Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Syyssäteet perjantai pulinoihin

27.01.2006 |

Aloitin kun ei näkynyt vielä tälle päivälle olevan pinoa.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
27.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeyön nukuin jotenkin todella huonosti, koko ajan heräsin jostainkumman syystä.

Koirakin rupes keskellä yötä yökkimään, niin siihen meni loput unistakin.

Soitin sinne lääkärille ajan ja se olis vasta 10.2.

Olisin kyllä toivonut pääseväni nopeemmin, mutta eipä noita aikoja koskaan näytä olevan.

No nyt on kumminkin aika varattuna. =)

Ajattelinpahan laittaa tähän vähän hömppä Galluppia.

Mitkä ovat 3 parasta koira rotuasi?

Mun on:

1. Länsigöötanmaanpystykorva (mikä meillä itsellämme on)

2. Labradorinnoutaja

3. Saksanpaimenkoira

Että semmoinen galluppi. hih....

Vierailija
2/7 |
27.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eipä ollu kiva gynekäynti... Totesi vaan, että " kohta taitaa alkaa menkat, kun limakalvo on niin turvoksissa" . Siis ei toiveita lokavauvasta täälläkään. Ens kuu pitäis syödä foolihappo lisää, kun clomifenit kuulemma lisää hermostovaurioiden mahdollisuutta, ja vasta sen kuukauden kuurin jälkeen saa aloittaa clomifenit. :( Eli KevätSäteisiin minäkin liityn... Noh, parempi myöhään kuin ei milloinkaan! Tulis se täti, niin sais aloittaa seuraavan kierron läpikäymisen.

Mutta mites Gringo, Kuumeilija-69 ja Pyry????? Menkää te sinne odottajiin! Jokos ootte testailleet/ aiotteko piankin testailla?

Galluppiin minä jätän vastaamatta, koska en jaksa innostua koiraroduista, kun olen erittäin allerginen koirille, henki menee tukkoon heti. Koiria vastaan ei ole siis mitään, mutta itelle tulee paha mieli ku aattelee mistä jää paitsi taas kun on kaikille elukoille allerginen...

Mutta minä menen nyt löhöämään ja purkamaan mieltäni vaikka hakkaamalla tyynyä! Jos se tätiki tulis ku oikein raivoais! ;) Mukavaa päivän jatkoa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
27.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen takavasemmalta seurannut syyssateiden listaa ihan sen alkumetreilta lahtien, mutta en juurikaan itsekirjoitellut. Osaksi sen tahden, etta koko toive syysvauvasta tuntui murenevan sita mukaa mita enemman sita alkoi toivoa.

Ongelma meilla (tai minulla) oli minun tosi pitka kierto, siina 60-65pv, eli vauvatoiveen syntymisen jalkeen kuukautisia oli heina, syys ja marraskuussa. Kierron omituisuudesta johtuen ei ovulaatiosta ollut hajuakaan, siis ajoituksen suhteen ei ollut mitaan toivoa. Lampotilojen mittaaminen vain sekoitti koko hommaa entisestaan, kun kayrat menivat yhta siksakkia... Loppuviimeksi menin sitten laakariin ja mulla todettiin PCO tyyppiset munasarjat.

Jatin tarkoituksella vauvakuume puolen lukemisen ja muutenkin yritin olla kiusaamatta itseani koko ajatuksella, mika on helpommin sanottu kuin tehty.

Jouduin odottelemaan aika kauan (2kk) laakarille tarkempiin tutkimuksiin paastya ja kun viimein paasin, olin jo tyostanyt ajatusta siita, etta ehka meille ei toista lasta tule (esikoinen lahti vuoden kuluessa alulle) ja lahinna halusin vain saada kk kiertoon selkeytta jo oman elamanlaadun parantumiseksi. Taman laakarikaynnin jalkeen menin laboratoriotesteihin ja seuraavana paivana mies soitti mulle ja kertoi laakarin onnitelleen raskaudesta....

Ehka tama lisaa toivoa niille, joilla vauvaa ei ihan heti kuulu. Joskus napakymppi osuu kohdalle silmat kiinni.

Eilen olimme alkuraskauden ultrassa jossa maaritettiin raskauden kesto. Vauva nakyi jo ihan selvasti, ei mikaan toukka :) ja pikkuinen kasi heilahti ja pulssi nakyi pienena sykkeena ruudulla. Tuijotimme sita koko perhe emmeka osanneet sanoa muuta kuin wau... En uskonut olevani viela kuin max. 8vk ja pelkasin tosi paljon tuulimunaraskaudenn mahdollisuutta ja muuta.

Tammikukka + muru ~ rv 9 ~

Vierailija
4/7 |
27.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään sattui melkein samaan kellonaikaan kaksi aloitusta ja suurin osa on kirjoittanut sinne toiseen. Joten kirjoitukseesi ei ehkä heti tänään vastata. Mutta aion kirjoittaa kohta sinne toiseen ja kertoa iloviestisi.

Vierailija
5/7 |
27.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

TAMMIKUKALLE aivan mahtavat onnittelut yllätyksestä! Ihanaa, tosiaan avalaa uskoa meihin muihinkin pitkäkiertolaisiin. Käyhän kertomassa kuulumisia jatkossakin - myös täällä kuumeilupuolella :)

Olitko sinä muuten se, joka kirjoittelee rapakon takaan, vai sotkenko toiseen kirjoittajaan *muistelee syksyä*

Itsellä menossa kp xx jotain, yli 50 kuitenkin, ja sunnuntaina on viikko terokuurin lopettamisesta, eikä vieläkään tätiä näy. Outoa ja huolestuttavaa. Myös vähän pelottavaa. No ei auta muu kuin odotella...

Hyvää viikonloppua kaikille ja plussatuulia testaajille!!

Vierailija
6/7 |
27.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä on varmasti ollut YLLÄTYS! Hieno homma, ja antaa tosiaan toivoa vähän pidempikiertoisille kuumeilijoille!

Pyryinen

Vierailija
7/7 |
27.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipas ihana lukea viestisi, tuli ihan kyyneleet silmiin! =o) Varmaan tuntuu mahtavalle, kun on jo luopunut toivosta ja sitten käykin noin. Onnellista masun kasvattelu aikaa sinulle ja koko perheellesi! Tulehan kirjoittelemaan tuonne säteisiin myös tuonne odotuspuolellekin.

Kaikille mahtavaa viikonloppua ja plussa tuulia!!! Jännittää kun teistä niin moni tässä piinailee....

Kidelma rv. 16+4