Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huomenna PAS

26.01.2006 |

Kaksi kahteen kertaan pakastettua alkiota on selvinnyt hyvin uudelleensulatuksesta!

Huomenna pitää lähteä aamusta ajelemaan klinikalle. Ei edes ehdi jännittää, kun puolitoistavuotias poika (pakasteesta hänkin) on kuumeessa..hermostuttaa se että miten mummu selviää hänen kanssaan. On muutenkin niin äitinen, ja sairaana vielä enemmän.. Matka kestää yli 2 tuntia, joten ei siellä ihan piipahdeta.

Saas sitten nähdä miten " huurunenät" huomenna jakselevat.

Pitäkää peukkuja!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
27.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa mukaan: meitä tällä viikolla pas:ssa olleita on minun ja sinun lisäksesi ainakin Myyry. Itse kävin siirrossa keskiviikkona (kaksi alkiota) ja Myyry torstaina (kaksi alkiota) ja meillä kummallakin on myös jo ennenstään yksi lapsi: mulla luomu tyttö 6v ja Myyryllä hoidoilla aikaansaatu. Tässä nyt piinaillaan yhdessä...

Missä kävt siirrossa? Minä Oulun VL:ssa ja mulla kanssa tota matkaa kiitettävästi, n 250km suuntaan... siksi nämä hoidot on repinyt hermoja ehkä keskivertoa enemmän; aina menee koko päivä kun lääkärissä käy. Ultrat olen nyt viimeisllä kerroilla hoitanut kotikaupungissa: säästyy edes yksi ajaminen.

Mulla siis tokan ivf:n eka pas.Takana yhteensä 4 siirtoa, kaksi tuore siirtoa ja kaksi pas:a ja tämä nyt siis viides siirto... Pakkasessa vielä yksi olki jossa kaksi alkiota. TSEMPPIÄ! Jospa meistä kolmesta edes joku saisi tällä kertaa sen plussan.....

Vierailija
2/4 |
27.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halusin vaan tulla toivottamaan Onnea Teille Passilaisille!

Mahtavaa Vauvita, että alkiot selvisivät uudelleensulatuksesta! Nyt vain toivomaan parasta, että tarraavat kunnolla kiinni. Vai siirretäänkö molemmat? Olenkin aina välillä käynyt lueskelemassa, josko sinun siirrosta olisi jotain kuulumisia.

Meillähän oli pas (uudelleenpakastetusta) viime syyskuussa ja onnellisesti kävi. Meillä myös hoitopaikkana Oulu ja samaten matkaa yli 200 km...

Vauvaliimaa teille kaikille; Vauvita, m@ij@ sekä Myyry!

Täällä seuraillaan teidän kuulumisia peukut ja varpaat pystyssä!!

Toivoo; Katti rv 20 ja pas-tyttönen 1v8kk

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
28.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi alkiota sit siirrettiin tänään. Mies jo alkoi katsella isompaa autoa, johon mahtuis kaksoset ja kaksi isompaa poikaa ja vielä 15-vuotias tyttö, meidän lisäksi... Ehkä bussi??

No, itse yritän pitää matalaa profiilia, ettei tulis sit niin suurta pettymystä. Itsesuojeluvaistoa...

Vierailija
4/4 |
28.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, nyt alkoi piinaviikot... Molemmat alkiot siirrettiin. Lähtis nyt edes toinen kasvamaan...

Jaksamista Sinullekin ja menestystä!!!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän yksi