Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

toukotoiveet loppuviikkoon

27.01.2006 |

huomenta kaikille!

en ole taas aikoihin käynyt täällä, ollut niin väsy. nyt olen saikulla hetken ja ti lääkäri katsoo jatketaanko. on noita supistuksia ollut sen verran ja jonkin verran ärhäköitä.

paljon tervetuloa uudet!=) meitä onkin jo monta!! ja ihanan iso pino aina!

pikku-millille halaus onnistuneesta lomasta. se oli varmaan tarpeen ja teki kutaa.

emminnen, pidetään äidillesi kaikki sormet ja varpaat pystyssä.

mä pinoudun myöhemmin uudelleen, ainakin lukemaan teidän kirjoituksia. on ollu teitä ikävä kun en ole jaksanut käydä.

hanimböörd 26+2

ps onkohan lämpömittari rikki ku näyttää että ulkona +39... =) olispa mukavaa...

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
28.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulisi että lauantaiaamuna saa nukkua pitkään. Mutta heräsin ennen kuutta aamukahville kun mies oli lähdössä päiväksi reissuun enkä saanut enää unta.

Odottelin niitä kelan lappuja töistä tällä viikolla mutta eivät tulleet. Meillä kun palkkakonttori ei ole samassa talossa niin paperit joutui lähettämään sinne. Ei mulla muuten niitten kans mitään kiirettä, tahtoisin vain sen äitiyspakkauksen mahdollisimman pian ;)

Shendea: Minäkään en tiennyt miltä liikkeet tuntuu. Joku sanoi että kuplii vatsassa (ja sitähän mulla on aina tehnyt). No liikkeet minäkin nyt tunnistan ja ne näkyy myös päällepäin:) Neuvolassa aina kysytään onko supistellut ja vastasin että ei luultavastikaan koska en tiedä miltä ne tuntuu. Ei sielläkään koskaan asiasta sen kummemmin kerrottu. Kaverilta kysyin ja hän sanoi että harjoitussupistuksissa vatsa menee kovaksi, siis päältä. Lähempänä synnytystä supistuksista ei kuulemma voi erehtyä, puristavat kivuliaasti koko vatsaa. Itselläni nuo harjoitussupparit tuntui ahdistavalta kun ei meinannut nahkoihin mahtua.

pikku-milli: En ole postittanut sitä Vau-kirja kuponkia kun kyselin joku aika sitten kannattaako siihen liittyä. Onko tuo Vau-kirja kerho sellainen että se täytyy muistaa joka kuukausi perua jos kuukausi pakettia (tai mitä sitten tuleekaan) ei ota? Libero-kerhoon liityin, mutta ei sieltäkään mitään ole vielä kuulunut.

Unista: Raskausaikana olen nähnyt mitä kummallisimpia unia ja melkein joka yö. Toissa yönä olin tarjoilijana ja jouduin pukkaamaan sellaista tarjoiluvaunua jossa oli renkaan jumiutuneet eli eivät pyörineet. Oli tosi raskas työntää, niinpä otin väliin aina huikat jägermaisteria (kirjoitetaanko noin). Sinänsä kumma että en ole koskaan edes maistanut kyseistä viinaa.

Sitten oli vielä joku aihe jonka jo unohdin (vaikka wordiin ensin alun kirjoittelin). Kateellisena minäkin luen kun muut matkustelevat. No muutama seuraava viikonloppu on minulla varattu koiraharrastukselle eli on jotain ohjelmaa tiedossa.

Jatkaisinko unia vai alkaisinko leipomaan...

t. Nasu ja Touko-masu 23+6

Vierailija
22/25 |
28.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei täälläkään saa nukkua niin kauan kuin haluis kun lapset kotona. =)

pikku-milli; koita levätä niin kyllä se siitä. kiva et äippäloma alkaa sulla kohta. mulla kun ei varsinaista lomaa oo kun on kotona lasten kanssa. ois kyllä ihan kiva sit kun la lähestyy jos vaan sais keskittyä siihen synnytykseen ja rentoutua vähäsen. no, ainakin tietää mitä on edessä.

käveleminen täälläkin on vaikee selkäongelmia ja tuntuu kuin maha " tippuis" . selkälihakset varmaan huonossa kunnossa. taitaa tää kolmas raskaus tehä musta selvää. kiva olla ihan loppu ja ikää 21 v. tän lapsen jälkeen aion pistää itteeni kuntoon. laihdutus ja kova treeni niin on varmaan parempi olo ja jaksaa nostaa taas lapset. vaikeinta tulee olemaan olla aloittamatta tupakanpolton uudestaan, varsinkin kun mieskin polttaa.

no, nyt loppu lässyttäminen. pitää mennä tekee jotain hyödyllistäkin. voikaa hyvin ja hyvää vloppua!

my_selene ja Remppa rv22+5, joka muuten potkii jo tosi ylhäällä ja myllertää ympäri ja potkii taas alas. kuperkeikat ovat kivoja..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
28.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan, kun saiskin nukkua kerrankin pitkään, mutta kun tuo tyttö herää, niin pakkohan siinä on itsekin ylös kömpiä:(

Ja miehenkin ois annettava nukkua, kun on vaan tän päivän vapaalla ja taas huomenna töihin..

