Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ihmettä keksin äidilleni 60-vuotislahjaksi?

Vierailija
24.06.2008 |

Äitini on "vaatimaton maalainen" joka viihtyy kotona. Ei harrasta mitään, ei tykkää käydä missään jne. Ulkomaille, kylpylöihin tms. reissuille ei halua. Jos ostan korun, toteaa vaan että ei hänellä sille mitään käyttöä ole kuitenkaan. Mitä ihmettä siis keksisin? Nyt hyvät lahjavinkit kehiin!

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
24.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puutarhassa jaksaa kyllä kuokkia, ehkäpä voisin hankkia jotain siihen liittyvää. Ap

Vierailija
2/8 |
24.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai tosiaan lahjakortti puutarhaliikkeeseen, saa hankkia sitten mitä itse haluaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
24.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain puutarhaan liittyvää tosiaan. Mä mietin anopille ensi äitienpäivälahjaksi keltaista vadelmaa...

Joo, mut tykkääkö ruuanlaitosta? Entä jos ostaisit ison korillisen erilaisia mausteita? Ja sitten joku "uusia mausteita elämään" tyyppinen kortti tms.

Äh, yleensä olen ihan hyvä keksimään, mut nyt on vähän aivot jumissa.

Vierailija
4/8 |
24.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka suklaata (siis ei mitään tavallista) tai kahvia. Parempilaatuista, vastajauhettua

Vierailija
5/8 |
24.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin omalle äidilleni Marimekon Jokapoika-paidan 60-vuotislahjaksi. Hän ei myöskään paljoa tykkää reissata, mutta käy sentään välillä ihmisten ilmoilla :-)

Vierailija
6/8 |
24.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta sinä tunnet hänet. haluaisiko lähteä sinun kanssa johonkin käymään? (aina haaveillut jostain) Vie syömään ravintolaan

Vierailija
7/8 |
24.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuntopyörän. Oli äidin toiveena.

Vierailija
8/8 |
24.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun "maalainen"äitini tykkäsi!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi yhdeksän