen 9 cm ympärysmitta ja ajattelin että mulla on keskipaksut hennot hiukset. Sitten tukkaa lähti paljon yhden kesän ajan ja sen jälkeen ympärysmitta oli enää 6 cm. Juurikin ponnarille sitoessa tämän huomaa ikävästi, joskus ennen oli "tymäkämpi" tuntuma. Mulla on hentoja hiuksia runsaasti, kampaajan mukaan "miljoonittain". Kiharrettuna näyttää runsaalta, ponnarilla en pidä koskaan kun se on niin surullisen näköinen ryhditön roikku vaan.

Vierailija
59/79 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

?Onko ohuet hiukset helposti periytyvää

Vierailija
60/79 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 22:37"]?Onko ohuet hiukset helposti periytyvää
[/quote]

On.