Hanimböörd, oli tosi ihana masu:) Edelleenkin ihmettelen, miten kaikilla on noin " siistit" masut, ei mitään arpia, tai muuta. Mä kun joskus luulin, että raskausarvetkin on yleisiä!

Täyttelin tuossa just esitietolomaketta ja kelan papruja. Ja yritän kovasti päättää, otanko pakkauksen vai rahan... Rahan puolelle kyllä kallistuu, kun vaatetta meillä riittää vaikka useammelle vauvalle. Voisi sen rahan käyttää sitten muihin vauvatarvikkeisiin tai kaksostenrattaisiin.

Noista unista. Mulla on kanssa tosi outoja unia. Viime yönä rakennettiin miehen kanssa mummolan homeisesta, kahden neliön suuruisesta leikkimökistä loistelias kolmio:) Muutenkin nukkuminen on nyt ollut jotenkin niin hankalaa. Heräilen monta kertaa yössä, enkä saa enää unta. Ja sit viime yönä puutui taas kädet ja aamulla oli vasen käsi täynnä verenpurkautumia! Eipä ollut esikosta moisia vaivoja.

Täytyy kait lähteä ruuanlaittoon:(

pricilla 21+4

Vierailija
24/25 |
28.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pikaisesti tulen kehumaan hanimböördin mahaa. mulla ehkä nyt sen kokonen maha ja olen siis viikolla 26.

ja my_selene, mulla kans sama pelko et onnistuuko pysymään tupakasta erossa! meillä kans mies on jatkanu tupruttelua.

hyvät loppuviikonloput!

Vierailija
25/25 |
28.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaa että mies ei ole enää sairaslomalla kun ei ole kerennyt käydä kun lukemassa muiden juttuja. Kiva että uusia toukokuisia vielä ilmaantuu! pikku mies kiipesi syliin kun isoveli taas jaksaa kiusata. kyllä välillä on hermot kireänä kun jatkuvasti pitää jotain jäynää toiselle tehdä. ja arvatkaa hävettikö eilen kaupassa ja leipomossa kun käytiin tuon esikoisen ja miun oman äidin kanssa, niin poika senkun kiukutteli ja innostu sitten loppujen lopuksi karjumaankin... ei kai olla ainoot kenen lapsi käyttäytyy tolleen kaupassas? ahistaa välilläkauppareissut jo valmiiksi. nyt vielä enempi kun pakaksten aikaan meni sitten autosta vaihteet johonkin vikasietotilaan, että ei sitten päästä vielä ainakaan yli viikkoon mihinkään. sen takia just eilen äiti käyttikin kaupassa kun tuntuu etten enää jaksaa kävellä melkein 6km lenkkiä. ja pojat pitäis tietysti aina olla mukana jos kävellen kaupassa kävisi. kyllä vähän masentaa kun piti kyläilläkin ties missä kun viimeinkin ollaan terveitä!

saatiin pienimmällekin rokotus keskiviikkona. soitin maanantaina neuvolatätille että oiskohan pientä rakoa missään kun autolla päästäisiin (äiti kävi silloinkin, keskiviikkona) niin onneksi sattui vapaa aika. huomaa nyt kun ei ole yskittänyt enää niin kovin että supistukset laantuneet, hyvä niin.

Nalluri, neuvolakäynnillä kun otettiin mitat pienimmästä niin arvaa kuin mukava yllätys oli kun painoa oli tullut kuukauden aikana 345g lisää ja pituutta peräti 2cm. kyllä oli hymy korvissa kun kateltiin koneelta käyrät. hyvältä näytti. saa nähä miten sitten isompana, jääkö pienikokoiseksi vai miten.

taidetaan kohta lähteä koko porukka kerrankin ulkoilemaan kun isikin on vapaalla. varmasti tekee hyvää kun joku ihmeen masennus iski ja unet olleet aika hurjia. viimesin uni oli sellanen että synnytin poikavauvan 5min ponnistuksilla yksinäni entisen yläasteen parkkipaikalle ja vauva osasi jo heti kävellä. ja noita hampaiden tippumis unia näin edellisissä raskauksissa jatkuvasti. nyt en vielä ole kertaakaan.

toivottavasti en saa itteäni nyt ajetuksi pois täältä, mutta oonko ainut täällä kuka ei täysin savuttomana oo pystynyt olemaan? hävettää suunnattomasti mutta jotenkin ollu niin teeskennelty olo kun ei ole aiemmin " tunnustanut" . kaikki jotka lopettivat kun plussasivat, oon todella ylpeä teistä ja surettaa kyllä kun itse pitää olla tälläinen lahopää. turha puolustella mitenkään itteään, tiedän.

noh, sainpahan pois sydämeltä ton asian.

no, mutta nyt ulos piristymään. voikaa paksusti!