Mitä mieltä ootte jälleenmyynnistä?
Jos on jo työpaikka ja haluaa silti tienata lisää riskastuuko jälleenmyynnillä yhtään sen enempää ja mistä voi kysyä jälleenmyynnistä jos on kiinnostunut lisä ansioista??Työpaikoissa oli vain yks kosmetiikka jälleenmyynti ilmoitus jota voi tehä jopa etätyönä.Oisko kellään kokemusta asiasta??
Kommentit (8)
Jos olet kiinnostunut, laita sp-osoitteesi, niin otan sinuun yhteyttä.
jatkaa, kosmetiikka menee kun kuumille kiville, kynttilät kausiluontoista, ellei todella " paina" töitä kutsujen eteen.
Ei se nyt ole ihan niinkään. Kyllä kynttilöitä myydään paljon ympäri vuoden, kuin myös somisteita. Nykyään ihmiset osaavat jo polttaa kynttilöitä muulloinkin kuin jouluna.
Itse tykkään tuosta hommasta tosi paljon ja meillä on aina hyviä kampanjoita, jotka edesauttavat myyntiä tosi hyvin.
Nelonen
kokemusta on PartyLitestä, joten tiedän mistä puhun =) , ja kyllä tosiaan kynttilöitä poltellaan ympäri vuoden.
Just laskin, että olen tässä kuussa tienanut jo 800 euroa ja vielä on kahdet kutsut pitämättä. Ei huono lisätienesti.
Nelonen (tai joku)
sanoin, Niin makaa kuin petaa! Hyvä juttu ! t.kakkonen
sinulla on aikaa ja halua panostaa hommaan. Yleensä kaikissa systeemeissä " tulot" riippuu ihan siitä, kuinka paljon hommaa tekee. Ja kun ottaa huomioon kulut ( puhelin, postitus, pakkaus, bensa yms. ), niin loppuviimeksi saat tehdä aika paljon, ennen kuin jäät reippaasti voiton puolelle. Eli rikastumaan hommalla ei pääse, ainakaan kovin helposti tai nopeasti. Systeemistä riippuen, tieytysi voit ansaita myös " passivista tuloa" , eli jos saat houkuteltua uusia ihmisiä systeemiin, niin voit saada myös heidän ostoistaan/myynneistään jotakin provisiota. Tätä ei tietysti joka konseptissa ole.
Jos olet harkinnut jälleenmyyntityötä, kannattaa tietysti valita sellainen tuote ja konsepti, jossa on jatkuvuutta. Eli tosin sanoen " kulutushyödyke" , jota saat myytyä samoille ihmisille uudestaan ja uudestaan. Ja sellainen konsepti, missä tehdyn työn ja rahallisen ansion suhde on mahdollisimman hyvä.
Itse teen jälleenmyytityötä ihan harrastuksen vuoksi ja työn vastapainona " aivojen tuulettamiseksi" . Välillä on parempia aikoja jolloin tulee tienattua enemmän ja välillä rauhallisempia aikoja, kun ei jaksa/huvita tehdä paljonkaan. Mutta kun on asenne kunnossa ( " jos et tee mitään, et tienaakaan" ), niin ei tarvi ottaa mitään stressiä ja teen " hommia" just sillon kun huvittaa.
Eli ihan hyvä vaihtoehto juuri esim. kotiäideille vaikka kotirumban vastapainoksi, jos ei aseta itselleen mitään kovin korkeita tavoitteita rahallisesti. Pääsee välillä pakoon sitä kodin " kaaosta" ja saa tavata ja jutella aikuisten kanssa. Ja jos vielä löytää sopivan tuotteen, josta pitää itse ja konseptin, missä ei ole tiettyjä myyntitavoitteita tiettynä ajanjaksona, niin milä ettei - kokeilemaan vaan! Mistä sitä tietää, jos käy oikeen mieletön flaksi ja siitä tulee enemmän kuin harrastus... ;)
on sinusta itsestä kiinni. Kuinka paljon olet valmis tekemään työtä sen eteen? Suoramyynti on Ok. Itse teen sitä lastenhoidon ohessa. Ainakin saan omat tuotteet ilmaiseksi.