Perheessä kaksi tyttöä ja rv 35: poika tulossa! Mua jänskättää tosi paljon=)
Oon niin tottunut näiden tyttöjen hoitoon ja heidän papomiseen. Nyt saimme tietää, että poika on tulossa ja jännitys positiivisella mielellä kasvaa: Kuinka erilaista on hoitaa poikaa ja kuinka erilainen luonne hänellä on tyttöihin verrattuna? Minkälainen hänestä tulee? Hän on eri sukupuolta kuin edelliset, HUI=)=)=)
Kommentit (24)
Sori, mutta eiköhän siihen poikaan totu.. Huokaus!
T. 2 pojan äiti
3 on hyvällä tuulella heti aamusta! No, minä kyllä ymmärrän ap:n jännityksen - se on POSITIIVISTA jännitystä. Minuakin jännittäisi, jos saisin nyt työn.
t: se kolmen pojan äiti
Kun lapsi on syntynyt huomaat, ettei vauvojen hoidossa ole mitään eroa, olivat he sitten kumpaa sukupuolta tahansa. Erot tulevat vasta niin paljon myöhemmin, että sinä olet jo ehtinyt kasvaa ajatukseen mukaan.
Onnea!
kolmen tytön ja pojan äiti
kun jo ennen syntymää aletaan sitä hehkuttaa, että on PAKKO olla jotenkin erilaista ja jännää. Hohhoijaa. Itseään toteuttava ennuste.
suurin jännitys, että raskaus sujuu hyvin loppuun asti (eikä kukaan kuole tms.). Vaikka tulikin kahden tytön jälkeen poika, oli ainoa toive saada raskaus ja synnytys onnistumaan. Ja sitten se terve lapsi syliin. Sori vaan mutta se sukupuoli ei minulla käynyt mielessäkään.
vittuilua heti aamusta! En ymmärrä miksi ap ei saisi jännittää tuota asiaa?
jos luit alkuperäisen tekstin ajatuksella, huomasit varmasti, että siinä ei todellakaan hehkutettu sitä että on pakko olla erilaista vaan jännää. Raskaana oleva äiti vaan kertoi innoissaan positiivisesta jännityksestään, kun on tulossa poika tyttöjen jälkeen. Ihan normaalia. Älä nyt viitsi latistaa toisen iloa moisilla typerillä kommenteilla!
hyvin loppuun asti (kun kerta ap ei sitä osaa toivoa)!
Olitko jo kokenut monta keskenmenoa, vai mikä niin voimakkaaseen pelkoon mahtoi olla syynä?
Vierailija:
suurin jännitys, että raskaus sujuu hyvin loppuun asti (eikä kukaan kuole tms.). Vaikka tulikin kahden tytön jälkeen poika, oli ainoa toive saada raskaus ja synnytys onnistumaan. Ja sitten se terve lapsi syliin. Sori vaan mutta se sukupuoli ei minulla käynyt mielessäkään.
Elämälle tulee olla nöyrä! Se on niin hiuskarvan varassa. On täällä oikeasti tampiota porukkaa jos päällimmäiset puheenaiheet on vauvan sukupuolen haluaminen ja reimatekit!
Toivottaavsti elämä ei kohtele teitä kovin kaltoin ei teistä ole sillloin pärjäämään!
Onnea, ap:lle, kiva tunne varmaan:)
T: Kahden pojan äiti, joka olisi varmasti ihmeissään, jos joskus odottaisi tyttöä!
Vierailija:
Elämälle tulee olla nöyrä! Se on niin hiuskarvan varassa. On täällä oikeasti tampiota porukkaa jos päällimmäiset puheenaiheet on vauvan sukupuolen haluaminen ja reimatekit!Toivottaavsti elämä ei kohtele teitä kovin kaltoin ei teistä ole sillloin pärjäämään!
Eikö siis ollenkaan saisi iloita? Kokoajan tulisi elää pelko perseessä JOS jotain tapahtuu... JOS en selviä, mitä JOS vauvalla on sydänvika.. Eiköhän jokainen ole sen tajunnut, että mitä vaan VOI tapahtua. Ei se tarkoita, ettetkö olisi onnellinen (mainitsemallasi nöyrällä tavalla) jos iloitsee niinkin maallisesta asiasta, kuin eri sukupuolta olevasta lapsesta!
-2-
Meillä poika ihan ollut ihan " tyypillinen" poika pienestä pitäen. Autot ja kaikki tekninen kiinnostaa kovasti. Villimpi tapaus kuin tyttömme. Mutta osaa onneksi rauhoittuakin, ja kovasti pussa ja halii. Ihana pikkupoika!
Pienet tytötkin on niin mahdottoman suloisia, oma tyttöni tietenkin ihan ykkönen.
Molemmissa sukupuolissa on omat hyvät ja huonot puolensa, jos nyt näin voi sanoa.
(ettei vain pettymys ole paha jos olette sen päätelleet ultrakuvasta)
p.s. onko J-nimi jo pojalle valittu..?
Itse olisin ihan varmasti yhtä innoissani kuin ap:kin, jos nyt tietäisin tyttöä odottavani!
Nämä ärsyttävät vettuilijat ovat vain samaa sukupuolta olevien lapsien äitejä!
Ihan niinkuin minäkin, mutta silti uskallan myöntää olevani kateellinen, positiivisesti!! :)
Muista ap, että pojat ovat poikia! Niillä on sisäsyntyisiä poikamaisia juttuja, joihin ei voi mitenkään vaikuttaa, valitettavasti.. :)
t. Kahden pojan äiti
Nyt kun lapset isompia, tyttö menee joukon jatkeena..
Ja kyllä meillä näkyi selvä pippeli jo rv 24, kuvakin todisteena joten miksi ei muka rv 35 näkyisi jos kuvakulma oikea?
Ja olen onnellinen äiti! On ihanaa, kun on molempia sukupuolia ja saa ostella nyt myös niitä söpöjä pojan vaatteita iki-ihanien tytönvaatteiden lisäksi. (oon vaatefriikki)
Onnea sinulle ; )
Meille syntyi ensin 3 poikaa ja sitten alettiin odottaa kaksosia jotka molemmat olikin tyttöjä = )
Olihan se aikamoinen tunne, joten hengessä mukana ollaan.
Mutta eiköhän se hienosti mene!
nimim. kolme poikaa