OLIVIALLE toinen nimi...
...auttakaa pikaisesti, huomenna pitäisi tietää ja ei keksitä millään.
Kiitos
Kommentit (13)
kysyimme aikoinaan lapsemme kummilta, että mikä hänestä sopisi toiseksi nimeksi. Etunimi oli meillä siis jo silloin keksitty.
Oli ihan otettu tämä kummi, kun sai olla mukana nimen valinnassa.
Amanda
Aurora
Aleksandra
Olivia on kaunis nimi:)
Olivia Eveliina
Olivia Juliana (mun lemppari)
Olivia Aurora
Olivia Alexandra
Anna Olivia
Iida Olivia
Jonna Olivia
Minea Olivia
No, esim.
Olivia Amanda
Olivia Auroora
Toiseksi nimeksi kaksi- ja kolmanneksi kolmitavuinen, esim.
Olivia Iida Anniina
Olivia Anna Katriina
jos ei halua niin hienoa toista nimeä kokeile laitta kolme nimeä peräkkäin, esim. Olivia Miia Matilda... toi nyt ei oiken sovi, mut oli vaan esimerkki.
Vaihda nyt äkkiä se johonkin muuhun. Tai sitten toiseksi nimeksi toi Feta tai Kreikkalainensalaatti tai Öljy.
Mä olen niiiiin vanha korppu, että mulle siitä tulee mieleen vaan Olivia Newton-John. Mikähän järki silläkin oli ottaa Travoltan ETUnimi omaksi kaksoisnimekseen?
En tiennyt että Olivia on niin suosittu nimi, meilläpäin en tunne yhtään pikku Oliviaa. Eikä kyllä tullut myöskään oliivi mieleen siinä yhteydessä. Olivia hänestä kuitenkin tulee, tuo Amanda kuulosti kyllä ihan kivalta, ja joku kolmitavuinen tai pidempi sen pitäisi olla. Sukunimi harvinainen, mutta aivan suomalainen. Kolmea nimeä ei haluta antaa kun muillakin lapsilla kaksi nimeä.
Lukaisen vielä nuo ehdotukset läpi.
Itse en tunne vielä ketään Oliviaa. Laita vain Olivia ensimmäiseksi nimeksi. Kyllä siihen keksii hyvin jonkun toisen nimen perään. Älä kuitenkaan laita Auroraa. Se on ihan hirmuisen yleinen nimi nykyään. Amanda on kiva nimi. Laittaisin kuitenkin jonkun muun kuin aalla alkavan. Minusta ei ole hyvä, jos seuraava nimi alkaa samalla kirjaimella kuin mihin ensimmäinen loppuu. ehdotuksia:
Matilda
Linnea,
Matleena
Mikaela
Pauliina